neděle 27. března 2016

HAPPY SUNDAY


Dnes byl tak báječný den. Začal být báječným hned z rána, kdy jsem vstala poměrně brzy (na to, že se posouval čas!) a vrhla se na přípravu snídaně, kterou jsem slíbila svému příteli- jeho vymodlené banánové palačinky. S tvarohem. A taky s ovocem. Musím se pochválit, že se mi tentokrát nerozpadly a byly chuťově velmi dobré. Jediné, co to celé ,,zkazilo", bylo kyselé kiwi. Brrrr, ještě teď se šklebím, když na něj jenom pomyslím. Po naší oblíbené snídani jsme se ještě nějakou dobu váleli a koukali na televizi, ale netrvalo dlouho a sluníčko nás svými hřejivými paprsky vylákalo ven. Jenom blázen by seděl doma. Konečně jsme se totiž dočkali typicky jarního počasí, po kterém jsme tak dlouho toužili. Proto jsme si už včera večer naplánovali výlet do Hradce nad Moravicí a hned po obědě vyrazili.


Co jsme ale ani omylem nečekali, byl velký houf lidí, které napadlo úplně to stejné, co nás. Málem jsme ani nezaparkovali! Nakonec se ale jedno místo pro naše auto přeci jen našlo, takže jsme honem rychle utekli z parkoviště a vychutnávali si procházku kolem zámku. Ani vám nemusím psát, jak dechberoucí je vstupní brána, která je dominantou Hradce. Rozplývám se nad ní pokaždé, a to jsem ji viděla snad milionkrát. A možná vám taky už po milionté píšu, ať se do Hradce podíváte, ale kdyby to opravdu nestálo za to, tak se neustále neopakuji, že ano. Takže šup šup, až bude zase krásný slunečný den, nad ničím neuvažujte, sedněte do auta a vyrazte na výlet právě do Hradce. Slibuji, že se vám tam bude líbit :)





Rovnou v Hradci jsme vám chtěli s přítelem nafotit i outfit, ve kterém jsem jela, ale kvůli spoustě lidí kolem nás nakonec z focení sešlo. Nejsem zrovna typ, který by nutně vyžadoval pozornost a musel se tak stát jejím středem, takže jsem se rozhodla najít klidnější místo. Takové, které bude hezké a příjemné. A věřte nebo ne, přece jen jsme ho našli. O tom vám ale napíšu až v samostatném outfitovém postu. Co vám ale prozradím už teď, je to, že jsme se z Hradce přesunuli rovnou do Opavy, kde jsme tedy fotili, zajeli se podívat do Bredy, co mají nového, a nakonec skončili v kavárně v Obecním domě, ve které pracuje náš kamarád. Pokecali jsme, naše mlsné jazyky jsme potěšily malinovou panna cottou a Havana dortem, přítel vypil mátový čaj a já výbornou melounovou limonádu z ještě lepší sklenice. Teprve až potom jsme se vydali zpátky domů.


Snad jste se měli stejně dobře jako já a naplno jste si vychutnali krásný jarní den. Zítra už tu máme Velikonoční pondělí a s ním spojené různé zvyky a tradice, takže ať už je máte rádi nebo ne, mějte hezký den <3



Vaše A.

7 komentářů:

  1. Jsem ráda, že se ti u nás na Hradci líbí a ráda se tam vracíš. Já na své rodné město nedám dopustit :) Taky bych si měla vyjít na zámek :D

    Radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc líbí. Jedno z mých nejoblíbenějších míst <3

      Vymazat
  2. Moc děkuju za navození pohodové jarní atmosféry! :) Měla jsi krásný den :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska bylo opravdu nádherně, my si zase udělali výlet do Kutné Hory :) Přeji ti krásné Velikonoční pondělí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten kolac vyzera super u nas bohuzial bolo zamracene a o 11 zacalo prsat
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky :) ten Hradec nad Moravicí je moje srdcovka :)
    love the spring

    OdpovědětVymazat
  6. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)