úterý 5. dubna 2016

JUVELORA RING


Slyšeli jste už někdy o eshopu Juvelora.cz, který nabízí tak nádherné šperky, až se vám z nich tají dech? Upřímně jsem projížděla eshop minimálně hodinu a rozplývala se nad každým šperkem, ať už náušnicemi, náramkem, řetízkem nebo prstýnkem, vystaveným v katalogu. Dlouhou dobu jsem si navíc přála stříbrný nebo zlatý prstýnek s malým kamínkem, u kterého bude platit, že v jednoduchosti je krása. A takový jsem zanedlouho našla. Prstýnek, nad kterým jsem žasla. Prstýnek, který jsem zatoužila navléct na prst a už ho nikdy nesundat. Když mi tento překrásný prstýnek se zirkony dorazil domů, posunulo se mé nadšení ještě o level výše. Potvrdilo se mi oblíbené motto: méně je někdy více. Druhá věc, která mě hned po prstýnku dostala do kolen, byla krabička, ve které se tento krásný šperk ukrýval v roztomilém pytlíčku. Jde vidět, že si eshop dává záležet i na tom, aby zaujal hned na první pohled, než se člověk dostane k onomu šperku, který si objednal. Hodnotím to velmi pozitivně. Navíc by to mohl být krásný dárek pro někoho blízkého, co myslíte? Mě by takový rozhodně potěšil. Šperk podtrhuje ženskou krásu a žena by měla šperky dostávat častěji.







Líbí se vám šperky z eshopu Juvelora? 


Mějte se krásně a užívejte si sluníčka.


Vaše A.

9 komentářů:

  1. Wooow, přenádhernej prstýnek ♥ i to balení, krásně propracovaný

    OdpovědětVymazat
  2. love it!!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je kraaaasny ;) Ja dostala od pritele ted tento http://www.goldeligius.cz/prsteny/calvin-klein-prsten-continuity-kj10br0109.html , ale ten tvuj je opravdu uzasny ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, ten je zajímavý. Od přítele musel potěšit nejvíc :) A děkuji!

      Vymazat
  4. Vybrala si dobre. Krasny kousek, ktery bude sluset kazde zene :)

    OdpovědětVymazat
  5. Značku neznám, ale prstýnek vypadá naprosto fantasticky :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že se vám všem líbí! <3 Děkuji za vaši zpětnou vazbu :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)