sobota 26. prosince 2015

CHRISTMAS PARTY & PRESENTS: WITH MY BEST FRIENDS


Krásný 2. svátek vánoční!

Doufám, že jste měli překrásný Štědrý den a budete na něj stejně jako já vzpomínat s úsměvem a láskou. Dnes už ale třikrát hurá, slibovaný článek z vánoční párty je tady! To jsme se s holkami zase po roce sešly u vánočního stromečku a předaly si dárečky, o kterých jsme letos neměly ani zdání. Vše bylo jedno velké překvapení, které mám stejně nejraději, a že jsme zase jásaly jako malé, haha. Párty odstartovala oproti loňskému roku až chvilku po 17. hodině, kdy už jsme byly všechny komplet a mohlo se začít. Klasicky jsme se nejdříve pustily do pojídaní všech připravených dobrot, povídaly si a nasávaly vánoční atmosféru. Ani nevíte, jak jsme byly šťastné, že jsme zase spolu. Tak moc nám chyběly naše společné večery, kterých bylo poslední dobou kvůli nedostatku času velmi málo.


Na přípitek jsme si letos daly šampaňské s brusinkami, které v něm vesele tancovaly. Bylo opravdu vynikající, i když nám bublinky rychle stouply do hlavy a začala být legrace.


V tu chvíli jsme usoudily, že je ten správný čas, abychom si rozbalily dárečky, které na nás čekaly pod stromečkem. Všechny byly zase překrásně zabalené, až je byla velká škoda rozbalit. Opravdová nádhera! Ale netrvalo dlouho a stejně jsme se samou nedočkavostí pustily do rozbalování. To, co nás čekalo uvnitř, nám vyrazilo dech.. vlastně se neustále ozývalo ,,jeeeeee" a ,,juuuuuu". Určitě si to umíte sami představit. Známe se už natolik, že s jistotou víme, co má ta druhá ráda a čím ji dokážeme potěšit, což je to nejdůležitější. A potom ten šťastný pocit a jiskřičky v očích? Nezapomenutelné.


Než vám ukážu dárečky, které mi letos kamarádky nadělily, chci vám říct ještě jedno: Važte si svých přátel a buďte vděční za každou vteřinu, kterou s nimi strávíte. Přátelé jsou součástí našich životů a na to by se nemělo zapomínat. I díky nim je náš život radostnější <3

Teď už se ale pustím do samotných dárečků, které vás určitě zajímají ze všeho nejvíce a ze kterých můžete případně načerpat i inspiraci. Kamarádky se maximálně trefily do mého vkusu, takže jsem div neplakala radostí. Všechny dárečky (a že jich bylo zase požehnaně!) se mi moc moc líbí a ze srdce jim za ně děkuji, a taky tajně doufám, že jim líbily i ty ode mě.


Kristýnka mi letos nadělila tolik dárečků, až jsem myslela, že mě trefí šlak, když jsem to uviděla. Dostala jsem překrásné fialové kalhotky od Victoria's Secret, houbičku a balzám na rty od mé oblíbené Zoe Sugg, rámeček na naši společnou fotku, heboučký povlak na polštář, medvídka balistiku do koupele z nejlepšího Lushe, čistící gel Nuxe a andělský hrníček s křídly. Není to božské? Já jsem ze všeho tolik nadšená!!


A nejenže se nám zbláznila Kristýnka, ale taky Lucinka, od které byl Ježíšek rovněž kouzelný a štědrý. V jejím překrásně zabaleném zlatém dárečku na mě čekala kosmetická sada od Lancome s nejlepší řasenkou Hypnose, s leskem na rty a tužkou na oči. Sen každé ženy! Nic dalšího jsem neočekávala, protože už tohle bylo boží, ale Lucinka si ne a ne říct. Kromě této sady jsem ještě navíc dostala koupelovou sadu I love.. z Douglasu a balzám na rty Balmi v tom nejdokonalejším obale. A pozooor- ještě nesmím zapomenout na pana perníčka! Ten byl tak roztomilý. Schválně píšu ,,byl", protože už ho mám dávno v sobě, haha. Byl výborný!


JEŠTĚ JEDNOU VÁM OBĚMA DĚKUJI, MÁM TY NEJLEPŠÍ KAMARÁDKY POD SLUNCEM!


A co vy, moji milí? 

Taky si dáváte dárečky s vašimi nejlepšími přáteli? 


Doufám, že vás dnešní článek bavil, brzy se vám zase ozvu, tentokrát s dalším vánočním postem z mého domova <3


Vaše A.

17 komentářů:

  1. Z fotek sálá neuvěřitelná vánoční pohoda :)) Úplná nádhera! ♥

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a dárky též. Hlavně že jsis večer užila a dárky udělali radost. Musím pochválit krásně připravený stůl.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, krásné dárky. A opravdu nádherně zabalené. Takové večery s kamarádkami jsou prostě nejlepší! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  4. nadherne darky, i malickosti udelaji radost :)) a na tu bezovo-ruzovou darkovou tasku s kytickama jsem taky koukala, je krasna :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  5. Taky si dávám s kamarádkama dárky :) A ty jsi dostala moc hezké

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi byla ňáká hodná ty jo :D skvělé dárečky, určitě jste měli hezký věčer :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  7. Woow, tak to koukám! Dostala jsi opravdu úžasné dárky! Takové kamarádky by si přála asi každá z nás! :) A mimochodem, krásné fotky. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  8. Jeej, super darčeky! Nová kozmetika vždy poteší :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  9. Podostávala si naozaj krásne darčeky a ešte krajšie boli zabalené. :3
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. skvělé dárky, moc se mi líbí ty polštáře:-)) Stala jsem se tvou pravidelnou čtenářkou, jinak zrovna začínám s blogem a byla bych moc ráda, kdyby ses mrkla. Začátky jsou vždy těžké, tak bych ti byla moc vděčná, kdyby ses stala také pravidelnou čtenářkou. Moc by mi to pomohlo. Přeji krásný zbytek dne :-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásné, mít takové vánoce, které si užiješ s přáteli a jako bonus si odneseš i pár krásných věciček, které ti vždy připomenou ty úžasné chvíle :3.
    Budu ráda když koukneš na můj web http://fancy-ss.blogspot.cz/, začínám a každá podpora, byť jen třeba komentář potěší :).

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj! Jen ti chci říct, že už zase bloguji. Tak se klidně mrkni :-), tady je nová adresa: www.ketyland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné dárky! To přátelství s tolika kamarádkami Ti závidím, ale přeji zároveň. Musí to být něco úžasného. Já mám jen hrstku, respektive 2-3, ale i toho si člověk musí vážit, protože v dnešní době to je nadlidský úkol, najít někoho ryzího!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)