úterý 15. března 2016

BEAUTY TIP: KIKO MILANO


Krásný úterní podvečer!

Dnes za Vámi přicházím s tipem na skvělou a troufám si říct i cenově dostupnou dekorativní kosmetiku od značky KIKO, kterou jistě všichni alespoň podle jejího názvu znáte. Zrovna před nedávnem, kdy na jejich eshopu probíhaly výprodeje, se mi o tom kamarádka zmínila s tím, jestli nemám v plánu něco objednávat. Samozřejmě, že jsem neměla. Já přeci nikdy nic nechci (haha), jenže opak byl pravdou. Jediné, co jsem si kladla na srdce, bylo: moc neutratit a koupit jen to užitečné. A to jsem taky dodržela. Vybrala jsem si pouze tvářenku a rtěnku v takovém odstínu, který ještě nemám, a netrpělivě čekala, až zásilka dorazí. Objednávaly jsme zde, ale co tak vím, existuje i český eshop s Kiko kosmetikou-najdete ho zde. Teď už ale pojďme rovnou k samotnému představení Kiko novinek, ze kterých jsem doopravdy nadšená.


RTĚNKA 
Intensely Lavish Lipstick

Odstín: 03 Luscious Red


Pravděpodobně ani nemusím zmiňovat, jak moc se mi líbí její obal. Všichni mě už nějaký ten pátek ,,znáte", tak víte, že si na tohle potrpím a velmi oceňuji jak kvalitu samotného produktu, tak i hezký vzhled. Tento zlatý obal je přesně podle mého gusta- palec nahoru! Teď ale k samotné rtěnce. Rtěnku jsem si vybrala ze šesti nabízených odstínů v tmavším odstínu červené, který je sice výrazný, ale zatraceně sexy. Je sice pravda, že na ni musíte mít alespoň trochu sebevědomí, protože přitahuje zraky spousty lidí, ale s tím se hold musí počítat a brát to pozitivně. Kdo taky říká, že se jim to nelíbí? Třeba líbí, jen by na ni samotní neměli odvahu. Na mně jste ji mohli vidět na instagramu

Rtěnka má krémovou konzistenci a podle toho, co jsem se dočetla, obsahuje extrakt z orchideje, kukuřičný olej a Gotu Kola. Zajímavé, že? Musím říct, že po jejím nánosu jsou rty krásně lesklé a vláčné. Navíc má neuvěřitelnou výdrž! 


TVÁŘENKA
Rebel Bouncy Blush

Odstín: 02 Adorable Pink


Ani tvářenka mě svým obalem nezklamala, ba naopak. Je sice plastový, ale hezký a jednoduše otevíratelný, což beru jako velké plus. Navíc má zrcátko. Jediné, co mě překvapilo, byla velikost tvářenky, protože jsem ji očekávala krapet větší. Dívám se ale na to z té pozitivní stránky- alespoň nezabere moc místa, takže bude ideální společnicí při cestování. 

Ani odstínem jsem nešlápla vedle. Naprosto mi vyhovuje, přesně v takovém mám většinu tvářenek. Tvářenka má po nánosu sametový matný efekt a je krémová. Má skvělou pigmentaci, snadno se nanáší a velmi dobře drží. Za mě tedy rozhodně ano, určitě bych si ji koupila znovu. 


Zkoušely jste od této značky některé produkty? A co říkáte na mé úlovky- zaujaly vás?

Ještě jsem zapomněla poznamenat, že rtěnka i tvářenka jsou z limitované edice ,,Rebel Romantic".


Mějte se hezky, 


vaše A.

7 komentářů:

  1. Tuto značku znám jen prostřednictvím blogů a videí, ale snad vždycky si ji všichni chválí :) Tvoje úlovky už jenom podle samotného balení vypadají nádherně, kord ten odstín rtěnky se mi moc líbí :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. tvářenku mám stejnou :) je skvělá. Rtěnky miluju už několik let a vždycky, když mám možnost, tak si Kiko dovezu z venku a proto e-shop vítám :)
    #vicecasunacteni

    OdpovědětVymazat
  3. Od této značky jsem zatím nic nevyzkoušela, ale protože už jsem o ni na internetu četla hodně, ráda bych si konečně něco pořídila a vyzkoušela :)

    MONNICA ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tvarenka i rtenka jsou nadherne! Ja bych na rtenku nemela odvahu, presne jak rikas, ale je nadherna;) ja mam doma od Kiko take rtenku, tvarenku a jeste troje mono stiny a stin v tuzce;)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pekné ! :O :)
    Túto značku osobne nepoznám, ale vyzerá naozaj super. ;)
    Určite by som ju rada vyskúšala.
    Pozývam na môj blog:
    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jsem nic nezkoušela, ale má moc pěkné balení a ta rtěnka má krásný odstín :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)