sobota 31. října 2015

BLACK & WHITE


Hezkou sobotu všem!

Dnes mám pro vás outfit, focený asi týden nazpět. Fotky jsou pořízeny na mém oblíbeném a taky snad nejkrásnějším místě v našem městě. Vždy se tady ráda vracím, ať už na podzim, v zimě, na jaře či v létě. Pokaždé je to místo krásné a ničím nerušené. Můžete si tady v naprostém klidu číst, nebo si jen užívat čerstvého vzduchu a výhledu do parku. A kromě toho i fotit, neboť máte vesměs soukromí a málokdy se vám stane, že se zde potká několik lidí naráz.

Outfit, který mám na sobě, se skládá z oblíbených a mnou často nositelných kousků. Džíny i chlupatý cardigan jsem si pořídila během letošních probíhajících dnů Marianne a mikinu i zbytek kousků už dobře znáte, jelikož je tady nevidíte poprvé. Celek na mě působí lehce odvázaně a především pohodlně. Cardigan je sice dost objemný, proto přidává i na mém celkovém objemu, ale vše se dá překousnout. Jsem totiž hrozně ráda, že ho mám a že jsem na něj narazila. 




Kromě outfitu bych se vám ale ještě ráda zmínila o lehce pozměněném designu na mém blogu. Trošku jsem si s ním pohrála a i když mě ještě čeká spousta práce, už teď se to rýsuje slibně a snad se vám bude líbit. Zatím si můžete všimnout pár detailů. Pokud můj blog pravidelně sledujete, nebude to pro vás žádný oříšek a hned všem změnám přijdete na kloub.








cardigan F&F
mikina H&M
džíny Tally Weijl
kabelka Lindex
boty z Botova
brýle Mohito
náušnice Bornprettystore.com
hodinky Michael Kors



Mějte se krásně a užívejte si víkendu!

Vaše A.

9 komentářů:

  1. Moc hezky outfit, ktery ti slusi. Na objemu prece tak trochu musi pridavat, proto je tak uzasny.

    Novy design nevnimam, protoze koukam pres telefon. Pro mne je dulezity clanek, fotky a jednoduche vkladani komentaru.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten chlupatý kardigan vidím snad všude a hrozně se mi líbí! Ale nevím, jak ho zakomponovat do outfitu... V tomhle outfitu teda vypadá parádně! :)
    www.michaelasorelova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. tvuj blog sleduju pravidelne, ale zatim jsem nezbystrila zadne zmeny, asi je to tim, ze sleduju uz hodne moc blogu a rovnou "sjizdim" dolu na clanek a fotky .. jinak krasne misto na foceni, taky by se mi libilo najit nejake klidne hezke misto, kde by me nikdo nerusil :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké a jednoduché :) moc ti to sluší !

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit a pozitivní fotky :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)