úterý 24. listopadu 2015

RIMMEL LONDON NEWS



Je tomu chvilka, co mi domů dorazil balíček s dekorativní kosmetikou od proslulé značky Rimmel LondonNa všechny novinky jsem se velmi těšila, neboť Rimmel patří k mým kosmetickým oblíbencům i stálicím. Jeho produkty používám už několik let, ať už jde o laky na nehty, make-upy, tvářenky, řasenky nebo rtěnky. Co si od této značky nemohu opravdu vynachválit, tak jsou to jednoznačně makeupy. Perfektně kryjí, vydrží celý den a mají hezké odstíny. Já osobně volím vždy variantu Classic Beige nebo Soft Beige, samozřejmě záleží i na tom, jaké je zrovna roční období (v zimě volím světlejší odstíny). Proto jsem byla štěstím bez sebe, když na mě v balíčku čekal právě inovovaný makeup z řady Match Perfection, a to v odstínu 200 Soft Beige (vybírat ale můžete celkově až ze 6 odstínů).




Hned jsem předpokládala, že s ním budu stejně spokojená jako s předešlými makeupy, které jsem od Rimmel vyzkoušela (především makeup z řady Lasting Finish), a nezmýlila jsem se. S nimi se zkrátka vedle šlápnout nedá. U makeupů od Rimmel se mi líbí i jejich skleněné lahvičky a taky mi vyhovuje pumpičkový aplikátor, který je velmi praktický.


Makeup jsem již několikrát vyzkoušela a musím říct, že mi pleť opravdu krásně sjednotí a rozzáří. Co se týče krytí, žádné zázraky neočekávejte. Krytí je střední, naštěstí nejsem typ s problematickou pletí, takže nemusím mít obavy, že bych některý z pupínků nezamaskovala. Kdybych je ale měla a chtěla je zamaskovat, musela bych použít i korektor, protože pouze samotný makeup by to zcela jistě nezvládl, což vidím jako jeho  jediné mínus.


S makeupem mi dorazila i podkladová báze Fix&Protect s ochranným faktorem SPF 25. Tu používám přímo pod makeup, protože pleť krásně vyhladí a s makeupem pak tvoří skvělou dvojku. Samozřejmě se ale dá báze použít i samostatně. Její konzistence je tekutější, ale nanáší se velmi snadno.


Dalšími Rimmel novinkami jsou i mono oční stíny Magnif'eyes a objemová a tvarující řasenka 24 HR Super Curler. Stíny se teprve chystám vyzkoušet, takže o těch vám napíšu zase příště. Řasenku používám už delší dobu, proto vám ji rovnou zrecenzuji.


Slyšela jsem na ni spoustu pozitivních, ale i spoustu negativních ohlasů. Já se řadím spíše k těm pozitivním, i když jedna drobnost mi na ní taky vadí. Ale protože to pozitivní převažuje, začnu právě tím. Nejprve musím pochválit obal řasenky, který se dle mého velice povedl. Sytě fialové balení se zlatým potiskem určitě v žádných drogeriích nepřehlédnete, protože je opravdu stylové a moc hezké.
Jako druhou věc chválím mírně zakřivený kartáček, se kterým se snadno natočí i ty nejmenší řasy ve vnitřním koutku oka. Kartáček je i docela velký, což mi zpočátku vůbec nevyhovovalo a špatně se mi s ním pracovalo, ale zjistila jsem, že je stejně všechno jenom o zvyku. Teď už jsme kamarádi a musím uznat, že se s ním nakonec manipuluje velmi dobře. Řasy krásně prodlouží, dokonce až tak, že vypadám jako mrkací panenka, ale taky je při jejím větším nánosu pěkně slepí, což je právě to, co mi na ní vadí.



Zkoušely jste už některou z těchto kosmetických Rimmel novinek? 
Které vás zaujaly?


Budu se těšit na vaše komentáře!

Mějte se krásně,

vaše A.

7 komentářů:

  1. Make-upy od Rimmelu miluju, Match Perfection používám už asi dva roky jen s malými přestávkami :) Po nové řasence také pokukuji, ale se zakřivenými kartáčky zas až tak moc velká kamarádka nejsem, to trochu váhám.. Kdo ví, třeba se jí nakonec dočkám od Ježíška :)

    OdpovědětVymazat
  2. Makeupy a řasenky od Rimmelu mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Stíny mají krásný odstín :)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem Rimmel špirály. Už viem, ktorú vyskúšam ako ďalšiu. :) ...Článok chválim :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rimmel řasenky zboznuji, ale bohužel mi nevyhovují jejich make-upy :( Líčím už se nějakých 14 let, a vyzkoušela jsme už X make-upů, a musím říct, že jedinný ke kterému se vracím je Max Factor Colour adapt - ten nejdokonalejší makeup co znám :) úúžasně kryje, přitom nejde vidět a nedělá z obličeke masku. má zvláštní konzistenci, jemnou a hebkou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem s těmito novinkami spokojená, nejradši z toho mám asi ten makeup :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)