neděle 27. září 2015

HAPPY MEMORIES


Chvíle s rodinou, přítelem a mými opravdovými kamarády jsou mi vzácné. Jsou to ty nejšťastnější momenty, které prožíváte s těmi nejbližšími a navždy vám zůstanou v srdci. Vzpomínky jsou něco, co vám nikdo nemůže vzít. Nechci se teď rozepisovat o těch, které bychom nejraději vymazali z paměti, protože se zrovna za ty krásné považovat nedají, ale spíše o těch, které nás někdy učinili šťastnými a které pro nás hodně znamenají. Každý člověk váže svou šťastnou vzpomínku k něčemu jinému, může být vlastně i nešťastná, díky níž se třeba posunul dopředu a ví, že kdyby se to takto nestalo, přišel by o velkou životní příležitost.
Já se přiznám, že vzpomínám hodně. Radostnými vzpomínkami se ráda obklopuji, i když samozřejmě žiji přítomností a neutápím se v minulosti. Minulost totiž nese i ty méně radostné a těm se přeci chceme vyhnout. No ne? Nicméně, i přesto si myslím, že není nic špatného na tom, když se člověk zasní a zavzpomíná na chvíle, které byly bezstarostné, plné smíchu, upřímnosti, dobrodružství, zážitků a především byly s lidmi, které nade vše milujete a víte, že i dnes jsou tady pro vás a vy zase pro ně.

Vzpomínáte na chvíle, které vám změnily celý život, anebo alespoň pohled na něj. Na chvíle, kdy jste dostali svou první pusu, kdy jste poznali svou životní lásku, kdy jste poznali vaše nejlepší (a především skutečné!) přátele, kdy se vám narodilo vaše první dítě, kdy jste udělali rodičům největší radost, kdy jste slavili vaše úspěchy, kdy jste se dostali na vaši vysněnou školu, kdy jste získali vaše povolání snů, nebo kdy jste se jen tak potloukali městem a užívali si toho skvělého vnitřního pocitu, který vás v tu danou chvíli zaplavil. Na své šťastné momenty vzpomínám ráda, ať už se staly včera, před měsícem, před rokem nebo před několika lety. Vzpomínky patří k našim životům, tvoří jej, doprovází jej a je jenom na nás, jak s nimi naložíme a ke kterým se budeme rádi vracet. Samozřejmě si také myslím, že není dobré, aby se člověk utápěl jenom ve vzpomínkách, naopak by se měl snažit o ještě lepší život, o takový, který si vysnil a který ho zaručeně udělá ještě šťastnějším. Vzpomínky budou o to krásnější, až si je jednou budete připomínat, jen tak pro sebe, nebo se o ně podělíte i s jinými lidmi.


A jak už jsem psala na začátku, pro mě jsou ty nejšťastnější momenty (na které potom ráda vzpomínám) s rodinou, přítelem a kamarády, u kterých mám jistotu, že mě jen tak nebodnou do zad. Našli jste už takové? Je to vzácnost, která jen tak sama nepřijde, ale když ji najdete, stojí za to. Už dávno jsem pochopila, že není uměním mít 20 super ,,kamarádů", kteří vlastně ani kamarády nejsou. Když se ohlédnu jen pár dní zpět, hned mám na tyto dny spoustu skvělých vzpomínek. Pojďme se za nimi společně ohlédnout :) Jde tedy spíše o veselé okamžiky, které jsem prožila, ale protože jsou právě veselé, tak na ně vzpomínám ráda a klidně bych si je znovu zopakovala!

OSLAVA NAROZENIN NAŠÍ NIKOLKY

Ta byla! Babinec, spousta výborného jídla (a sushi! srdíčkové sushi!), pití, zábavy, smíchu...  <3 A také ta upřímná radost, která vás zahřeje u srdíčka, když uvidíte dojetí při rozbalování dárečku, který jste si pro svou kamarádku připravily :) 




RETRO PÁRTY/ OSLAVA NAROZENIN NAŠÍ KRISTÝNKY

Ta následovala hned den poté, takže si umíte představit, jak jsem vypadala v neděli. Značně unavená, ale šťastná. Retro párty byla naprosto báječná!!! Kristýnka měla všechno perfektně připravené- boží puntíkovaná výzdoba, skvělé jídlo, nejlepší welcome drinky ála malinovky s vodkou (o které jsme nejdříve neměli ani potuchy, což bylo pěkně zákeřné!!!), parádní hudba... no prostě eňo ňuňo! <3 Doufám, že tu super atmosféru nasajete už z fotek!







