středa 25. listopadu 2015

MY LAST DAYS


O tom, co jsem dělala v posledních dnech, jsem se vám ve stručnosti zmínila už v tomto článku. Co by to ale mělo za smysl, kdybych vám neukázala i několik fotek, díky kterým jsou tyto perfektní dny navěky zdokumentovány a já si je tak mohu kdykoliv otevřít, prohlédnout a zavzpomínat na ně. Připravte se tedy na pořádný příval fotek a pojďme na to! 

Jelikož se k nám kvapem blíží Vánoce a za necelý měsíc máme Štědrý den, vychutnávám si plnými doušky všude kolem nás panující vánoční atmosféru. Každý týden chodím na ten nejlepší punč široko daleko (který teď navíc začali prodávat v dokonalých kelímcích se sněhuláky!!), sleduji spoustu dětí, mladé i starší páry bruslící na kluzišti, okukuji obchody, které jsou někdy až kýčovitě přeplněné vánočními ozdobami, všechnu vánoční dekoraci, která mě něčím osloví, fotím, a do toho jako blázen nakupuji dárečky pro své nejbližší. Nikdy bych nevěřila, že budu mít do konce listopadu nakoupenou polovinu dárků. Vymyslet, co koupit, byl totiž letos snad ten největší oříšek, naštěstí jsem si poradila a teď už mi nezbývá nic jiného, než doufat, že jsem se všem trefila do vkusu a budou mít z dárečků opravdovou radost. Mimochodem, to šílenství v obchodních centrech raději přeskočím, protože to je opravdový masakr!




Jeden pohodový listopadový večer jsem strávila v Olomouci společně s mýma holkama. Protože bylo zrovna 11.11., tedy den, kdy všichni Martinové slavili svůj svátek a všechny restaurace vás lákaly na svatomartinskou husu nebo svatomartinské víno, bylo docela obtížné sehnat místa k sezení. Všude bylo narváno, navíc v ten den začaly v Olomouci i vánoční trhy, takže si určitě dovedete představit ten blázinec. Nakonec se na nás usmálo štěstí a v naší oblíbené Opeře se uvolnil stoleček přesně pro 3 lidi. Zaradovaly jsme se, usedly rovnou k němu a objednaly si víno i martini se sodou. Hlad jsme zahnaly výtečnou bruschettou se sušenými rajčátky a uzeným lososem. Mmmm, větší dobrotu jsem dlouho nejedla.







Se školou jsem v rámci exkurze navštívila Prahu, kterou jsem tak měla možnost zase o něco lépe poznat, za což jsem velmi ráda. Exkurze byla velmi přínosná a obohatila mě o spoustu nových informací.




Taky jsem se pomazlila s novým ňuňanem, který je asi 14 dní novým členem rodiny přítele od mojí sestry. Jmenuje se Tara a je to malá chlupatá ďáblice, která ráda kouše a dělá přesně to, co nemá. Ale jakmile na vás udělá psí očka, roztajete a rázem zapomenete na vše, co provedla. Hlavně je neuvěřitelné, jak moc vás takové malé psí miminko dokáže nabít energií a přinést vám tolik radosti do života <3




Radost v uplynulých dnech mi dělala i ta nejlepší rána pod sluncem, kdy máte čas i chuť nachystat si tu nejsladší snídani z ingrediencí, které máte zrovna po ruce. Jednu z takových představovaly banánové lívanečky s jogurtem, grankem a kokosem, nebo třeba maminčiny buchty s čokoládovou polevou a kokosem. MŇAM! 



Někdy máte ale velkou radost i z pouhé kávy, kterou pijete z vašeho oblíbeného hrníčku. A co je ještě lepší? Když se u ní můžete začíst do jedné z knížek od Johna Greena, který je vážně skvělý a řadím ho k mým nejoblíbenějším autorům. Četli jste už některou z jeho knih? Co na ně říkáte?



A to nejlepší na závěr- nabité dny s tím mým nejmilejším. Ty já prostě miluji! Dny, kdy se skoro celý den nezastavíte, protože dopoledne děláte tamto, odpoledne zase tamto a večer uleháte do postele s tím skvělým pocitem, že jste strávili další perfektní den s vašim přítelem. Mezi takové dny patří rozhodně i takové, kdy vás vezme jen tak na hokej, kde zažijete nepopsatelnou atmosféru, nebo vás jen tak vezme do kavárny na pohár, i když je naštvaný, že máte kocovinu. Tomu říkám ta pravá LÁSKA!


Hezký zbytek večera,

vaše A.

12 komentářů:

  1. Anetko, můžu se prosím zeptat, kde jsi sehnala to zrcadlo, co máš na stole? Také ho sháním :)
    Fotečky máš opět moc krásné a taky už se těším na vánoční trhy. Letos bych chtěla zajet i do Olomouce, ještě jsem tam nebyla a všichni si tam vánoční trhy chválí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, že můžeš- zrcadlo je z Ikei :)
      Trhy v Olomouci jsou vážně parádní, takže určitě neváhej!
      A moc děkuji!

      Vymazat
  2. Ahoj Anetko :) No šílenství v nákupácích se snad každým rokem stupňuje nebo já nevím. :D Také se tomu snažím vyhnout, co to jen jde. Dárky ale zdaleka ještě nemám.... A to štěňátko je tak nááádhernéé :) :) Jinak od Johna Greena jsem četla Hvězdy nám nepřály (ty se mi líbily nejvíc) pak Hledání Aljašky a Příliš mnoho Kateřin. Papírová města na mě čekají ještě doma, ale teď mám zálusk trochu na Sněží, sněží, sněží - jelikož to je prostě vánoční tématika a úplně se s tou knížkou vidím zabalená v dece spolu s kakaem a venku sněží, sněží....:D Jinak mě fakt pobavila věta...i když je naštvaný, že máte kocovinu. :D To si umím úplně představit haha :) Ale dámské večírky jsou holt třeba. :) Měj hezký den! Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky a psík je rozkošný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty Vánoce přišli strašně rychle, až mi to připadá skoro nemožné! Knihy od Greena jsou fajn, četla jsem všechny česky přeložené až na Příliš mnoho Kateřin a teď nové Sněží, sněží- je to příjemné čtení, ale jako něco světoborného bych to asi nebrala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takhle pozitivni clanky jsou proste nej! Pejsek je moc roztomily a krasny. Do Olomouce se nechystame..."olomouc" se chysta do Prahe :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ani nevíš, jak ti závidím, že už máš nakoupené alespoň nějaké vánoční dárky! ..a neboj, určitě se obdarovaným budou líbit :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky! A ty nákupní centra jsou opravdu šílený, to máš pravdu! =/

    WORLDNEEDSWOMEN

    OdpovědětVymazat
  8. jů pejsek je roztomilý !!!:) to je kříženeček ? Ti jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé fotky, dostala jsem chutě na všechny ty dobrůtky!! Máš krásnou fenečku :))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)