pátek 8. dubna 2016

MOM JEANS & BLAZER


Krásné páteční dopoledne. Dnes jsem tady s dalším outfitem, tentokrát zcela odlišným od toho předchozího. Takzvané MOM JEANS nosily ještě naše maminky i babičky a jak je zvykem, všechno se vrací zpátky do módy. Tyto džíny byly mým must-have, i když bych nikdy nevěřila, že si je po jejich vyzkoušení skutečně zamiluji (a to dokonce i můj přítel!) a odnesu domů. Přece jen- volné džíny do pasu a velké díry? Vážně? Předem je mi jasné, že se nebudou líbit všem, ale mne baví. Klasické skinny džíny jsou sice nejlepší, ale tyto jsou na druhou stranu ojedinělé a outfit je s nimi hned zajímavější. Co myslíte? Kromě džín mě nenechal chladnou ani černý kabátek/blazer, který jsem si objednala z eshopu GetFashion.cz. Ach ty eshopy. Tolik krásných věcí nabízí a vy pomalu nevíte, co skutečně koupit. Nu, sami posuďte. Koukněte třeba přímo do jejich kategorie s dámskými saky a blazery a určitě vás zaujme více než jeden kousek. U kabátku, který jsem si ale nakonec vybrala, jsem rozhodně nešlápla vedle, protože je to kvalitní a stylový kousek. Můžete ho zkombinovat s čímkoli a vždycky vypadá skvěle. K džínám a kabátku jsem zvolila šněrovací body z H&M, které jsem měla na svém virtuálním wishlistu, a taky své nejoblíbenější Reeboky, které nosím poměrně často.


blazer getfashion.cz/ body H&M/ džíny Stradivarius/ kabelka Mango/ boty Reebok via ringit.cz/ brýle Mohito/ hodinky MK/ prstýnek juvelora.cz




Ještě bych málem zapomněla napsat, že mám pro vás 5% slevu na všechno nezlevněné zboží právě na eshopu GetFashion.cz. Na konci objednávky stačí přiložit kód littleann5.



Mějte krásný víkend!

Vaše A.

10 komentářů:

  1. Outfit je to velice zajimavy, moc se mi libi, jak jsi ho zkombinovala. Ty kalhoty maji urco neco do sebe! Mozna mi trosku vadi, ze ty diry na obou nohach jsou temer identicke "velke kostky". Ale to je nejspis jejich styl a tyhle diry k nim patri :) Za me v souhrnu kazdopadne palec nahoru :-*

    OdpovědětVymazat
  2. O mom jeans slyším úplně poprvé, vypadají zajímavě, ale já bych si je asi nikdy neoblékla.. Celkově jsem trendu rozthaných džín nepropadla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit! :) páči sa mi ako si všetky veci skombinovala do takého neobyčajného outfitu :)
    http://beautyporadca.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Super outfit (: to tričko všade zháňam.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  5. Tento outfit se mi moc libi. Roztrhane dziny me bavi a snerovani na tricku take. Bundicka he super. Proste ti to slusi!

    Hezky vikend!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten top se mi nejvíce líbí :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  7. I love your Outfit you look amazing!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpovědětVymazat
  8. mě se hrozně začaly líbit tyhle trika:) sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ani jedny mom jeans mi zatiaľ nesadli. Ale tie tvoje sú krásne a aj kabelka. Možno okuliare by som vymenila. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)