pondělí 26. října 2015

BEAUTIFUL AUTUMN SUNDAY


Barevný a slunečný podzim je jedno z nejkrásnějších období vůbec. Listy různých barev, především v odstínech žluté, červené a hnědé, mají své fantastické kouzlo. Člověka pobízí k tomu, aby se do nich rozběhl a rozhazoval je radostí všude kolem sebe. Nebo naopak si do nich lehl a vychutnával si ten skvělý pestrobarevný okamžik při koukání na nebe a další padající listí ze stromů. A včera? Včera byl přesně ten den, kdy jsem vnímala všechnu tu nádheru kolem ještě mnohem více než kdy dříve.



Taky byla ideální doba, abychom s přítelem podnikli nějaký ten podzimní romantický výlet, proto jsem byla obzvlášť nadšená, když se rozhodl pro návštěvu zámku a okolí v Kuníně. Oči se mi rozzářily, jako bych snad viděla Ježíška, i když jsem to nedávala značně najevo. Uvnitř jsem ale byla radostí bez sebe a těšila se na náš další společně strávený čas mimo domov. A kromě toho jsem byla zvědavá, jaký bude zámek uvnitř a jaký bude jeho park, na který mě přítel předem nalákal. 
Nezapomněla jsem si vzít foťák a veškerou podzimní krásu a momenty z parádně prožité neděle zdokumentovat. Hrozně jsem se na to těšila. Přišlo mi, že jsem nikde na výletě nebyla snad celou věčnost...






Do Kunína jsme přijeli v cca 11:20. Prohlídka zámku začínala ve 12:00, proto jsme využili čas a porozhlédli se po okolí. Park, o kterém přítel mluvil, byl dokonalý. Jako z pohádky. Z podzimní pohádky.


Nekonečná spousta popadaného listí a hromada pestrobarevných lístků, smějících se z korun stromů, kterými chvílemi proniknou paprsky slunce? Jedním slovem DOKONALOST. A co potom spousta popadaných kaštanů? Hned jsem si vzpomněla na své dětství, ke kterému kaštany zkrátka patří. Pamatuji si, jak jsme s kamarády šplhali po stromech, shazovali kaštany různými klacky, neskutečně dlouho je dokázali sbírat, dělali z nich různá ,,zvířátka" a nakonec je v pytlích předali strejdovi pro ta skutečná zvířátka do krmelce. Ach ta nostalgie! 
Nicméně, ani v ten včerejší moment jsme neodolali a pár jich nasbírali, což můžete ostatně vidět i na fotkách, haha. 








Po procházce v parku jsme se odebrali do zámeckých prostorů a chystali se na prohlídku. Ta trvala asi hodinu a byla zakončena návštěvou zámecké půdy, která nás s přítelem velice zaujala už jen díky komínům. 




Po prohlídce jsme už byli hladoví jako vlci, proto jsme se rozhodli navštívit co nejbližší restauraci v Novém Jičíně a zajít si na oběd. 
Měla jsem neskutečnou chuť na česnečku, a protože jsme byli promrzlí až až, tak i na něco teplého k pití. 
Oběd byl vynikající, porce až nezdravě obrovská, ale co mě fakt naštvalo, byla vybitá baterie ve foťáku před vyfocením mého hlavního chodu, a to steaku lady Charlotte, tedy kuřecího plátku s broskví, ananasem a sýrem v jahodovo-smetanové omáčce. Zní to zvláštně? Zní, ale chuť byla nepopsatelná. Mňam! 



A tím náš výlet skončil, jelikož jsem musela na vlak a jet domů. Tuto překrásnou neděli jsme si však naplno užili a už teď se těším na další podzimní výlety, které s přítelem plánujeme <3

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a prozradíte mi, co jste dělali o víkendu právě vy :)



Krásný večer všem,

vaše A.

13 komentářů:

  1. Jé, Kunín :-) Jelikož bydlím nedaleko, tak ho znám a kdysi jsem měla ráda tamní garden párty ve stylu 30. let. Je tam opravdu krásně. Dokonce jsem měla soukromou prohlídku zámku, když tam kamarád provázel. Škoda, že jsi nenafotila hlavní jídlo, vypadá to na dost zajímavou kombinaci chutí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemam sice rada podzim, ale fotky mas moc krasne a outfit je povedený :) vínová je pro podzim ideální barva a ta kabelka tomu dodala smrnc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten outfit je moc hezký :) takové šály nosím ráda
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji podzim a jeho barvičky. Zrovna v tomto období mám i větší chuť nakupovat, oblékat se, mám lepší náladu, zkrátka na mě podzim hodně působí.Zámek Kunín neznám od nás je to docela dost daleko ale musím říct že mě oslovily krásné fotky. Tvůj outfit má také něco do sebe, hlavně kabelka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné podzimní fotky :) Sluší Ti to

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jak z pohádky, moc povedené a to prostředí úžasné. Letošní podzim vnímám více než jindy, má svoje kouzlo :-) Nám začal víkend už v pátek v Kudowa Zdroj, kde bylo moc krásně a v neděli jsme zakončili v Praze.

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé v Novém Jičíně bydlím a v Kuníně bydlí přítel :)) Jo park je to přímo nádherný! :)) Velmi krásné fotky.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny outfit:) Jeseň mám tiež rada, dá sa vrstviť mnoho oblečenia:D:)
    The Noela

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)