sobota 27. února 2016

TARTAN


Krásný sobotní večer!

Předpokládám, že nikdo z vás teď nesedí doma u počítače a neprojíždí blogy- nebo snad ano? Já jsem už pondělního rána nachlazená a ani chudáka přítele to neminulo. Tak jsme spolu celé dny doma, koukáme na filmy, hrajeme karty, anebo se jen tak válíme a lenošíme. Když ale ráno vykouklo sluníčko a vypadalo to, že bude hezky, rozhodli jsme se vydat na krátkou procházku. Při té příležitosti jsme rovnou nafotili outfit, ve kterém jsem za přítelem přijela. U nich ještě stále mrzne a sem tam chumelí, takže na moc velké odhalování to není. Ať už je tu jaro! 


kabát Gate/ košile Zara/ džíny F&F/ šála Takko Fashion/ kabelka H&M/ boty Botovo/ brýle House/ hodinky Michael Kors








Hezký víkend všem!

Vaše A.

16 komentářů:

  1. Kabat je velmi pekny. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra já fakt budu už muset pořídit tu flanelku :D Vypadá fakt hodně dobře

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Košile je krásná a moc ti sluší, mám ji na seznamu přání už pár let. Kdysi jsem si koupila jednu skvělou značkovou v sekáči, ale už jsem z ní vyrostla. Teď hledám nějakou tu další ideální, která ale nebude stát majlant. Asi budu muset jít na nákupy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší! Ty kalhoty se mi moc líbí:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný outfit :) Tašála je moc pěkná, má krásné barvy.

    http://stylebysabi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Kabátek je krásný. :-)
    Brzy se uzdrav.

    OdpovědětVymazat
  7. Prajem skoré uzdravenie tebe aj priateľovi :) A veľmi sa mi páčia tvoje okuliare, už nech je pekne teplúčko! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuji za milé komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký zkombinované! Košile je povedená! :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)