středa 18. listopadu 2015

STATEMENT NECKLACE


Krásný večer všem!

Jak se máte? Téměř po třech týdnech (jako vážně? po TŘECH týdnech?) vás vítám u nového článku, ve kterém vám chci představit můj největší skvost. Než se ale o něm rozpovídám, ráda bych vám napsala pár slov o tom, proč už nepřispívám tak často jako dříve. Odpověď je velmi jednoduchá: ABSOLUTNĚ NIC NESTÍHÁM. Jedno velké ACHJO. Poslední dva týdny jsem v jednom kole. Přítel slavil narozeniny a já se mu rozhodla uspořádat tajnou párty společně s jeho fotbalovým týmem. Řeknu vám, že všechno nakupovat, chystat a lhát mu celý týden dopředu tak moc, aby do sebe všechno zapadalo a přítel na nic nepřišel, byl opravdu oříšek, ale zároveň i velká zábava, na kterou jen tak všichni nezapomeneme. Teda hlavně kluci, kteří se mnou procestovali křížem krážem a udělali pro mě (vlastně hlavně pro přítele) první poslední. Ani nevíte, jak mi spadl kámen ze srdce, když všechno přesně do puntíčku vyšlo a párty byla taková, jakou jsem si ji vysnila. Přítele jsme dojali a byl to opravdu ten nejroztomilejší okamžik- tedy až po tom, co jsem ho překvapila před jeho domem, v rukou s dortem se zapálenými svíčkami a úsměvem na rtech. Není totiž nic krásnějšího, než vidět, jak je vaše druhá polovička plná emocí.


Kromě oslavy narozenin jsem se zúčastnila školní exkurze v Praze, užila si parádní večer se svými kamarádkami, strávila několik hodin hraním deskových her (především Hobita, kterého vám všem vřele doporučuji, i když pochopit pravidla není žádná hračka), navštívila Ikeu, užila si parádní hokej v Ostravě, kdy HC Vítkovice Steel porazily Třinec 7:0 a musím říct, že lepší atmosféru na hokeji jsem doposud nezažila, a také jsem se zabývala méně příjemnými věcmi, jako je například učení. Začíná toho přibývat a já už pomalu šílím. Pomooooc.


Teď už ale stop panice a šup šup k hlavnímu bodu dnešního příspěvku, a to k dokonalému masivnímu náhrdelníku ze stránek Happiness Boutique. Krásnější balíček jsem v životě nedostala. Protože je náhrdelník sám o sobě hodně výrazný, zvolila jsem k němu jednoduchý outfit s jednobarevnými kousky oblečení a cítila se vážně skvěle. Co na něj říkáte? 



kabát a kalhoty H&M
svetr Takko
kabelka C&A
náhrdelník happinessboutique.com
hodinky butik HIT


13 komentářů:

  1. Jee to musel byt velmi pekny narozeninovy den. :) Outfit ti moc slusi a nahrdelnik je velmi pekny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je nádherná a ty tvoje vlasy taky ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný outfit! :)) ..přítel musel být teda parádně překvapený :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Taková tajná oslava, to je skvělý, je v tom tolik lásky a zařizování, že další komentář není potřeba :)
    A k outfitu- moc se mi líbí! A brýle ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mělo by to hovořit za vše <3

      Moc děkuji!!

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí nahrdelnik a kabelka :) ja sháněla minuly měsíc šedou kabelku a rozhodovala jsem se mezi touto co mas na fotce, jednou ze Zootu a z HOUSE . Líbily se mi všechny , nakonec za me rozhodl sám HOUSE, jelikož slevnil kabelku na 399,- takze volba byla jasna :) budu ji přidávat do dalšího článku :) měj se krasne ! M.

    OdpovědětVymazat
  6. nadherny outfit od shoda dolu :) ani bych netipla, ze kabelka je z C&A :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto skvělý outfit! Kabátek mám v černém! Náhrdelník je krásný!

    OdpovědětVymazat
  8. Všem vám děkuji za milé komentáře :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)