pátek 22. ledna 2016

SNOW


Ahoj, ahoj, ahoj!

Neuvěříte, ale včera jsem měla KONEČNĚ poslední zkoušku, a to ústní z české morfologie, na kterou jsem se učila zhruba týden a dala mi pěkně zabrat. Ale ten pocit, když odcházíte ze zkoušky s úsměvem, s áčkem v rukávu a chcete do celého světa vykřičet, jak moc jste šťastní, protože vám spadl obrovský kámen ze srdce? K nezaplacení. Jsem na sebe tak hrdá! Teď už jen dopíšu referát, pořádně promyslím téma bakalářky, které musím do konce ledna nahlásit a naplno si vychutnám čtrnáctidenní nicnedělání, než mi začne nový semestr. A co vy? Už máte zdárně po zkouškách?



Po neskutečně dlouhé době jsme vám s přítelem nafotili outfit, ve kterém jsem jela na návštěvu k babičce. Že bych ale byla z fotek dvakrát odvařená, to se říct nedá. Moc se nepovedly, jelikož sněžilo a hodně jsem zvažovala, které do článku vybrat, ale pár se jich našlo. Kromě toho mě přítel u focení neskutečně rozesmál a dělal mi momentky, které se rozhodně nedají ani zveřejnit, haha. Některé jsem ale do článku přece jen dala. 



V outfitu můžete vidět především novinky, které na mě čekaly pod stromečkem- konkrétně džíny z H&M, náhrdelník ze Stradivaria a kabelku z Orsay, kterou teď nosím nejraději. Mám nový i kabát (ten je ze slev z Gate) a boty z Botova.





Užijte si víkend! Brzy se můžete těšit na článek plný kosmetických novinek. 


Vaše A.

16 komentářů:

  1. Anet, vypadáš skvěle! Líbí se mi hlavně kabelka, moc na tyhle "pytle" nejsem, ale k tvému outfitu se opravdu hodí. Jinak docela koukám, jak dlouhé vlasy už máš, když si je vyžehlíš, tak je máš až po zadek, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. outfit je moc povedený:) :) ten náhrdelník mám taky stejný, nebo hodně podobný....taky ze Stradivaria, tak to asi bude ten samý :) moc se mi líbí tento styl náhrdelníků

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit ti moc slusi. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný outfit, hrozně se mi líbí tvůj styl oblékání.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne a pekne zladené. Páči sa mi, ako si to oživila červenými nechtíkmi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to gratuluju k úspěšnému dokončení zkouškového :). Mně jestli se bude tento týden taky ještě dařit, tak taky konec
    Sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta kabelka vypadá výborně :) a fotky jsou skvělý, takže si myslím, že jsi udělala dobře, že jsi je sem dala :)

    grey news outfit & international shein giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Ten kabát je vážně krásný! Moc ti to sluší :-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. mne se posledni dobou taky zacaly libit tyhle "pytle". mela jsem jeden vyhlidnuty v mangu v bezove barve a nez sem se rozhoupala, tak byl vyprodanej :/

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  10. Outfit je jednoduchý a pritom decentný, krásny. Náhrdelníky nepôsobia príliš vyzývavo a tak mu dodávajú dokonalý šmrnc. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuji za krásné komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pristane ti to, veľmi sa mi páčia náhrdelníky!

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky se mi náhodou moc líbí a hlavně ti to na nich moc sluší! Parádní outfit včetně těch kouzelných náhrdelníků.

    Krásný den přeje Elegant 40!

    OdpovědětVymazat
  14. Nice outfit! looks pretty! love your snowy background :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)