pondělí 21. září 2015

LOVELY PRAGUE / PART II.


Krásný pondělní podvečer všem! Dneškem jsem zahájila po téměř čtyřměsíčních prázdninách zimní semestr, takže nekonečné dojíždění na přednášky a semináře, potloukání se po Olomouci a následné kafíčkování s kamarádkami je zpět, juhuuu. Ne, že bych byla dvakrát nadšená ze školy, ale Olomouc mám ráda, což znamená, že ji taky ráda navštěvuji a trávím v ní spoustu času. Skoro po měsíci se dostávám k tomu, abych vám povyprávěla pokračování o našem výletování po Praze. Přiznávám se, že jsem na to úplně zapomněla, já hlava děravá, takže proto až teď. Snad se na mě nebudete zlobit a článek se vám bude i přesto líbit :)


Kde jsem to tedy skončila? Ano ano, už si vzpomínám- obědem- a hned po něm nás čekala návštěva muzea voskových figurín. Pamatuji si, že jsem se do podobného muzea podívala zatím jen jednou v životě, a to se ségrou v Českém Krumlově, kde jsme byli s našima na dovolené. Bylo to tam moc super, kromě toho si ale také matně vybavuji, že bylo muzeum (respektive figuríny) docela děsivé. Tady to pražské muzeum děsivé nebylo, spíš jsme se docela nasmáli- hlavně u mého oblíbence, aneb ať žije Will Smith! 






Cestou z muzea jsme ještě na skok navštívili Costu, skočili do Douglasu, odkud jsem samozřejmě neodešla s prázdnou, nakoupili v Albertu a zbytek dne strávili na bytě, kde jsme se jenom váleli a pojídali dobroty. 



Třetí, pro nás už poslední den, jsme se vydali k Trojskému zámku. Jakmile jsem spatřila jeho překrásnou zámeckou zahradu a točité schodiště, znázorňující boj titánů s antickými bohy, byla jsem okouzlena. Do kolen mě však dostalo i bludiště, fontány, okrasné stromy, květiny a také přilehlé vinice! Nu, posuďte sami! Místo jako z pohádky!










Jediné, co mě velmi zklamalo, byla návštěva vnitřních prostorů zámku, protože jsme netušili, že nepůjde o klasickou prohlídku. Sice byla k vidění fresková výzdoba některých místností, ale mně, jakožto milovnici interiérů zámků, to bohužel nestačilo.



Vedle zámku (a vlastně i hned vedle ZOO) je restaurace, ve které jsme se rovnou najedli. Posléze jsme se dopravili až na Pankrác do obchodního centra, které jsme si prošli a zároveň si z něho něco málo odnesli. Ale protože nás docela tlačil čas, rychle jsme se zase odebrali na byt, kde jsme si sbalili všechny naše věci, chvíli si odpočinuli a už už utíkali na vlak. 



Cesta vlakem utekla rychle a hlavně byla velice zábavná. Přítel měl očividně degustační náladu, takže když si objednal 3 druhy dezertů, myslela jsem, že odpadnu smíchy. Naštěstí někdo jako já měl tolik rozumu (ehm, ehm), že si objednal jen jeden dezert a k tomu raději croissant s mozzarellou, aby to vypadalo alespoň trošku jako večeře, haha. U pojídání jsem si přečetla článek s holkami z Cup of Style a než jsme se nadáli, byli jsme doma v posteli.





Moc ráda na tyto pražské dny vzpomínám, protože jsem je strávila s tím nejlepším klukem pod sluncem a moc jsme si je užili!

<3


Mějte se krásně,

vaše A.

11 komentářů:

  1. Parádní fotky :) Zaujalo mě muzeum voskových figurín v Praze, budu si tam muset naplánovat výlet

    OdpovědětVymazat
  2. moc se mi libi sandalky na prvni fotce :) a taky hodinky na te posledni - ja je mam v rose gold a tyto tve v zlatavejsi barve jsou taky moc hezky :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky :) Měli jste krásné počasí :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky, ty figuríny jsou super:):D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky! Už jsem si myslela, že jsem pokračování propásla :))
    K Trojskému zámku se musím někdy vypravit, jsem v Praze tak často a ještě jsem tam nebyla a přitom to vypadá tak krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jste si to hezky užili :) ani nevím, že je v Praze muzeum voskových figurín..
    Moc hezký fotky.
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Anetko :) Také jsem nadšená z Olomouce. Všechny ty vůně, kávičky, atmosféra mají nejen na podzim své kouzlo. Mám pocit, že v tom muzeu mění figuríny. Když jsem tam byla loni, tak síně vůdců byla stejná, ale čekaly na nás jiné celebrity :D Díky za tip s Trojským zámkem. To musím vidět až tam příště pojedu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší! Ten jahodový shake z Costy miluju, ale přijde mi, že ho vždycky vypiju během pár minutek - vteřin?! Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé fotky! Zaujalo mě to muzeum voskových figurín, tam musím zajet.
    Máš hezký blog, jsem tvou pravidelnou čtenářkou, byla bych ráda, kdyby ses i ty podívala na můj blog:)

    http://carolinegrey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)