středa 23. prosince 2015

CHRISTMAS RANDOM


Moje milé čtenářky (i čtenáři?),

tak jsme se dočkali a už zítra tady máme Štědrý večer. Těšíte se stejně jako já? Já už se ho nemůžu dočkat- ostatně jako každý rok. Miluji ten vánoční čas, tu pohodu, radost, lásku a štěstí všude kolem nás. Těším se, až ráno vstaneme, ukrojíme si k snídani kousek vánočky, pustíme si pohádky a u nich se budeme cpát tím nejlepším cukrovím od mamky. Těším se na odpoledne, kdy půjdeme s rodinou a naším pejskem na procházku, zapálíme prskavky a budeme vysmátí od ucha k uchu. Těším se, až bude večer, kdy všichni společně zasedneme ke stolu, připijeme si na zdraví, popřejeme si dobrou chuť a budeme si vychutnávat kapra i kuřecí řízky s bramborovým salátem, dokud nezazvoní zvoneček a nepřijde Ježíšek. Těším se na rozbalování dárečků, na slzy štěstí, na tu upřímnou radost a spokojenost... Přála bych si o Vánocích zastavit čas, aby tyto kouzelné chvilky nikdy nezmizely a mohly se pořád dokola a dokolečka opakovat. Jsou pro mě tím nejkrásnějším obdobím v roce a myslím si, že by neměl být o Vánocích nikdo sám. Pokud se někdo takový najde, posílám mu velikánské objetí!



Jediné, co Vánocům zase chybí, je sníh. Už si ani nepamatuji, kdy naposledy byl. Musel by se stát opravdový zázrak, abychom se kochali sněhovou nadílkou zrovna na Vánoce. Ona sice přijde, ale opět až po nich, kdy už si budeme přát jaro (což mě tedy hodně mrzí). Ale o tom jsem vám nechtěla psát. 
Chtěla jsem vám dnes ukázat pár vánočních random fotek, které jsem pro vás nafotila. Kromě toho vám prozradím, že už brzy se můžete těšit na přichystaný článek z vánočního večírku s kamarádkami, ale teď nebudu předbíhat. Užijte si dnešní předštědrovečerní nálož fotek, ze kterých Vánoce přímo sálají. Snad se budou líbit.



Zítra se vám určitě ještě ozvu! <3

Vaše A.

8 komentářů:

  1. Tie medovníčky máte prekrásne, my ich máme, akoby ich 4-ročné deti zdobili:D Hm, nie každý vie kresliť...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ale, určitě je máte krásné, vůbec o tom nepochybuji :)

      A děkujeme! Letošní zdobení nám ani nezabralo tolik času jako obvykle :)

      Vymazat
  2. Moc krasny random! :-* Krasne svatky, Anetko :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zlatíčko, tobě taky krásné Vánoce :*

      Vymazat
  3. Krásny random. Na takéto fotky sa s radosťou pozerá! Krásne Vianoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Zuzanko. Tobě taky krásné Vánoce :)

      Vymazat
  4. Váš Štědrý den jsi popsala nádherně! :) Doufám, že takový byl i ve skutečnosti ♥
    Krásné vánoční svátky! :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to byl. Jsem moc ráda, že jsme se po roce zase všichni ve zdraví sešli a užili si to, to je opravdu ten největší dar <3

      Děkuji! Tobě taky krásné svátky :*

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)