pátek 4. září 2015

MY DAYS OF SUMMER 2015


Dnes máme 4. září, ráno nám teploměr ukazoval pouhých 15 stupňů, brrrrr (jediné štěstí, že se nakonec vyčasilo), proto bych ráda sobě i vám připomněla okamžiky letošního léta, které stály za to. Vlastně celé letošní léto bylo super a pořád jsem byla v jednom kole. Pokud jsem zrovna nebyla na brigádě, trávila jsem 90% svého času buď to s přítelem, mými nejlepšími kamarádkami, sestrou nebo kamarády někde na grilovačce, oslavě narozenin, fotbalovém turnaji, koupališti, pouti, festivalu a jinde. A to bylo na tom božííí. Být neustále zaneprázdněná a vědět, že se bude každý víkend něco dít a já se nebudu nudit. Od toho ty prázdniny ale jsou. Člověk by si je měl vychutnávat, co nejvíce to jde, protože jakmile nastanou školní povinnosti, všechny legrácky jdou stranou a přichází na řadu to méně příjemné.

ČERVENEC/ JULY

První červencový víkend jsem odstartovala pracovně, ale o to víc jsem se těšila na ten další, protože jsem věděla, co mě čeká- narozeninová oslava 50 + 50, která se konala na myslivecké chatě. Fotky z oslavy sice nemám, ale za zmínku v tomto článku určitě stojí, protože byla skvělá, plná emocí, zábavy a jídla.

Následující dny po této oslavě mě čekaly další dvě víkendové akce, a to páteční kolaudaučka v novém bytě mojí Lucinky a den nato moje narozeninová párty v námořnickém stylu, o které jste si mohli přečíst tady. Obě párty byly vydařené a daly mi zabrat.





U Lucinky jsme si totiž kromě řádného kolaudování (tolik dobrot, co si pro nás Lucinka připravila, mňam mňam) daly výzvu s Marshmallow bonbony, kterou určitě každý zná. Pokud ne, tak jde vlastně o to, kdo udrží v puse co nejvíce těch velkých pěnových luder bonbónů. Povím vám, že jsme u toho byly vážně ,,sexy" a nakonec to nechutné trápení zakončily výbuchem smíchu, což se raději nemělo stát. Když si na to ještě teď vzpomenu, cukají mi koutky, haha. Možná to zkusíme ještě jednou a natočíme pro vás video, ale k tomu se budeme asi dlouho přemlouvat, když to nevyšlo ani poprvé, a taky nevím, zda by bylo vůbec vhodné ke zveřejnění.



Po kolaudačce i námořnické párty nastal ve středu 22. července den ,,D" a já oslavila své 23. narozeniny- nejprve dvanáctihodinovou směnou na brigádě, hned po ní se svým přítelem, který měl pro mě překvapení a nakonec v pátek znovu s přítelem a hlavně s rodinou, která se vrátila z dovči. Něco málo jste se mohli dočíst tady v článku.


Poslední červencový víkend byl zahájen fotbalovým turnajem Globus v Jančí, který se koná každým rokem a tentokrát jsem se ho mohla zúčastnit i já. Samozřejmě ne jako hráč, ale divák a podpora mého přítele. A protože tam měla svého přítele i moje sestra, trávily jsme den společně. Později se k nám přidaly ještě holky, které jsme očekávaly a o zábavu bylo postaráno až do samého večera. Den jsem zakončili večerní grilovačkou u jednoho z kamarádů a po ní se přesunuli k bratránkovi pod pergolu, kde jsme hráli Macháčka a popíjeli, haha. Ideálně strávený večer.


SRPEN/ AUGUST

První srpnový víkend jsem stejně jako červencový začala pracovně, takže všemožné plány se musely odložit a počkat na vhodnější příležitost. Ta nadešla hned v pondělí 3.8., kdy jsem vyrazila do Olomouce za svými kočkami, abychom se konečně zase viděly a společně oslavily Lucinčiny narozeniny, které měla koncem července. Zašly jsme si s Kristýnkou na výborný oběd, předaly jsme Lucince dáreček a nakonec vyrazily do Opery, kde jsme si objednaly melounové limonády, víno a palačinky. Jako vždycky jsme vášnivě rozpoutaly náš debatní kroužek, ze kterého pomalu nebylo úniku, haha.







