pondělí 8. února 2016

MY LIFE IN PICTURES / XIII.


home sweet home <3


oblíbený polštář z Jysku// nejlepší mini marshmallow z M&S// Sněží, sněží- další z knížek, které stojí za to si přečíst// novinky, které nám domů nadělil Ježíšek 

(mimochodem: Dívku ve vlaku mám už přečtenou a nemohla jsem se od ní odtrhnout - bezva knížka, kterou všem vřele doporučuji!)



nejvoňavější dárek od maminky- MOC DĚKUJI <3


 na večeři s přítelem v naší oblíbené restauraci v Novém Jičíně// snad po 100 letech jsem měla domácí palačinky, mňam!// kdo by nemiloval ovoce? A svíčka od Bomb Cosmetics je snad ta nejvoňavější, jakou jsem doposud měla// dárkový koš s potravinami od M&S pro tátu k Vánocům


jedna krásná květina pro maminku k narozeninám 


TOP 7// zázračné kelímky od Oriflame// maska na vlasy a balistiky z LUSH, které musím co nevidět vyzkoušet// skvělé novinky od Makeup Revolution


 nový tělový krém od Victoria's Secret, který voní opravdu božsky


Krásné pondělní dopoledne! 
Jaký jste měli víkend? Zrovna si tak sedím v županu na posteli, popíjím kávu a říkám si, že pro mě byl tento víkend (vlastně posledních 5 dnů) jako na horské dráze a byl tedy pořádně nabitý. To máte totiž tak. Ve středu jsem už brzy ráno odjela do Olomouce, kde jsem zůstala celý den, přespala u kamarádky, šla spát po páté hodině ranní a po naspaných cca 3 hodinách jela celá rozlámaná domů. A s pořádným bolehlavem.

,,Fakt paráda, to ten den bude stát za to", říkala jsem si. 

No, stál pěkně za prd. Skoro celý jsem ho prospala a nadávala si, jak jsem blbá. 
V pátek mě čekal první letošní ples, na který jsem vyrazila se svým přítelem a rodinou. Předem mi bylo oznámeno, ať nepočítám s tím, že se vrátíme dříve než ve 3 ráno. ,,Panebože, už je to tu zase.. zase se nevyspím!" Tentokrát jsem se ale šetřila a i když jsme skutečně zalehli až kolem třetí ráno, ustála jsem to a na druhý den fungovala normálně. Únava na mě i mamku dolehla až odpoledne, proto jsme neváhaly ani minutu a vyrazily do města nakoupit. Taková procházka, kdy bylo na sluníčku skoro 15 stupňů a příjemně nás jeho paprsky hřály, byla k nezaplacení. V ten den přišla opravdu vhod. 
Ale protože zrovna na tuto sobotu vyšlo vodění medvěda a večerní pochování basy (rozumějme tomu zábava), jak tomu na vesnicích bývá, znamenalo to pro mě, že ZASE nebudu doma a ZASE se vrátím někdy v noci, ostatně jako každý rok. Už jsem byla rozhodnutá, že letos zůstanu doma a nikam nepůjdu, dokud mi nezazvonil telefon- BRATRÁNEK.

,,Anet, pojď! Večer bude sranda, já tam taky budu, tak hlavně přijeď." - nebo tak nějak to bylo. 

Super! Slíbila jsem tedy, že přijedu a bylo. Už jsem zase stála v koupelně před zrcadlem a chystala se na zábavu. Ale víte co? Koneckonců jsem vlastně ráda, že jsem neseděla doma a byla se svým přítelem a přáteli. Dost jsem se nasmála, dozvěděla jsem se jednu velkou novinu, ze které jsem se opravdu radovala, a byla jsem happy jak dva grepy. Celý včerejší den jsem odpočívala, koukala na film, četla knížku a užívala si nicnedělání. 
To jsem se zase rozepsala, co? Teď už tedy jen pár slov k dnešním fotkám z My life in Pictures, které je již osmým v pořadí. Je opět plný vynikajícího jídla, nové kosmetiky, dekorací, květin a knížek. Vždycky jsem četla, ale ne tolik jako nyní. I přítel kroutí nevěřícně hlavou, a to kdykoliv mě vidí s knihou v ruce. Baví mě to. Našla jsem ve čtení kus sebe a jsem ráda, že je mou součástí. Vždy se u knížek perfektně odreaguji, tedy pokud se nejedná o nějaké psycho, od kterého se naopak nemohu odtrhnout a čekám, jak to všechno dopadne :-) A co vy? Čtete rádi?


Mějte se krásně!


Vaše A.

7 komentářů:

  1. Nádherný souhrn - hlavně tedy fotky :*
    Užívej, kočko!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotečky :) se čtením musím souhlasit, čtu od dětství a dbám i na to, aby Julinka taky hodně četla..... V dnešní době počítačů už ale čte mnohem méně lidí než kdysi, což je škoda. Přitom přečíst si hezkou knížku je mnohdy lepší než koukat na film :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné :-)http://glamourandstyl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky i věci na nich zachycené! :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)