středa 17. února 2016

DRESS/ MARY-FASHION.CZ



Krásný podvečer všem!

V pondělí mi začal nový semestr, ale prozatím mám ještě dostatek času na to, abych se vám ozvala a napsala nový článek. Chci vám totiž představit moje zbrusu nové šaty. Ještě stále máme období, které je ve znamení různých plesů a bálů, na které máme skvělou příležitost obléci se do krásných šatů, vklouznout do lodiček a pěkně se upravit, abychom se líbily nejen sobě, ale i okolí. Takovou příležitost je potřeba chytit za pačesy a nenechat si ji ujít. Je pravda, že dříve jsem plesy navštěvovala mnohem častěji, než je tomu třeba dnes, ale i přesto jsem už na jednom letošním byla a na další se chystám v sobotu. 
Proto jsem několik dní brouzdala po internetu a sháněla šaty, až jsem narazila na e-shop mary-fashion.cz, který mne zaujal svou ojedinělou nabídkou.

A i přesto, že jsem mohla vybírat z několika šatů, které jsou pro ples přímo stvořené, oslovily mě jiné, a to tyto tmavomodré Q2 s koženkovými detaily. Hlavu jsem si lámala pouze nad velikostí, kterou zvolit, protože co opravdu nemám ráda, jsou krátké šaty. Nakonec jsem tedy šaty objednala ve velikosti M a předem počítala s tím, že mi budou obrovské v pase, ale naopak budu stoprocentně spokojená s jejich celkovou délkou a šířkou přes prsa. Však pas mohu utáhnout jednoduchým opaskem, no ne? Nebudu vám lhát- nemohla jsem se dočkat, až mi dorazí! Vůbec jsem však nepočítala s tím, že by to bylo tak rychle. Byly mi totiž doručeny už do 48 hodin od objednávky. ,,Paráda!", říkala jsem si. A o to větší radost jsem měla, když jsem balík otevřela. WOW! Jsou tak nádherné. Hlavně kvalitní. Opravdu kvalitní. 
Co se týče rozměrů, tak se neobávejte, že by se ve skutečnosti lišily. Naopak jsou přesně takové, jak je e-shop uvádí. Za mě tedy obrovský palec nahoru, jsem nadmíru spokojená a odhodlaná udělat v nich parádu, haha.


 Jak se líbí vám? 


Krásný zbytek dne,

vaše A.

8 komentářů:

  1. Krásné šaty! Přesně takový střih se mi líbí, dělají nádhernou postavu :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  2. girl you look so pretty on that dress,
    Here is my new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2016/02/slits-and-white-sneakers.html
    Thanks

    OdpovědětVymazat
  3. Gorgeous dress!! Love that top photo..that image is breathtaking!! You look so beautiful and LOVE those red heels too!! :) Great work!!

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty jsou úžasný a strašně moc Ti sluší!
    Botky a rtěnka jsou krásně sladěné!!! :))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Ti sluší, ta barva k Tobě sedne. :-)
    Já se objednávání oblečení přes internet bojím, jsem hodně drobná a jen tak mi něco nesedí. Pro mě je lepší volba si to raději vyzkoušet v obchodě, ale kolikrát tak na e-shopech nechám plavat kousek, který se mi opravdu líbil.
    Ať se Ti daří v novém semestru.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)