Skvělý den byl i ten následující. S Kristýnkou jsme vyrazily na koupaliště do Hradce nad Moravicí a neptejte se mě, zda jsme se tam dostaly normálně jako lidé, anebo ne.

Už jste někdy v životě stopovali? 

Pro nás dvě to byla premiéra, ale když vám takřka před nosem ujede autobus a další vám z té pidi dědiny jede až za dvě hodiny, nezbývá vám nic jiného. Anebo taky jo. Taky můžete jít pěšky- vždyť je to JEN 11 kilometrů. Ok, rozhodně jsme se zbláznily a vyrazily- v tom největším pařáku, kdy bylo na slunci přes 30 stupňů. Humor nás přešel ve vedlejší vesnici, kde jsme podpořily náš prvotní plán a začaly stopovat. Už jsme si myslely, že je to bez šance (protože jsme spíš vypadaly jako ehm ehm, a to ne proto, že bychom byly nějak neslušně oblečené, ale tak měly jsme šaty a řekněte mi: KDY potkáte na cestě dvě stopující brunety v černých šatech??), ale v tom nám zastavila Škoda Octavia, z okýnka se na nás smál mladý páreček a byl tak super skvěle ochotný, že nás vzal do Hradce a my se konečně ocitly před koupalištěm. Třikrát hurá, konec story. Ale za zmínku rozhodně stála, no ne?Mimochodem, to je ten den, kdy jsem skončila doma s úpalem....


V neděli 9. srpna nás s přítelem čekal odjezd do Prahy, kde jsme byli 3 dny. O tom, co jsme dělali a jak jsme si výlet užili, jsem vám už pár slov napsala v prvním článku tady a o tom dalším se dočtete hned v druhém, který zveřejním co nevidět. Dnes jen malé navnadění.



Po návratu z Prahy jsme vybalili nepotřebné věci a nabalili zase jiné, protože jsme hned na druhý den dopoledne vyráželi na wellness pobyt do Halenkova. Zvažovala jsem, zda se s vámi o fotky a především o zážitky z pobytu také podělit a usoudila jsem, že ano, protože tyto články máte dle statistik docela rádi a vždycky jsem je ráda psávala, tak se můžete těšit. Dnes jen opět malá ukázka.



Po návratu z wellness pobytu jsme se doma zrovna moc neohřáli a ještě tentýž večer jsme se zúčastnili grilovačky, na kterou nás pozvali naši kamarádi. Ta se hodně vydařila, protože na druhý den bylo každému alespoň trošku šoufl. A fotky z večera? Raději nepublikovatelné.

Následující víkend, čili ten předposlední v měsíci, byl pěkně nabitý- ostatně jako ty předešlé. V pátek jsme vyrazili na Kravařský odpust, kde to žilo. Samé kolotoče, jídlo, pití, hudba, řev...


Přiznám se, že jsme tam moc dlouho nevydrželi, protože jsme přijeli až po 22:00 a většina lidí, které jsme míjeli, byla už v podnapilém stavu, což nás odradilo. A taky jsme se chtěli vyspat, protože jsme na druhý den vyráželi na festival Moravskehrady.cz, na který jsme se celé léto neuvěřitelně moc těšili!


Nevím, kolik z vás- mých čtenářů- navštěvuje tento festival, ale já ho miluji. Vlastně miluji celkovou atmosféru, lidi, kapely, které nenudí, ale pomalu tančí s vámi, dobré jídlo, dobré pití a hlavně tu báječnou pohodu, která vás provází celým dnem. Letos tomu nebylo jinak, i když mě pár věcí zklamalo (raději se o nich nebudu ani rozepisovat), ale jako celek hodnotím festival jak jinak než kladně a už teď se těším na další ročník. Myslím, že opět nebudu chybět.







Kapely, které byly letos nejlepší a nominuji je mezi TOP3, byly bez debat Chinaski, Wanastowi vjecy a Desmod. Skvělý byl ale i Xindl X, taky Iné Café nebo MIG 21.




