úterý 29. září 2015

NEW VEST, HAT AND SHOES


Ahojte! Po nedělním článku, který byl spíše povídací, vás vítám u dalšího, tentokrát outfitového. Naštěstí jsme ho s přítelem stihli nafotit ještě dříve, než jsem natotuty onemocněla (i když už při focení jsem byla KO), protože ode dneška mám antibiotika, hlasivky vypověděly taky své a jediným mým kamarádem je momentálně postel a čaj s medem a ovocem. Máte to někdo podobně? Chtěla bych vám na sobě představit hned několik kousků, které mám nové a na blogu se objevily maximálně v new in postu. První novinkou je pletená vesta, kterou mám z eshopu i-moda.cz. O té jsem se vám rozepisovala už v srpnovém článku, takže jediné, co bych ještě zmínila, je její příjemný materiál, ve kterém se cítíte jako v bavlnce.



Druhou novinkou jsou černé semišové kotníkové boty. Za chvíli nám nadobro skončí doba balerínek, mokasín i tenisek a my je budeme muset vyměnit za teplejší obuv, nejlépe právě za kotníkové boty nebo kozačky. Já mám raději nízké boty a po kozačkách sáhnu jen v těch největších mrazech. Taky jsem, co se kozaček týče, hodně vybíravá, zato s kotníkovými boty problém nemám a líbí se mi jich spousta. Tyto mě oslovily hned. Líbí se mi jejich koženkové detaily, zlatý pásek u špičky i na patě bot a také semišový materiál, i když je absolutně nepraktický. 




Třetí a zároveň poslední novinkou je klobouk, který jsem ulovila během dnů Marianne, i když na něj se zrovna žádná sleva nevztahovala, achjoooo. Ale i přesto jsem ho tam nehodlala nechat, když je tak stylový! 






tričko Lindex
džíny F&F
sako Mohito
pletená vesta z i-moda.cz
boty z casnaboty.cz
kabelka Mango
klobouk Stradivarius
řetízek H&M
hodinky Michael Kors


Jak se vám outfit líbí

Dejte mi vědět v komentářích pod článkem, budu se moc těšit na vaše názory!


Vaše A.

20 komentářů:

  1. podobne boty mam taky a davam jim prednost pred kozackama :) prijdou mi pohodlnejsi a lip se mi kombinuji :)

    ClaudiasNewLife


    Státy
    240 států – stávajících i potenciálních destinací cestovního ruchu;
    mezi základní charakteristiky státu patří:
    státní území – vymezeno státní hranicí a zahrnuje nejen ohraničenou část zemského povrchu (podzemí, hraniční toky, jezera,..) ale i vzdušný prostor, k území stát patří i území státu či předměty na kterých stát vykonává svou moc dle mezinárodního práva (území diplomatických misí,..)
    obyvatelstvo státu – souhrn jednotlivců žijících na daném území jako organizované společenství
    státní moc – výhradní nezávislá a efektivní autorita realizovaná systémem státních orgánů, za výkon této moci je plně a výhradně zodpovědná
    destinace cestovního ruchu – může být vnímána na úrovni celého státu

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit je skvely podzimni. A tobe to moc slusi.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. this is so lovely
    New blog post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/09/bright-floral.html

    OdpovědětVymazat
  4. great look, love the hat

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Klobouky miluji a letos jsem si pořídila 4 nové a momentálně plánuji jen outfity s nimi, protože jsem do nich zkrátka zamilovaná!
    Ten tvůj je moc super, ale ta cena už taková asi nebyla, co :D Každopádně stál zato, sluší Ti! Jinak se mi šíleně líbí ta kabelka!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  6. Jak říkáš o těch botách - absolutně nepraktické, nicméně ti neskutečně sluší a na podzimní sezónu jsou jak dělané, takže se koukej brzo uzdravit, abys je mohla nosit ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Úplně nádherný outfit! Líbí se mi všechny jednotlivé kousky i outfit jako celek a navíc ty jsi prostě kočka.
    Brzy se uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
  8. Klobouk je nádherný, sluší Ti!!:) A brzy se uzdrav:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ha, konečně můžu komentovat ne-anonymně :) outfit jako vždy krásný, líbí se mi hlavně klobouk :) a budu ráda když si mne přidáš !:)
    magdalenefashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ten klobouk ti opravdu sekne! A ten detail na něm je úplně super :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pekny outfit :) slusi ti to !

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ta kabelka je skvělá! Tuhle barvu mám děsně ráda, poslední dobou není den, kdy bych něco v téhle barvě neměla na sobě :D :) JInak super blog! :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Outfit je naprosto perfektní, líbí se mi jak to ta barevná kabelka celé tak krásně 'rozbíjí'. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásně zkombinovaný outfit :) moc se mi líbí ten klobouk :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  15. lovely hat
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Jste miláčci :) Mockrát vám všem děkuji za krásné komentáře!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)