pondělí 4. ledna 2016

NEWS from BORNPRETTYSTORE.COM


Všechny vás vítám v novém roce a chtěla bych vám popřát, ať je ten nový rok s šestkou na konci jen a jen šťastný a spokojený! Doufám, že jste konec roku 2015 a začátek příchozího roku řádně oslavili a budete na něj rádi vzpomínat. Já jsem letošní Silvestr strávila s přítelem, sestrou, jejím přítelem a dalšími přáteli u kamarádky na bytě. Bylo to moc fajn, dokonce mi na druhý den nebylo nijak zvlášť zle (a to je po Silvestru co říct, haha). 

Než se pustím do mé obvyklé rekapitulace předešlého roku, kterou můžete na blogu očekávat již brzy, ráda bych vám ukázala další novinky z eshopu bornprettystore.com.



Pár věcí už z jejich eshopu mám (mohli jste se o nich dočíst např. tady nebo tady) a nikdy jsem nebyla zklamaná. Tentokrát jsem si objednala novou sadu deseti ombré růžovozlatých štětců, rtěnku a zlaté tetovačky. Balíček přišel rychle jako vždy a já se s chutí pustila do jeho rozbalování.


Protože jsem se nejvíce těšila na štětce, vrhla jsem se nejdříve na ně. Přišly řádně zabalené a umístěné v černém koženém obale. Když jsem je uviděla, byla jsem radostí bez sebe. Jejich design mě zaujal hned na stránkách eshopu, ale ve skutečnosti se mi líbí dvojnásobně více. Navíc mě mile překvapily jejich jemné štětinky. S nimi se bude líčit jedna báseň!



Rtěnku jsem si vybrala ve sladkém růžovém odstínu, který mi připomíná cukrovou vatu. Navíc má být voděodolná a hydratační, což byla hned druhá věc, která mě při jejím výběru zaujala. A taky její obal, co vám budu nalhávat. Po jejím odzkoušení si nejsem tak úplně jistá, zda je opravdu voděodolná, ale několik loků džusu přežila, a troufám si říct, že na rtech vypadá sakra dobře. Moc se mi líbí.




Tetovačky byly populární v létě a protože mi jich zůstalo už hodně málo, rozhodla jsem pro další, ať mám nějaké do zásoby. Udělala jsem dobře, protože jsou super a v létě jsou perfektním módním doplňkem k outfitům. Co myslíte?


Pokud vás některá z dnešních novinek zaujala, neváhejte zabrouzdat na stránky eshopu a udělat si radost. Jako obvykle mám pro vás 10% slevový kód, který stačí zadat na konci objednávky. Poštovné je navíc zdarma.





Mějte se krásně,

já jdu zaslouženě odpočívat. Dnes jsem totiž úspěšně zvládla první zkoušku, a dokonce jsem si z ní odnesla krásné Áčko :) 




Vaše A.

14 komentářů:

  1. Rtenka je krasna, ma dokonaly obal. Libi se mi i stetce.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Štětečky jsou nádherné!:) Zlaté tetování mám doma, zatím jsem zkoušela jen dva motivy, ale také takhle na ruku a bylo to krabaté a nevypadalo to moc dobře. Tak snad jinde to bude vypadat lépe:D

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ke zkoušce moc gratuluji,u nás nemáme áčka, ale klasické "slovní/psané známky". Štětce vypadají moc dobře, mrknu na ně. Koukám po nějaké nové sadě, která by mi rozšířila tu mou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji! Krasne stetce. Ratenka je moc pekna.

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnka je ve velmi pěkném odstínu :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. Štětce i tetování vypadá super!

    OdpovědětVymazat
  7. nice set of brushes..i like also your pink lipstick

    OdpovědětVymazat
  8. Štětce vypadají na pohled vážně krásně! Moc se mi líbí ta jejich barevná kombinace růžové a zlaté! :) A rtěnka má opravdu krásný odstín, který i na rtech vypadá parádně. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za tip na eshop, vůbec ho neznám. Štětce vypadají dobře, hustě a cenově v pohodě. Tetovačky nemají chybu, musím též nakoupit na léto.

    OdpovědětVymazat
  10. Štětce se povedly-moc pěkné! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Štětce se mi moc líbí:-) Ta rtěnka je na mě moc růžová, ale to je už otázka vkusu:-) Skvělý článek!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné, dokonalé, proste top :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  13. Ty štětce jsou skvělý ! A zlatý tetovačky jsou super, škoda, že nejdou permanentně :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)