pondělí 1. února 2016

GREY


Krásné dopoledne všem, vítám vás u prvního únorového článku!

Taky se vám zdá, že leden utekl záhadnou rychlostí? Asi to tak skutečně je, ale o to více se můžeme těšit na jaro, které tady brzy bude a kterého se nemohu dočkat. Jaký jste měli víkend? Já se vám přiznám, že ten můj byl úplně na houby, ale včera už to bylo krapet lepší, proto jsem se vám rozhodla nafotit další outfit. Řídila jsem v něm cestou domů od svého přítele a následně jsem v něm vyrazila do Olomouce do Olympie, kde jsme sháněli sestře šaty a lodičky na ples, takže jsem byla víceméně po celou dobu jenom v autě. Nezmrzla jsem, ale u focení málem ano, což jde ostatně z několika fotek poznat- ruce skoro v pěst, ruce od těla, přimhouřené oči, protože foukalo a slzely mi.... Brrrrrrrrrrrr, zima! :) 


Každopádně mám na sobě nový svetr s rolákem z Mohita, který je dostatečně dlouhý, abych ho mohla nosit i jako šaty. Je z tak úžasného materiálu, že bych ho ze sebe nejraději ani nesundávala. Taky je to legendárně první svetr, který mám s rolákem u krku. A víte co? Je to super! Nechápu, proč se mi nikdy dříve nelíbily. Co na ně říkáte vy? Nosíte svetry, případně i trička s roláky? 



šaty/svetr Mohito; boty Botovo; kabelka Lindex; náhrdelník Stradivarius; hodinky Michael Kors


 Mějte se krásně!

Vaše A.

16 komentářů:

  1. k rolákům mám obdobný vztah jako ty, začala jsem je nosit až loni :) svetr/šaty jsou krásný :)
    cape outfit

    OdpovědětVymazat
  2. ta šedá ti opravdu moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam rolaky rada, strasne se mi libi na ostatnich, ale ja sama temer zadne nemam :D :/ musim napravit! Tenhle svetr/saty jsou uzasne a jeste k tomu v sedive! Bomba

    OdpovědětVymazat
  4. nice outfit..i love your maxi sweater
    kisses

    OdpovědětVymazat
  5. Sedá ti náramně sluší :))) super :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký outfit! Boty a řetízek jsou super!

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna dneska jsem si koupila jeden rolák :D Scháněla jsem ho celou zimu a teprve dneska se na mě usmálo štěstí :)Ale ten tvůj bych brala hned, vypadá super pohodlně a teple :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to slusi! Zrovna dnes jsem v Olympii byla a zcela neplanovane kvuli te vyluce vlaku.

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně moc ti to sluší!!! Jsi krásná, skvělý outfit:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Looking pretty and great on your outfit !

    http://chicglamstyle.com

    OdpovědětVymazat
  11. Všem vám děkuji <3 Thank you so much!

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně, mám ten samý pocit. Byl Silvestr, nic nic nic a nejednou tu máme únor, hrozně to letí. A ty šaty/svetr se mi moc libí, vypadají hrozně pohodlně. Pamatuji si tu dobu, kdy jsme všichni roláky bytostně nesnášeli a teď to patří mezi trendy. :)
    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
  13. loving ur oversized cardigan x

    Love to see you on my blog
    I am following your blog. Hope you will follow back. xxx Keep in touch
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Great looking sweater dress!! Love you have done your makeup and your legs look amazing!! You look beautiful!! :) Great work!

    OdpovědětVymazat
  15. Ačkoli boty nejsou úplně můj šálek kávy, celkově to vypadá moc hezky. Líbí se mi náhrdelník, který to celé zjemnil. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)