úterý 26. ledna 2016

NEW IN: MAKEUP REVOLUTION, RIMMEL LONDON, SEPHORA aj.


Jak jsem slíbila, dnes jsem tady s kosmetickými novinkami, které jsem buďto dostala pod stromeček, nebo mě čekaly na poště. Ze všeho mám tak obrovskou radost, že ani nevím, čím začít. Tento článek neberte jako recenzi, spíše vám dané produkty ve stručnosti představím a třeba vás inspiruji k tomu, abyste si je časem také pořídili.

Začnu asi tím úplně nejroztomilejším, a to paletkou ze Sephory, kterou jsem dostala od mamky.


Součástí paletky jsou 2 rozjasňovače, 6 očních stínů a tvářenka- vše v jednom po ruce, co víc si přát. Z paletky jsem prozatím vyzkoušela oční stín Pretty pearls, Creamy cashmere a Cafe latte a musím říct, že je to naprostá pecka. Vyhovuje mi, že jsou stíny slisovány a nepráší, navíc mají překrásné odstíny. Konkrétně odstín Pretty pearls je třpytivý, takže se hodí spíše na zvláštní příležitosti, ale nemůžu si ho (i ostatní) vynachválit.


Před nedávnem mi dorazily novinky od Makeup Revolution, na které jsem se hrozně moc těšila. Nejenže paletku plnou tvářenek jsem ještě nikdy v životě neměla, ale ty barvy!!! Ty mě pomalu nenechaly spát. Ve skutečnosti jsou odstíny ještě krásnější. Zatím vám nechci cíleně prozradit, jak vypadají na tváři, ale dočkáte se co nevidět.


V balíčku jsem měla kromě paletky i rtěnku ICONIC PRO v růžovém odstínu We were Lovers intenzivě lesklý lesk na rty v odstínu Paparazzi. Nevím proč, ale odstín rtěnky se mi nepodařil zachytit takový, jaký ve skutečnosti je, kdežto jako srdíčko na ruce ano. Zajímavé. Lesk mě oslovil o něco více než rtěnka, i když právě rtěnkám dávám přednost, ale jednou udělám výjimku, protože ten jeho šťavnatý růžový odstín? To je něco!




Rimmel London přišel s dalšími novinkami, konkrétně s novými očními stíny & linkou Magnif'Eyes 2 v 1, s rtěnkou The Only 1 a řasenkou Wonder'full Volume Colourist s komplexem pozvolného tónování řas.


Oční stíny mají krásný sytý bronzový odstín a musím tedy říct, že mají perfektní výdrž- stejně tak jako linka na druhém konci. Ne a ne dolů, drží jako přibité.



Rtěnka mě oslovila hned, jelikož je v odstínu, který mám ráda. Jedná se o odstín 110 Pink A Punch.



Řasenku jsem prozatím vyzkoušela jenom dvakrát, ale pracuje se mi s ní dobře. Kartáček není umělý, řasy perfektně natočí a hlavně jim zaručí objem.



Kromě řasenky od Rimmel London mám i novou řasenku z Avonu z řady LUXE a řasenku Hypnose od Lancome, která je pro mě jasnou favoritkou a nejlepší řasenkou ever. Možná proto ji nepoužívám denně. Šetřím si ji.





Pod stromečkem na mě čekalo i několik balzámů na rty. Balzám Balmi a balzám od Zoelly jsem dostala od kamarádek, sadu ,,zázračných kelímků" z Oriflame mi nadělila přítelova mamka.



A protože jsem věděla, že tuto sadu dostanu a moc se mi líbilo její balení, neváhala jsem ani vteřinu a rovnou ji objednala na Vánoce i sestře a mamce. Obě měly obrovskou radost a já se radovala za ně.
Sada obsahuje 4 balzámy- jeden vanilkový, druhý třešňový, třetí karamelový a čtvrtý kokosový. Já hlasuji pro třešeň, za mě je bezesporu nejlepší.


Od dekorativní kosmetiky se přesunu k té voňavější i pečující. Začátkem prosince jsem si z H&M odnesla tento maličký tělový sprej, který je vanilkový a obsahuje třpytky. Nejprve jsem se obávala toho, že mě vůbec neosloví a bude mi k ničemu, ale jsem ráda, že jsem si ho nakonec koupila. Je totiž super cute!


Od přítele jsem dostala svou nejoblíbenější kosmetiku od Victoria's Secret, a to tělový sprej Love Spell v novém balení, který voní po broskvích, a tělové mléko Bombshell, nad kterým se rozplývám pokaždé, co ho použiji. Sama jsem si ještě objednala tělové mléko s pumpičkou, které mě (nebudu vám lhát) zaujalo především svým obalem. Koho by taky ne, no ne? Naštěstí nemá jenom krásný obal, ale i krásnou vůni.



Poslední novinkou je hydratační pleťová maska s ovocem acai z Avonu. Pleťové masky téměř nepoužívám, ale na tuto jsem zvědavá. Zkoušeli jste ji už někdo?



Budu se těšit na vaše komentáře!

Krásný zbytek večera,

vaše A.


15 komentářů:

  1. Teda, samé parádní kosmetické novinky :) Fakt radost číst článek a koukat na fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Stunning, so amazing !!! Would you like to follow each other? Let me know on my blog ... so I follow back ok?
    GFC and Google+
    I'm waiting for you ... :-)
    Kisses

    Diana
    http://mirandabeautyworld.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj...mňa najviac zaujala paletka líceniek od Makeup Revolution London...proste krásne farby....z Avonu špirálu Luxe mám veľmi rada a z línie Planet Spa s ovocím acai mám krém na ruky a vonia úžasne :-)

    OdpovědětVymazat
  4. lot of good products..i like the palette and these pics are so nice
    kisses

    OdpovědětVymazat
  5. Samé krásné věci! Tu pleťovou masku mám, ale zatím jsem ji zkoušela jen dvakrát. Je fajn, že se nemusí oplachovat, stačí ji stáhnout tampónkem:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné věci :) sama mám docela málo líčení takze bych tolik nevyužila , ale hezky se na to kouká :)

    OdpovědětVymazat
  7. Revlotuion lícenky a tiene od Sephory by som brala ihned! Nielenže dobre vyzerajú zdnu, ale aj z von. :D

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto vše závidím!! Ta paletka od Sephory je moc roztomilá!

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujala si ma s rúžmi. Majú krásnu sýtu a žiarivú farbu a budú super aj na leto. :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Pani, to je ale kosmeticka nadilka! Za me nejvic uzasne tvarenky a vsechny rtenko-lesko produkty <3

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné věcičky, paletku tvářenek mám také a je skvělá! :-)

    OdpovědětVymazat

  12. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)