čtvrtek 28. dubna 2016

JIHLAVA/ PART I.


Článek z prvního dne stráveného v Jihlavě je konečně na světě- třikrát hurá! Byl by býval mnohem dříve, věřte mi, ale jelikož jsem musela do dnešního dne odevzdat seminární práci do dětské literatury, umíte si určitě představit, jak moje poslední večery vypadaly. A to si už nějakou dobu říkám, abych všechno nenechávala na poslední chvíli. Jsem nepoučitelná! Naštěstí jsem práci stihla, odevzdala ji a udělala si konečně čas i na to, abych si v klidu prohlédla všechny fotky z Jihlavy, vybrala ty nejlepší a následně se o ně s vámi podělila v tomto článku. Pojďme tedy na to!


Začala bych klasickou větou ,,náš třídenní pobyt utekl jako voda", protože je tomu skutečně tak. Než jsme se nadáli, byli jsme zase doma. Naštěstí jsme se stihli podívat všude tam, kam jsme měli namířeno, z čehož mám nejen já, ale i přítel velkou radost. Do Jihlavy jsme vyrazili hned brzy z rána, jelikož hlásili poslední slunečný den před deštivým víkendem. Součástí našeho voucheru byly totiž i volné vstupenky do jihlavské ZOO, kterou jsme v žádném případě nechtěli zmeškat. Ubytovat jsme se mohli až od 14:00, takže nám nezbývalo nic jiného, než nechat všechny tašky s věcmi v autě a vyrazit. 





Jihlavská ZOO se nachází od čtyřhvězdičkového hotelu EA Business, který byl po dobu našeho pobytu naším ,,novým domovem", přibližně 20 minut pěší chůzí. Cestou jsme s přítelem rychle nafotili outfit z minulého článku a pospíchali za zvířátky. Povím vám, že v ZOO dokážeme strávit úplně s přehledem klidně celý den- pokud tedy zrovna nemám hlad, protože pak jsem nesnesitelná, haha :) Jihlavská ZOO se mi na první pohled z parku nezdála příliš velká, ale času jsme tam strávili habaděj, především sledováním kočkovitých šelem, opiček, lemurů, medvědů, koz nebo pelikánů.





























Za kozami jsme se šli dokonce i ,,pomazlit" a parádně se pobavit, protože ty malé potvůrky by nám nejraději rozkousaly všechno oblečení včetně mojí Obag. To svět neviděl! Musím ale říct, že jsem byla ze ZOO nadšená, moc se mi líbila. Doufám, že jsem v ní nebyla naposledy. 




Po zhruba pětihodinovém chození po zoologické zahradě, kdy nám počasí skutečně přálo a po celou dobu svítilo sluníčko, jsme spokojení, ale hladoví dorazili na hotel s tím, že se konečně ubytujeme a vybalíme. Na recepci nám milý usměvavý recepční poskytl všechny důležité informace ohledně našeho pobytu, snídaní i večeří, rovněž nám předal čipové karty do výtahu a pokoje a také volné vstupenky do jihlavského aquaparku Vodní ráj, které byly stejně jako volné vstupenky do ZOO součástí voucheru. 




Náš pokoj se nacházel v druhém patře. Hned po otevření jeho dveří jsem zajásala a byla z něj naprosto unesena, protože byl překrásný a o koupelně ani nemluvě. Rozhodně to byl jeden z těch nejhezčích a nejpříjemnějších hotelových pokojů, ve kterém jsem doposud měla možnost strávit několik dní. 





Po vybalení věcí jsme ještě chvíli odpočívali a kolem šesté hodiny večerní vyrazili na večeři. Ta se podávala v restauraci Jihlavský Parlament, která se nachází hned vedle hotelu. Jelikož byla v rámci polopenze, mohli jsme si vybrat z pěti nabízených jídel a dvou dezertů. Měla jsem hroznou chuť na těstoviny, takže jsem byla štěstím bez sebe, když jsem je v nabídce zahlédla. Dala jsem si tedy penne s boloňskou omáčkou a parmazánem, přítel zvolil rýži s mexickou směsí. Obě jídla byla nejen fotogenická, ale i velmi chutná. To samé platilo i o dezertech. 




Po večeři jsme se rozhodli podívat do centra a udělat si tak delší procházku, při které nám vytráví. Zároveň jsem tak nafotila vše, co mě zaujalo a užívala si společné chvíle s přítelem, které jsou k nezaplacení. 









Doufám, že se vám článek z prvního dne líbil, dejte mi určitě vědět dole v komentářích :) 

Budu se moc těšit!


Mějte se krásně, snad se vám brzy ozvu s pokračováním :) 


Vaše A.

12 komentářů:

  1. Panejo! Prima! Takovy vikend by se mi take strasne moc libil. Mohu se zeptat, kde jste vouchery porizovali? Ptam se jen, ze uz mate zkusenost, tak jestli pres nejaky Slevomat, ci na vlastni pest z jejich stranek :)
    Fotky ze zoo jsou bozske! Miluji zvirata! Celkove prostredi je uchvatne a ani se nedivim, ze jste si to spolu tak uzili! Moc vam to slusi :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to boží, hned bych se vrátila zpátky <3 Andrejko, přesně tak, jak píšeš- voucher jsme sehnali přes Slevomat :)
      A moc děkuji a děkujeme :*

      Vymazat
    2. Museli jste si to parádně užít :) Taky mám zkušenost s nákupem přes Slevomat a můžu jen doporučit

      Vymazat
  2. teeeeda, vy ste si to museli užiť naplno :))) hlavne ZOO :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotečky, jsi úplná fotografka! ;) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezke fotky! Na zviratka se da koukat dlouho.

    OdpovědětVymazat
  5. jihlavská zoo je nádherná, byla jsem tam v létě :) moc krásné fotky, to jídlo vypadá vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta obag je krásná! přítel chce pořád do zlína do zoo, tak nevím, co je tam tak super =D
    http://allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný výlet, taky s přítelem moc rádi cestujeme a když je to ještě spojeno s pěkným ubytováním, jídlem a zážitky, tak to nemá chybu. Naposledy jsme byli v Brně a moc se nám líbilo.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky, měli jste opravdu krásný hotel;) Čím fotíš?

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tvé fotky mě neskutečně baví :)!
    Moc Vám to spolu sluší Anetko!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)