sobota 16. dubna 2016

5 YEARS WITH MY LOVE



Krásnou sobotu všem! Dnes bych se s vámi chtěla podělit o ty nejkrásnější momenty ze včerejšího dne. Ze dne, kdy jsme s přítelem oslavili výročí- společných 5 let. Číslo 5 je moje nejoblíbenější, ale ani ve snu by mě nenapadlo, co si pro mě přítel nachystá. Nenapadlo by mě, že i pro něj bude tento den tak významný. Probudil v něm romantika. Takového romantika, kterého jsem před pěti lety poznala. A víte, co je na tom nejlepší? Nečekala jsem to. Dostal mě do kolen. Rozplakal mě. Dojal mě. Vzpomněla jsem si ihned na své 23. narozeniny, protože jsem se cítila naprosto stejně- ohromená, okouzlená, dojatá, šťastná.... JEHO! Zavírám oči a znovu si promítám včerejšek.


Stojím v pokoji a zapaluji svíčky. Všech 5 svíček na dortu. Čekám, až přítel otevře dveře a rozzáří se mu oči. Čekám na moment, kdy svíčky společně sfoukneme. Tajím dech a vychutnávám si blažený pocit štěstí. Stojím po boku toho nejlepšího chlapa pod sluncem, co víc si přát. Přítel mě políbí a odchází z pokoje s tím, že musí něco zařídit. Nepřemýšlím nad tím. Fotím dort, vybírám outfit na večer a hrozně moc se na něj těším. Mám totiž pro přítele překvapení. Mezitím vchází do pokoje mamka a říká, že mám jít za přítelem- prý mě čeká venku. Vlastně ve sklepě. Cože? Ve sklepě? Co dělá ve sklepě? Nespletla se? Pomalu sejdu schody, otevřu venkovní dveře, ale přítel nikde. Opatrně tedy otevírám dveře od sklepa. Všude tma. Vidím pouze zapálené svíčky, které tvoří řadu dolů. Rozbuší se mi srdce. Vlastně mi buší jako o závod. Vždyť tohle bývá jenom ve filmech! Následuji svíčky. Jedna, dvě, tři, čtyři, pět, šest... až najednou stojím před srdcem ze zapálených svíček. Za ním vidím pugét překrásných růží a malou taštičku. Rozpláču se. Volám jméno svého přítele. Nic. Volám znovu, protože jsem v šoku. Přítel vykoukne ze dveří se širokým úsměvem a obejme mě. Stále pláču a šeptám mu do ucha, jak moc jsem dojatá a šťastná. Takové překvapení pro mě nikdy nikdo neudělal. Snažím se usmát, ale přes slzy to jde stěží. Přítel mě pobízí, ať nakouknu do taštičky vedle pugétu růží. Skloním se pro ni a bojím se do ní nahlédnout. Co může být více než tato chvíle? My dva a spolu? Po chvíli ji nedočkavě otevírám a na jejím dně vidím hnědou krabičku. Beru ji do rukou a čtu nápis, který nejde přehlédnout. Michael Kors? Dochází mi slova a začínám zuřit. Přítel se opravdu zbláznil. Snaží se mě přesvědčit, že se nezbláznil a mám ji otevřít. Vykoukne na mě hnědý pytlíček. Rozvážu ho a s opatrností z něj vytahuji něco tenkého. Náramek. Je to jeden z náramků, na které jsme se spolu dívali v Klenotech Aurum. Nádhera! Do očí mi znovu vyhrknou slzy a nedokážu je zastavit. Padám příteli do náruče a děkuji mu za všechno. Za všechno, co pro mě dělá, protože to je neskutečné. Ruku v ruce se vracíme do pokoje a chystáme se na večeři.






Samozřejmě jsme nestíhali. Večeři ano, rezervaci jsme měli až na osmou hodinu večerní, ale protože jsem si pro přítele přichystala taky menší překvapení, čas nás tlačil. Nakonec jsme pět minut před pátou dorazili na místo činu a mohli začít relaxovat. Domluvila jsem nám totiž hodinu v privátní vířivce se šampaňským a jahodami, aby té romantiky nebylo málo a užili jsme si naše výročí dokonale. Vířivka byla parádní, odpočinuli jsme si a následně vyrazili na večeři do Lobsteru v Olomouci. 