Ani neděle po fesťáku nebyla nudná, protože jsme ji strávili s partou přátel na minigolfu a následně v aquaparku v Hranicích. Celý den jsme zakončili večeří v restauraci u nás ve městě a potom jsme co? Odpadli jako miminka. No fakt. Tak unavená jsem už dlouho nebyla...ale příjemně unavená.



Poslední srpnový a taky prázdninový víkend jsme zakončili další grilovačkou, sobotním fotbalovým zápasem s následným zapíjením výhry a nedělní návštěvou koupaliště, která byla letos opravdu tou poslední. Ach jo! Mrzí mě, že prázdniny skončily (i když vysokoškoláci je mají ještě téměř celý měsíc), ale budu na ně ráda vzpomínat. Řádně jsem si je užila a i přesto, že jsme letos nestihli vysněnou dovolenou u moře, tak příští rok už nás určitě nemine.


Uffffffffffffff! 

Snad můj nejdelší článek je na světě!

Pokud jste se dočetli až sem a neunudila jsem vás k smrti, dejte mi vědět, jak se vám článek líbil a co jste celé léto dělali vy! Budu se moc těšit na vaše komentáře, už teď jsem na ně zvědavá.


Vaše A.


17 komentářů:

  1. Uáá, to jsou hody! Mňam!

    Happy Weekend!
    With love, Suzy ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělé, Anetko :) Každý víkend o prázdninách sis pořádně užila :) Pomalu ti ty nádherné prázdniny plné zážitků závidím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ty sis užívala:) naprosto krásné fotky<3

    OdpovědětVymazat
  4. Zostala som nejaká hladná :D
    Krásne fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek a naprosto dokonalé fotky. Hrozně ráda si na tvém blogu prohlížím fotky..Je super že jsi si užila léto naplno..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, tvůj komentář mě obzvlášť potěšil :) Moc ti za něj děkuji, snad i ty sis léto užila :)

      Vymazat
  6. Super článek, nádherné fotky. :) Už podle fotek je vidět, že sis prázdniny skvěle užila! To jídlo co vám přichystala kamarádka vypadá úžasně, určitě bych si tam vybrala :D A zeleninový salát s lososem mám taky moc ráda <3 Na podobném festivalu dvoudenním jsme byli i my tady u nás a taky jsme si to náramně užili! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto skvělý článek, moc se ti poved! :)

    Jinak bych tě chtěla pozvat na giveaway, soutěží se u mě o LUSH. :)
    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/2015/08/back-to-school-lushgiveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Skvele jsi si uzila leto a tak to ma byt! Ja jsem asi zazila to nejlepsi leto...tedy alespon za poslednich 10 let. Moc se mi libi fotky. Je srpen a october nejaky chytak na ctenare? Ja ctu poctive :-)

    Verim, ze i podzim bude krasny...treba jinak melancholicky ale pozitivne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc ráda čtu, Marti :) Doufala jsem, že se někdo takový taky najde, komu letošní léto přišlo báječné :)
      Jee, žádný chyták. Nevím, na co jsem u psaní článku myslela, že jsem vymyslela dokonce až October :D Samozřejmě tam má být August, už je to opraveno, děkuji za upozornění :-)

      Mohl by být, vůbec bych se nezlobila. Hlavně by nemusel být tolik deštivý!

      Vymazat
  9. zajimavy napad na clanek, a moc hezke fotky :) taky se asi zpetne podivam do diare, co ze sem to cely prazdniny delala a sepisu to, dekuju za inspiraci :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky, měla jsi povedené léto! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mela jsi krasne leto a myslim si, ze jsi si more naramne vynahradila :)

    OdpovědětVymazat
  12. tvoje leto sa nieslo v znameni dobreho jedla :) az som ostala hladna :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias :)) http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Úplně parádní random fotek :) Hned bych se zakousla do všech těch dobrot, taky se mi hodně líbí zlaté tetování
    Stopovala jsem asi tak v 17 2x s kámoškou, když nám ujel autobus a už žádnej nejel, tak jsme musely jít 18 km, tak z toho asi těch 6 nás svezl stop :D

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, hlavně se mi zbíhají sliny na všechno to jídlo..:D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)