sobota 5. března 2016

KHAKI PARKA & WHITE REEBOK


Ahojte! Doufám, že si hezky užíváte sobotní den a máte spoustu plánů i na ten zítřejší. My se dnes s přítelem chystáme na večeři do nově otevřené nepálské restaurace v Olomouci a následně do kina na Deadpool. Viděli jste už někdo tento film? 

Dnes mám pro vás další outfit. Už dlouhou dobu jsem sháněla khaki parku, která by mě zaujala svým zpracováním a byla svým způsobem jiná než všechny, které dennodenně potkávám ve městě. Je to módní kousek, který je hodně populární a vlastní ho snad 80% české (a nejen té) populace. Možná přeháním, ale přijde mi, že ji vidím na spoustě lidech a já nejsem zrovna typ, který musí jít s módou ruku v ruce přesně tak, jak je tomu zrovna diktováno. Co se ale týče této parky, nerozhodovala jsem se příliš dlouho. Zkrátka jsem ji zatoužila mít v šatníku, a tak se i stalo. Hned jsem měla představu, s čím ji zkombinuji a jak ji budu nosit. Tento outfit je jednou z ukázek- parka, džíny, oblíbená mikina, nejlepší Reeboky z eshopu Ringit a crossbody z Lindexu.


Třešinkou na dortu bylo sluníčko, které svítilo už od samého rána. Kámenem úrazu byl ale vítr, který začal šíleně foukat ve chvíli, kdy jsme zrovna vyrazili na procházku. Paráda. Máme na to FAKT štěstí, haha. Ale od focení nás to neodradilo. Vlastně jsme se u něj dost nasmáli a zpříjemnili si den.


parka Modino/ mikina, řetízek a brýle H&M/ džíny F&F/ kabelka Lindex/ tenisky Reebok/ hodinky Michael Kors


A co vy? Vlastníte nějakou parku? Pokud ano, nosíte ji rády?


Mějte se krásně!


Vaše A.

18 komentářů:

  1. Moc ti to sluší! Ty boty jsou fakt parádní:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Žádnou parku nevlastním, ale ta tvá se mi hrozně moc líbí! :) A botky jsou také parádní!
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Reeboků jsem fakt nadšená, jsou moc pohodlné :) Děkuji!

      Vymazat
  3. Parku nevlastním, ale ráda bych :) Reeboky jsou krásný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba si ji brzy pořídíš :) Děkuji!

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotky! :) Líbí se mi ty botky :3. A parku nemám.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Hi, nice blog! Follow for follow? Let me know. I’ll follow you back :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí :) Děkuji, Andrejko!

      Vymazat
  7. Hezký, jednoduchý jarní outfit! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. nice outfit you look gorgeous!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpovědětVymazat
  9. Parka ti ide. Páči sa mi aj mikina a kabelka :))) vzájomné sledovanie? :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)