úterý 29. března 2016

NEW SLIP-ON


Krásný večer všem. Dnes mám pro vás outfit, o kterém jsem se zmiňovala v nedělním článku a slíbila jeho brzké zveřejnění. Jak už víte, jde o outfit, ve kterém jsem s přítelem vyrazila na výlet a při té příležitosti jsme ho rovnou nafotili. Byla by totiž škoda, kdyby ne, protože přesně v tomto outfitu jsem se cítila za poslední dobu nejlépe ze všech. Naprosto vystihuje mou osobnost. Koneckonců se v něm zase odráží moje oblíbená pohodlnost, na kterou nedám dopustit. Podpatky jsem už dávno vyměnila za různé mokasíny, tenisky a slip-ony. Černé slip-ony na platformě, které můžete vidět na fotkách, jsou novinkou v mém botníku. Objednávala jsem z eshopu casnaboty.cz, který mám moc ráda. Nejenže jsou boty bleskově doručeny, ale navíc naprosto odpovídají popisu a jsou opravdu skvělé. Kromě bot mám nový i top z Manga a vestu ze Stradivaria.





Konečně vám ale taky prozradím místo, kde jsme nakonec fotili. Pokud znáte Opavu, tak to pravděpodobně hned uhádnete, ale pro ty, co Opavu neznají, jsou fotky pořízeny u chrámu Nanebevzetí Panny Marie. Prostředí kolem bylo velmi klidné a příjemné, zkrátka ideální na focení. 



top a kabelka Mango/ vesta Stradivarius/ bunda Mohito/ džíny, náramek a brýle H&M/ slip-on casnaboty.cz/ hodinky MK


Mějte se krásně,


vaše A.

9 komentářů:

  1. tobě to ale sluší :)
    hlavně ta kabelka je božská.
    from the last weekend

    OdpovědětVymazat
  2. Nice blog

    http://chicporadnik.blogspot.com/2016/03/bloggers-stylizations.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já si zrovna včera taky jedny koupila! Tyhle jsou boží :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké sis pořídila ty? :) Moc děkuji, taky se mi líbí.

      Vymazat
  4. Nádherný outfit, botky jsou pecka!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. kúpila som si nedávno podobné v Humanic :) tiež čierne,len majú trošku iný vrch :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)