úterý 23. února 2016

NEW IN


Ahojte. Po hodně dlouhé době jsem se rozhodla nafotit kousky, které mám nově v šatníku. Možná jste si všimli, že se tady na blogu už tento typ článku téměř neobjevuje. Důvodů mám k tomu hned několik, ale tím hlavním je ten, že je raději fotím rovnou v outfitech, kde stejně vyniknou nejlépe. O tom není vůbec pochyb. Dnes ale udělám výjimku a pár novinek (především jarních) vám ukážu. Většinu věcí jsem nakoupila přímo v kamenných prodejnách, některé přes e-shop. Snažila jsem se nakupovat co nejefektivněji a nejvýhodněji, ať nelituji ani jedné jediné koruny. Je fakt, že spoustu věcí mám ze slev, ale jejich koupi jsem pořádně zvážila a nekupovala nic, co bych stoprocentně nevyužila.


Mými nejnovějšími a bezesporu nejlepšími úlovky jsou metalické slip-ony a meruňkový kabát z H&M. Oba kousky jsem si nejdříve vyzkoušela cestou z brigády, ale vrátila je na stejné místo, odkud jsem je vzala. Hned po návratu domů jsem ale začala litovat toho, že jsem si boty ani kabát nekoupila. To bylo znamení. Pokud nad něčím dumáte i později, je zřejmé, že se pro to stejně vrátíte. Tak jako já. A nejlepší na tom je, že jsem i ušetřila. V kamenných prodejnách H&M totiž zrovna probíhá akce s 20% slevou při koupi nad 1400,-. 

Kabát na fotce téměř nevynikne, ale ve skutečnosti je opravdu nádherný- stvořený přímo pro jarní dny.



U H&M ještě chvíli zůstanu, protože jsem si z jejich e-shopu objednala hned několik dalších věcí. Nafotila jsem z nich ale jenom dva kousky, a to světle růžový top se zajímavými zády a béžovou kabelku, kterou mám za velmi příznivou cenu. Do školy mi menší kabelky nestačí, proto jsem neodolala zrovna této a ze třech nabízených barevných variant zvolila tu nejsvětlejší (už jen kvůli tomu blížícímu se jaru). 


Béžová kabelka není ale jediná, kterou jsem si za poslední dobu pořídila. V New Yorkeru jsem úplnou náhodou objevila malou krémovou kabelku se zlatým řetízkovým popruhem, a i přesto, že stála skoro o polovinu více než ta z H&M, bez zdlouhavého (a kolikrát i únavného) rozmýšlení jsem si ji koupila. 


A stejně tak jsem si koupila i královsky modrou crossbody kabelku z Deichmannu od své kamarádky. Líbila se mi už dlouho, takže jakmile kamarádka usoudila, že se jí k ničemu nehodí a neunosí ji, neváhala jsem ani minutu. Vždyť bude přece jaro a barvičky jsou vítány. 


Dalším kouskem, ze kterého mám neobyčejnou radost, je tmavomodrý netopýří svetr s rolákem z Reserved. Dostala jsem ho od svého přítele a jsem mu za něj neuvěřitelně vděčná. Takový stylový kousek mi v šatníku scházel.


Kromě toho jsem mu vděčná i za koženkovou bundičku z Mohita, kterou mi koupil během našeho nakupování v Olomouci. Asi jsem byla moc hodná, jinak by mi ji rozhodně nepořídil :D


Nejvíce věcí ze slev jsem letos ulovila v Tally Weijl. Nejdříve jsem si z něj odnesla dva crop topy, později černou sukni s rozparkem a nakonec bílou halenku s krajkou a šněrováním. Černobílý crop top a sukně jsou navíc ze stejného materiálu, takže se navzájem skvěle doplňují a hodí se k sobě. 





Nezapomněla jsem ani na slevy v oblíbeném F&F, ve kterém nakupuji poměrně často. Teď jsem si z něj odnesla nádherný červený kabát a šaty. Jen si tak říkám, že už by mohlo být konečně teplo! 


Už jsem vám říkala, že nejlepší spodní prádlo je prádlo od Victoria's Secret? Je nejkrásnější, nejpohodlnější a nejkvalitnější. 


Poslední dva kousky mám z Terranovy a z New Looku. Svetr byl téměř zadarmo, a to je z tak božího materiálu. Top má na ramínkách perličky a je zajímavý i zezadu. Už se těším, až si ho vezmu poprvé na sebe. 




Který z kousků vás zaujal nejvíce a jaké jste si v poslední době pořídili vy? 


Budu se těšit na vaše odpovědi. 



Krásný zbytek dne,

vaše A.

11 komentářů:

  1. Ty slipony jsou super, zrovna dnes jsem se na ně dívala :D :))
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. NO já teda koukám, jaký krásný kousky jsi ulovila :). Moc se mi líbí růžový a červený kabátek, taky svetr z Terranovy a top s ozdobnýma ramínkama. Hezký jsou i kabelky, fakt super kousky

    OdpovědětVymazat
  3. no čo dodať, samé krásne kúsky :)

    OdpovědětVymazat
  4. nejvic se mi libi nadherny cerveny kabatek, slip ony, bezova kabelka z New Yorkeru a svetr z Terranovy, jsou to nadherny barvy na jaro :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné kousky :) já teď šetřím, ale láká mě to vyrazit na nákupy :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. krásný kousky, hlavně ten F&F kabát a top z New Looku, už se těším, až budou v outfitech :)
    outfit: black & gold

    OdpovědětVymazat
  7. Mě zaujaly nejvíce kabelky! :))) Já mám jen jednu a to klasicky černou ještě bych ráda nějakou barevnou :) Jinak pěkné kousky do F and F se velmi těším :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí kabelky, jsou super obě dvě. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten růžový kabátek mám taky, je super :) Super post, takovéto mám ráda. Isabela

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)