čtvrtek 29. října 2015

MY LIFE IN PICTURES / XII.


Nejlepší čaj s jablky a medem <3 


   banánové lívanečky s borůvkovým jogurtem, banánem a šlehačkou// müssli s banánem a kokosem// zase to müssli// sladký koblih s kávou v tom nejkrásnějším hrníčku od přítele



Může být snad něco krásnějšího než tato dokonalá zásilka od Happiness Boutique? <3
(už brzy v outfitu)


nový parfém Valentino a dvě roztomilé novinky od Zoelly// akci v DM na sadu od Sally Hansen nešlo odolat!// Ops!Objects // jeden EOS prostě nestačí


Kosmetické novinky- Rimmel London/ Avon/ Kiko/ Essie/ EOS


milujeme CrossCafé// sushi večer s rodinkou// jedno z obědových meníček// večer v Opeře


Noční Praha a ten neuvěřitelný pohled <3


Krásný čtvrteční den! 
Užili jste si včerejší volno? Já jsem si ho užila až až, měla jsem pěkně nabitý den. Konečně jsem se byla ostříhat a nabarvit- díky, Věruš, hned se cítím lépe! Taky jsem se byla s přítelem v Ostravě na hokeji, kde hrály HC Vítkovice Steel proti Hradci Králové. Až do poslední třetiny vedly Vítkovice 2:1, a když to v posledních třech minutách obrátil Hradec na 3:2 (z toho jeden gól dali dokonce v oslabení), myslela jsem, že mě trefí šlak. Přítel nadával jak špaček, proto jsme se raději co nejrychleji přesunuli do Ikei, kde jsme se nadlábli a strávili v ní nějakou dobu. Ikea je už plná vánočních ozdob, stromečků, dekorací... ach! Pastva pro mé oči, protože miluji Vánoce a neuvěřitelně se na ně těším. Jen to rok od roku bývá horší, co se týče výběru dárků pro své blízké. Nápady docházejí, ale věřím, že mě ještě něco osvítí a nápady se pohrnou :) Přeci jen už mám něco málo nakoupené. A co vy? Jste na tom podobně, nebo to zatím vůbec neřešíte a budete nakupovat dárky až na poslední chvíli?

Fotky v dnešním My life in pictures jsou zase takovým mišmaš. Téměř všechny jste mohli vidět na mém instagramu, ale rozhodla jsem se je zveřejnit i na blogu a pokračovat tak v mých random-postech :) Doufám, se vám budou líbit.


Mějte se krásně,

vaše A.

7 komentářů:

  1. Úžasné fotky, z některých se mi sbíhají sliny (sushiii;)) A těch Eosů!:) Já mám jen jeden, ale klasických balzámků mam asi deset;D

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek, také si dopřávám čaj s jablky a medem, někdy si dám do toho i hrušku nebo švestku :-) .
    Fotky jsou nádherné, hlavně noční Praha. Eos balzámy zatím šly mimo mě, neříkám že si ho nikdy nekoupím ale zatím mě neláká a to ani novinky od Rimmelu a to mám tuhle značku hodně ráda. Mě se hrozně líbí nová paletka od Loreál, možná mě zláká ke koupi.
    Co se Vánoc týká... Letos je budu slavit doma v ČR a s dárky si tedy vůbec nelámu hlavu. Mám pár tipů co bych chtěla komu dát ale ještě nemám nic nakoupeno.

    OdpovědětVymazat
  3. To jablko máš nakrájené v obyčejném čaji nebo máš něco na způsob pečeného čaje? :)
    Jinak se mi moc líbí ty laky, oba mají skvělou barvu :)
    No a jídlo snad ani není třeba komentovat :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)