čtvrtek 17. března 2016

NEW SWEATER


Ahojte! Dnes byl tak překrásný slunečný den, který přímo sváděl k tomu, abych si na sebe poprvé vzala nový svetrový kabátek, který jsem si hned po jeho obléknutí zamilovala a na celodenní lítání po Olomouci byl ideálním, především příjemným a pohodlným, společníkem. Do Olomouce jsem přijela za kamarádkou hned z rána, abychom toho co nejvíce stihly. Dokonce byla tak ochotná a rovnou mi nafotila outfit, za což jsem jí nesmírně vděčná. Ne vždy se najde někdo po ruce, kdo má čas a hlavně CHUŤ (:) vás nafotit, takže je vám určitě jasné, proč jsem ráda, že právě moje kamarádka ochotná byla. Po focení jsme se už ale přesunuly na společnou snídani do našeho oblíbeného CrossCafé a užívaly si téměř volný den. Ve škole jsem totiž dneska strávila pouhých 45 minut na semináři dětské literatury, který ale bezesporu řadím mezi mé nejoblíbenější předměty na katedře ČJ. Kdo by neměl rád pohádky? Zrovna na dnešní seminář jsem měla připravenou knihu Povídání o pejskovi a kočičce od Josefa Čapka, díky níž jsem si tak mohla zavzpomínat na svá dětská léta, kdy jsem ji nejen četla, ale zároveň velmi ráda poslouchala na kazetě. Najde se tady někdo, kdo se mnou naprosto souhlasí? 



Od pohádek se ale přesunu rovnou k outfitu, o kterém je vlastně celý dnešní post. Jak už jsem se zmínila na začátku, zvolila jsem takový, který je svým způsobem pohodlný a zároveň se v něm cítím dobře. Vyšla jsem si v nových džínách ze Stradivaria a svetru z eshopu modino.cz, ze kterého mám již druhý kousek v šatníku a jsem nadšená. Po delší době jsem ze skříně vytáhla i klobouk. Dříve jsem je nosívala poměrně často, což jste nemohli přehlédnout, ale jak jde čas, hodně rozmýšlím, kdy ho vzít a kdy ho raději nechat doma. Taky to tak někdy míváte? Ať už s kloboukem, nebo s čímkoliv jiným? 


K fotkám bych ještě řekla poslední věc. Místo, kde jsme s kamarádkou fotily, patří k mým nejoblíbenějším místům v Olomouci. Určitě snadno poznáte, o jaké místo se jedná. Ale pokud jste v Olomouci nikdy nebyli a rádi byste ji navštívili, tak tady rozhodně zavítejte- dominanta Olomouce nezklame :) 


svetr Modino/ top, náhrdelník a náramek H&M/ džíny a klobouk Stradivarius/ boty casnaboty.cz/ kabelka Mango/ hodinky MK






Krásný zbytek večera,

vaše A.

12 komentářů:

  1. strašně krásný outfit, klobouky ti hrozně sednou:))

    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný outfit! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne, slusi ti to! Ta kabelka nema chybu!

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky, moc ti to sluší :)
    S klobouky ti rozumím, taky jsem je dřív nosila strašně moc, ale teď fakt minimálně :)
    last outfit with the coat, I hope

    OdpovědětVymazat
  5. To je přesně můj styl, moc ti to sluší a máš super kabelku :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsi měla krásný a pohodový den! :) Moc krásný outfit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný článek a fotky. Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný outfit, tá kabelka sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  9. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc & fb? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)