neděle 18. října 2015

WITH OPS!OBJECTS


Krásný nedělní den!

Podzim nám už skutečně zaklepal na dveře, venku je pochmurno a ne zrovna nejtepleji. I přesto s přítelem zvažujeme, zda nevyrazíme někam na výlet. Poslední dobou mě totiž vůbec, ale vůbec nebaví sedět doma, proto se snažím vymýšlet všemožné aktivity mimo domov, ať už jen s přítelem nebo s našimi přáteli. A co vy? Co v těchto pochmurných dnech podnikáte? Ocením i tipy na výlet, tak sem s nimi :) O OPS!Objects náramku jsem vám už psala v samostatném článku, dnes bych se ale zaměřila na to, jak vypadá náramek v akci a jak perfektně dokáže vyzdvihnout outfit.



Já jsem si se zkombinováním dvakrát hlavu nelámala, zkrátka jsem sáhla po něčem, v čem krásně vynikne a outfit obzvláštní. Outfit mi nafotila moje kamarádka Lucinka, když bylo ještě relativně teplo a sem tam vysvitlo sluníčko. Fotily jsme v Olomouci, kde jsem teď kvůli škole poměrně často, a to v oblíbené Kozí uličce. Samozřejmě by to nebylo to správné focení, kdybychom se u něj zase nepopadaly za břicha a nenasmály se. Pokoušely jsme se natočit i video, ale o tom zase někdy jindy. Jak se vám tyto náramky líbí? Vaše reakce byly smíšené, některé kladné, některým připomínají ,,céčka" :D Tak jsem zvědavá, jak vás tento designový kousek zaujme v outfitu.








kabát H&M
triko Gate
džíny F&F
kabelka Deichmann
slip-on Botovo
náhrdelník Tally Weijl
náramek Ops!Objects
hodinky Michael Kors
sluneční brýle House


Užijte si zbytek víkendu!

Vaše A.

20 komentářů:

  1. Líbí se mi náhrdelníky, kabelka a kabát :) Sluší Ti to

    OdpovědětVymazat
  2. ja si rikala, co mi to pripomina, a ted uz vim, ze cečka :D i kdyz ty jsem jako mala mela fakt rada :) naramek je super, hezky to doplni outfit a v tomhle pripade to bezvadne ladi k botam a kabelce :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Céčka jsou nesmrtelná :D

      Děkuji moc, kočko!

      Vymazat
  3. V outfitu je naramek nadherny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se líbí :) :)

      Vymazat
  4. You have a great post and great photos. I love it. I have on my blog also Chic Halloween Style, take a look, pls. Keep in touch, pls. Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  5. Pastelová růžová se mi moc líbí :) Hezký outfit :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. kabelka je úžasná :) můžu se zeptat, na co fotíš? :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, patří mezi mé oblíbené :) A fotím Nikonem V1 :)

      Vymazat
  7. Náramek je hravý, roztomilý, spíše pro školáčky.. ale nevadí mi.. Tobě to barevně tady moc sluší a pěkné hodinky - jsi spokojená? Protože já je mám už asi třetím rokem a odírají se dost :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, taky mi přijde, že je pro mladší generaci, ale je roztomilý :)
      Moc děkuji, Adri! S hodinkami jsem moc spokojená, mám je teprve od července, takže uvidíme časem. Zatím jsou pořád jako nové :)

      Vymazat
  8. Hezký náramek, pěkně ladí s kabelkou :) máš nádherné vlasy :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  9. Na tyhle náramky moc nejsem, ale k tobě se hodí a hezky ti ladí s kabelkou :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pretty bag! Great look!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. J'aime beaucoup, la montre Michael Kors est parfaite !

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)