Celý večer se o nás královsky starala příjemná obsluha, a i přes to, že měli spoustu lidí a chvíli jsme se načekali, bylo vše podle našich představ. Jelikož jsem byla dost hladová, dala jsem si nejdříve jako předkrm bruschettu s mozzarellou z buvolího mléka, cherry rajčátky a bazalkou. Mozzarella na bruschettě se rozhodně nedá srovnávat s mozzarellou, kterou nakoupíte v supermarketu. Byla opravdu vynikající a v kombinaci s cherry rajčátky a bazalkou naprostá pecka. Jednoduché, ale chutné.



Jako hlavní chod jsem zvolila rybu, a to grilovaného lososa s fregolou, sušenými rajčaty a bazalkovým pestem, přítel dal na doporučení číšníka a objednal si hovězí rump steak z květové špičky. Nemohli jsme si vybrat lépe. Oba jsme byli spokojení, jídlo bylo vynikající a na úrovni.





Na závěr výborně stráveného dne jsme si dali s přítelem sladkou tečku, a to variaci zmrzlin a sorbetů. Jeden kopeček byl černý rybíz, zbylé dva grapefruit. Zmrzlina se nám doslova rozplývala na jazyku.


Kolem desáté hodiny jsme se odebrali k odchodu z restaurace a jeli domů. Pokud jste se dočetli až tady, chtěla bych nakonec ještě podotknout, že na tento den nikdy v životě nezapomenu. V životě jsem nezažila nic krásnějšího a romantičtějšího. Budu se opakovat jako každý rok, ale jsem šťastná. Všechno není vždy růžové a je jen na vás, jestli se rozhodnete bojovat za své štěstí nebo ne. Já jsem ráda, že mám po boku milujícího přítele, kterému na mně záleží a který mě i po pěti letech dokáže překvapit. Jsem vděčná za každou vteřinu strávenou po jeho boku. Vážím si ho. Vážím si všeho, co pro mě dělá. Z celého srdce mu za to děkuji. Miluji ho. Doufám, že i vy máte svou spřízněnou duši a pokud ne, tak si přeji, abyste ji brzy našli. Láska je mocná. A každý ji potřebuje. Bez lásky se nedá žít.




Mějte hezký zbytek dne a užijte si neděli!


Vaše A. 


16 komentářů:

  1. Jednim slovem wow! Nadherne, dojemne! :-) gratuluji Vam! A preji jeste hodne spolecnych let. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Very nice!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. To už je to další rok? Neuvěřitelný, pamatuji, jak jsem četla o minulém výročí. Je to nádherné gesto a nedivím se, že Tě tak dojalo. Moc Vám to přeju, je skvělé, že i po pěti letech jste takhle šťastní :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Tento článek mě upřímně dojal.
    Ať Vám láska stále kvete. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to je krásné! Tolik dárečků:-) Doufám, že jsi šťastná a že spolu ještě louho zůstanete:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera! Gratuluju k výročí a přeju, at vám to šlape ještě dalších 150 let. Mám to štěstí, že jsem toho pravého našla.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný článek, moc vám to přeju:)!
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. waaau! tak to je naozaj nádherne prekvapenie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. wow!! článek jsem přečetla jedním dechem a celou dobu jsem se usmívala :D :) musel to být vážně krásný večer!! :) taky by mě to dojalo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nemyslím si že romantik se pozná podle značky dárků který dává! Ale ty jsi asi hodně na značky že??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím komentářem to snad nemyslíš vážně? :O Pro mě bylo celé výročí romantické- zapálené svíčky na schodišti, srdce ze svíček, pugét překrásných růží, romantická večeře a především my dva a spolu. To, že mi přítel dal náramek, jsem vůbec nečekala, a kdybys mě alespoň trošku znal/a, tak bys tohle nikdy nenapsal/a :)

      Vymazat
  11. Nemám slov!
    To jak jsi to napsala, úplně mě to dojímá. Je vidět že se opravdu milujete a dovedu si představit jak ses asi cítila. Ať jste i nadále co nejšťastnější :)!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)