středa 23. března 2016

MARY FASHION OUTFIT


Hezký večer. Dnes mám pro vás další outfit, o kterém bych vám ráda napsala pár slov. Před nedávnem jsem se zapojila do nové kampaně s e-shopem mary-fashion.cz, jejíž cílem je podpora značky SHOKO, jakožto značky spadající pod řeckou handmade módu. Už jen proto jsem byla velmi zvědavá, jaká nabídka se pod touto značkou skrývá, protože na cokoliv spojeného s Řeckem já slyším. Řecko je mou srdeční záležitostí, a protože bych v něm v současnosti neměla odvahu strávit další dovolenou u moře, raději jsem se s radostí pustila do online prohlížení. Zpočátku mě překvapilo, že výběr oblečení pod touto značkou není zdaleka tak rozmanitý, jak jsem si představovala, ale na druhou stranu jsem byla absolutně přesvědčená o originalitě a kvalitě těchto věcí, protože jsem z e-shopu Mary Fashion neobjednávala poprvé.
 

Po dlouhém zvažování jsem vybrala tričko s krajkou a k němu rovnou i zbytek outfitu- černé kalhoty a šedý žíhaný cardigan (najdete ho tady). Ani jsem netušila, jak je jednoduché vymyslet celý outfit z jedné jediné webové stránky. Vaše kreativita nezná meze a zjistíte, že je to vlastně velmi pohodlné a praktické, protože se nemusíte zdlouhavě plahočit po obchodním centru a pofňukávat, že nemůžete nic sehnat. Zkrátka ať žije pohodlnost!



Je sice pravda, že si oblečení na e-shopu můžete pouze prohlédnout, nikoliv ,,osahat" a vyzkoušet. Taky se vám může klidně stát, že neodhadnete správnou velikost, ale jelikož jsou rozměry uvedené v tabulkách a v případě opravdového přešlapu, kdy vám například daný kousek oblečení ani nesluší, ho můžete vyměnit nebo vrátit, nevidím v tom žádný problém. Ba naopak. Je výhodou, když vám e-shop nabízí možnost obléknout se u nich od hlavy až k patě. Co myslíte? Už se vám stalo, že jste z jednoho e-shopu objednávaly více kousků, ze kterých jste pak jednoduše vytvořily skvělý outfit?


Na balíček se všemi kousky jsem se moc těšila. Byla jsem zvědavá, zda budou k sobě vypadat dobře nebo naopak vůbec. A hádejte co? Snad poprvé se mi stalo, že jsem se krapet sekla, haha. Jednotlivé kousky jsou samy o sobě nádherné a z opravdu kvalitního materiálu, takže pokud by se vám zalíbily, určitě je vřele doporučuji objednat. Rozhodně byste nelitovaly. 


Jenže dohromady se mi tato kombinace bije. Dlouho jsem přemýšlela, co mi na ní tolik vadí, až jsem na to přišla- krajka na tričku. Kdyby bylo tričko bez ní, celkový outfit by sice nebyl extra zajímavý, ale cítila bych se v něm stoprocentně lépe. Dle mého k sobě šedá s růžovou krásně sedí, takže kámen úrazu bude pouze v té krajce. Určitě mi ale dejte vědět, co si myslíte vy :) 

tričko, cardigan a kalhoty Mary Fashion/ slip-ony H&M/ kabelka Zara/ brýle House/ hodinky Michael Kors

Mějte se krásně,

vaše A.

27 komentářů:

  1. Outfit by se mi libil asi vic s jinym kabatkem. Jinak ti to slusi. Krajka se k tobe hodi. Svetr je pro tebe prilis obycejny ...nebo jak to rict? Takova rozepinaci mikina o nicem. Ovsem kabelka je skvela!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se naopak svetr moc líbí :) Přijde mi stylový. Ale samozřejmě se nemusí líbit všem, o tom to taky je :) Každý si přijde na chuť něčemu jinému.

      Děkuji za tvůj názor, Marti :*

      Vymazat
    2. Už jsem na to přišla, proč se mi moc nezdá. Podobné se pletly tak před třiceti i více lety z takové nepříjemné kousavé vlny a i s kapucí a podobného tvaru bez vyujímaných rukávů, aby to zvládly i méně zručné pletařky. Všechno se pořád nějak vrací. Chápu, že ti přijde příjemný a stylový...problém je už s těmi mými zkušenostmi :-)

      Vymazat
    3. To je možné, všechno se vrací :) Nicméně, tento z nepříjemné kousavé vlny rozhodně není, naopak je velmi příjemný a kvalitní :)

      Vymazat
  2. Ty jo, ten svetr není můj styl, ale zaujal mě na první pohled a úplně jsem po něm zatoužila. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem ho na stránkách viděla, říkala jsem si přesně to stejné :D Ve skutečnosti je ještě krásnější a hlavně je hrozně příjemný :)

      Vymazat
  3. Celkove se mi tvuj outfit libi, kabelka je bozska. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. hezký outfit, mě se hrozně líbí ten svetr♥ a uplně z toho outfitu vykřikuje to že už se blíží jaroo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anooo :) O víkendu hlásí 17 stupňů, tak snad se jich opravdu dočkáme :D A moc děkuji, Andrejko!

      Vymazat
  5. Mně se celkově outfit líbí :) Za mě palec nahoru, moc Ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  6. Great outfit!! Everything is styled very nicely! Love those pants! They look great on you!! You look fabulous!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. To mně taky, ale ne to k tomuto outfitu :D

      Vymazat
  8. Přesně ty stejné boty jsem si chtěla včera koupit, ale neměli moje číslo :D a docela mě to štve, protože ti moc sluší <3 :)

    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, jsou hrozně pohodlné. Tak doufám, že je seženeš jinde :)

      A děkuji!!

      Vymazat
  9. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se outfit moc líbí, jen bych dala jiný kabátek Sám o sobě vypadá skvěle, ale nějak mi k tomu prostě nesedí. Krajka mi vůbec nevadí, myslím, že se k tobě hodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) I to by bylo určitě řešení :D Buď vyměnit triko anebo naopak svetr :)

      Vymazat
  11. ten sveter je super ! mam rada ležerne veci a tebe to tiez sedí :) taky ten štyl :) že nie silou mocou všetko romanticke,ale sem tam nejaky prvok, vďka ktoremu je ten outfit o niečo zaujimavejsi :)

    http://andrea-de-blog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Mi se moc líbí kabelka a boty :) ps - Řecka se neboj , byli jsme tam zrovna v době kdy dle všeho měli byt "všude uprchlíci " a "krach na spadnutí " a vubec nic se nedělo ;) ony ty ostrovy tak nějak žiji svým životem , myslim ze neni čeho se bát :) bala bych se spis Egypta ci Tunisu . Řecka ne :) M.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)