PERFEKTNÍ DNY S MÝM PŘÍTELEM

Obzvlášť na dny s přítelem vzpomínám nejraději. Jsme spolu téměř 4 a půl roku, a i přesto spolu neustále zažíváme něco nového. Pro mě jsou všechny naše společné chvíle darem, protože vím, že kdybychom k sobě nepatřili, nejezdíme za sebou každý týden takovou dálku a nedokázali bychom být jeden bez druhého. My to prostě nedokážeme. My se klidně pohádáme, nadáváme si, nebavíme se spolu, ale pořád jsme to MY- ti, kteří se milují. My jsme se hledali, až jsme se našli <3


Výlet do Prahy (Yam Yam a naše první kalamáry)




Večerní relax u filmu (s nejlepším Strongbow!)




SRANDIČKY S TÍM NAŠÍM CHLUPÁČEM

Axinka, náš věrný rodinný přítel a zároveň chlupáček, je už sice stařenkou, ale na balonek a mňamky stále slyší. Ještě, aby ne. To by nebyl ten správný pes :) A proto ji taky milujeme, i když zlobí a neposlouchá.

No jenom koukněte na ty její psí očka <3


PŘEKVAPENÍ PRO KAMARÁDKU 

Když víte, že se vám po třech měsících vrátí kamarádka, kterou uvidíte pouhý jeden den (nakonec dva- díky za to!), než vám zase odjede, chcete ji zkrátka potěšit a užít si s ní každou vteřinu. Malé překvapení v podobě kytičky, pohoštění, dobrého vína a výborného medovníku (který na fotkách samozřejmě musí chybět, protože jsme ho stihly sníst ještě dříve, než jsem ho stačila vyfotit), které jsem si pro ni nachystala, bylo jen malou ukázkou toho, jak moc mi na ní záleží a jak moc jsem ráda, že ji znám, i když se teď zase nebudeme vídat, achjooooo. Každopádně mám opět na co vzpomínat, protože tohle dívčí odpoledne bylo natolik báječné, že bych si ho klidně stokrát znovu zopakovala a nic na něm neměnila! Vlastně měnila. Zastavila bych čas, aby trvalo nekonečně dlouho a Krista mi nikam neodjížděla...






Dejte mi vědět, na co vzpomínáte nejraději vy a co hezkého se vám přihodilo v posledních dnech.



Mějte se krásně!

Vaše A.

10 komentářů:

  1. moc hezky clanek a musim rici, ze i tak trochu zavidim, ze mas opravdove pratele, na ktere je spolehnuti a rozumite si po vsech strankach :)) to ja rict nemuzu a nemam ani pritele, se sourozencema se hadam neustale - dva bratri - a tak nejak hledam toho fajn cloveka :) zrovna dneska jsem o tom psala clanek, o kamaradstvi apod.

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi moc líto. Já je hledala opravdu dlouhou dobu, u několika ,,přátel" jsem se spálila a zjistila jsem, že mi nic nepřejí a že bude mnohem lepší, když s nimi nebudu v kontaktu. A udělala jsem dobře! Teď jsem šťastná, že mám kolem sebe lidi, kterým na mně záleží. Doufám, že i ty je brzy najdeš, to samé platí i o příteli!

      Co se týče sourozenců, s těmi je to někdy těžké. Já mám mladší sestru, se kterou se taky občas pohádám, ale později se tomu spíše smějeme :)

      Na tvůj článek určitě kouknu, zajímá mě!

      Vymazat
  2. Veľmi príjemný článok a krásne fotky, ...tiež som momentálne v období, kedy si veľmi uvedomujem, aké poklady okolo seba mám a ako veľa pre mňa niektorí ľudia, ale predovšetkým rodina a priateľ znamenajú.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně napsaný článek, hlavně ten úvod:) Já sama jsem se v mnoha lidech spletla, ublížili mi, ikdyž jsem to od nich vůbec nečekala, a to i v poměrně nedávné době, proto je teď můj okruh přátel poměrně malý a tu pravou partu stále hledám. Nejvíc se těším na výšku, kam nastoupím za dva roky (snad:D) a poznám nový okruh lidí se stejnými zájmy...
    Moc hezky fotíš a to jídlo z Prahy vypadá vážně lákavě!^^

    http://carolinegrey.blogspot.cz/ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásný článek! Já myslím, že jsem si něco podobného potřebovala přečíst, protože ikdyž se mi splnilo všechno to, o čem bych si ještě před rokem ani neodvážila snít, stále si na něco stěžuju, ale přitom bych měla být šťastná a radovat se z každého dne tak, jako to děláš ty.. díky za tenhle článek! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiši já mám teď ale hlad! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, máš doma krásnej holčičí kouteček! (:

    Have a LOVELY start to the new week! xo
    Love, Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  7. jůůů nádherné!:) Určitě je fajn si zavzpomínat na to, co se nám líbilo :)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, ta oslava musela být super, moc vám to slušelo :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)