úterý 15. prosince 2015

NEWS: MEXX


Krásný večer všem!

Jak se máte? Nasáváte už všudypřítomnou vánoční atmosféru? Od mého posledního článku uplynula delší doba, bohužel jsem už 2 týdny v zápalu učení. Začalo mi totiž to šíleně otravné zkouškové období, během kterého se snažím do hlavy nacpat všechno učivo za celý zimní semestr. A jelikož jsem blázen a chci toho mít co nejvíce zvládnutého ještě před Vánocemi (jupí, už mám 5 zápočtů v kapse!!), není divu, že mi na blogování nezbývá dostatek času. Berte to, prosím, jako omluvu. Věřte mi, že mám pro vás nachystanou hromadu nových příspěvků, jen ne a ne najít chvilku času. Dneska jsem už navíc začala z toho nekonečného učení trochu bláznit, proto jsem ho nechala být a věnovala se prvnímu balení dárečků pod stromeček. V sobotu mě totiž čeká vánoční večírek s těmi nejlepšími holkami pod sluncem a já už se ho zkrátka nemůžu dočkat! <3 Už se těším na zasloužené volno. Zápočty, nezápočty ... nenechám si kazit období Vánoc, které tolik miluji.

Dnes bych vám chtěla každopádně představit dvě voňavé novinky, které se mi doma sešly. Jde o dámskou a pánskou vůni značky Mexx z nové kolekce Life is nowVelmi se mi zamlouvá, že jdou spolu jakoby ,,ruku v ruce"- do páru. Není nad to mít s přítelem vůni stejné značky a ještě ke všemu ze stejné kolekce. Líbí se mi i jejich minimalistické flakónky, které se liší pouze svým tvarem a barvou. 


Dámská verze parfému je příjemná, uklidňující, se základem vanilky, kterou ucítíte ihned, jakmile se vám parfém po jeho stříknutí trošku rozleží. Od mé současné sbírky parfémů se docela liší, podobnou vůni jsem doposud neměla, ale určitě se neztratí. 


Pánská verze parfému mi hned při prvním přičichnutí připomněla kolínskou. Vůně je ale příjemná a typická pro muže. Není ničím ojedinělá, přesto voní hezky a není to rozhodně typ vůně, který by se vám měl zprotivit. 


Oba parfémy jsou dostupné ve všech drogeriích a jsou navíc za velmi přijatelnou cenu, což mnozí určitě ocení. Setkali jste se už s touto vůní, nebo je pro vás novinkou? 


Kromě toho jsem vám chtěla napsat, že ještě 5 dní (do 20.12.2015) běží soutěž s vůní Mexx o Instax Mini 8, tak pokud jste se ještě nezúčastnili a chtěli byste, tak hurá do toho. Stačí vám k tomu zakoupení jakékoliv vůně Mexx v drogérii Rossmann, uschování účtenky a její následovné zaregistrování na webových stránkách www.mexxsoutez.cz. Pak už jen vyfotíte váš ,,Big little moment" právě s vůní Mexx jako vaši soutěžní fotografii a vyvěsíte ji na stránky. Všem zúčastněným budu držet pěsti, třeba se na vás usměje štěstí a tento super foťáček vyhrajete. Byl by určitě parádním dárečkem pod stromeček!



Mějte se krásně,


Vaše A. 

3 komentáře:

  1. Vůni vyzkouším :-). Hodně štěstí u zkoušek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, vůně vanilky, to musí bejt úžasný :)
    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)