středa 20. dubna 2016

MY LIFE IN PICTURES/ IX.


puntíky všude, kam se podíváš (mi-lu-ju!) 


čerstvé tulipány a ovesná kaše// ovocná svačinka// nejlepší snídaně- celozrnný chleba s banánem


vítáme s mamkou jaro- květiny k němu rozhodně patří


jedna YC pro Nikouška// nejroztomilejší překvapení od kamarádky-děkuji!// marshmallow jedině z M&S// rozmazluje si mě <3


nejoblíbenější (a nejkrásnější!) v Olomouci

sladké cupcake dortíky pro Verunku// Verunka slaví// boží dort od mámy pro tátu k narozeninám// tátova mini oslava narozenin


dopolední snídaně v CrossCafé



Hezký středeční večer!

Ozývám se vám s menší časovou prodlevou, ale věřím, že mi odpustíte. Tento víkend byl opravdu dost náročný, ale boží! Prostě a jednoduše BOŽÍ! Proto jsem ho nehodlala trávit u notebooku, ale naopak jsem si ho chtěla co nejvíce užít, ať mám na co vzpomínat. A to rozhodně budu! Nejenže jsme s přítelem oslavili naše pětileté výročí, ale den nato jsme slavili i narozeniny mého táty. Zkrátka jsme byli v jednom kole a moc jsme toho nenaspali. Byl to však jeden z nejlepších víkendů za poslední dobu. A troufám si říct, že k němu rovnou připočtu i ten, který následuje teď. V pátek ráno totiž vyrážíme s přítelem na třídenní pobyt do Jihlavy, kterého se oba nemůžeme dočkat. Už jen dvě noci doma a je to tadyyyyy. Určitě ten pocit natěšenosti dobře znáte. Jediné, co mě ale pěkně štve, je počasí. Proč má zrovna o víkendu pršet? To je jak naschvál. A to celý týden svítí slunce! Každopádně se určitě můžete těšit na články z našeho pobytu. Budu se snažit fotit co nejvíce, ať je na co koukat.

Teď už jen krátce k fotkám z dnešního My life in pictures. Můžete na nich vidět moje nové puntíkaté Adidas combo, které jsem si naprosto zamilovala; dále nejoblíbenější snídaně a svačiny za poslední dobu, květiny nebo třeba fotky z oslav. Pokud mě ale sledujete na instagramu, určitě vám nic neuniklo. 



Mějte se krásně!


Vaše A.

7 komentářů:

  1. krásne fotky,samé dobroty :)
    prekvapil ma chlebík s banánom :) takú kombináciu som ešte nejedla :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou tak krásné fotky.. a toho jídla :-) Hned bych si všechno dala.

    OdpovědětVymazat
  3. To hroznové zrno máš na jaké pomazánce? Tamča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na česnekové :) Nejlepší kombinace!

      Vymazat
  4. To jsou skvělé fotky! Hlavně ty snídaně ♥♥♥
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)