neděle 24. dubna 2016

O BAG


Krásný nedělní večer! Jak se máte a jak jste si užili víkend? My jsme se s přítelem vrátili něco málo po páté hodině z Jihlavy- unavení, ale nadšení z poznávání nových míst. To máme na víkendových pobytech nejraději. Vždy se podíváme do míst, které jsme navštívili buď jako malí, anebo ještě nikdy předtím. O tom, jak a kde jsme celé 3 dny trávili, vám určitě brzy prozradím, takže se těšte. Jen se musím prohrabat fotkami, jelikož je jich mraky jako vždy. Dnes mám pro vás prozatím outfit, ve kterém jsem trávila páteční den. Jelikož jsem věděla, že budu téměř celý den na nohou, vzala jsem si na sebe to nejpohodlnější a nejpraktičtější oblečení a k němu novou Obag. Ano, už i já jsem propadla její mánii. Jsem ale hrozně šťastná, že ji mám. Je to stylový a především prostorný kousek, který unese spoustu věcí. Vím, že spousta lidí tuto kabelku miluje, a taky vím, že tu existuje i spousta, která kabelku nenávidí. Proto doufám, že nikoho neodradím a třeba se vám nakonec taky zalíbí :)



bunda Mohito/ vesta a džíny Stradivarius/ top Mango/ kabelka Obag/ tenisky Reebok/ brýle C&A/ hodinky a náramek Michael Kors




Vaše A.

13 komentářů:

  1. krásny outfit :) tiež som nebola veľký fanúšik týchto kabeliek, ale myslím, že pre teba je ako stvorená...a pokiaľ nie je v nejakej inej farbe, ale takáto neutrálna, tak vyzerá pekne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, to jsi mě potěšila svým milým komentářem :) Moc děkuji, Verunko!!

      Vymazat
  2. Ja Obag miluji a vitam te mezi jejimi majitelkami :) mne se libi moc a to mozna i proto, ze mam stejnou barevnou kombinaci! Takze za me perfecto :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anooo, koukala jsem, že máme stejnou :*

      Vymazat
  3. Nejvíc se mi na tvém outfitu líbí vrstvení a ty džíny jsou také super!

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí Obag na fotkách, ale když ji potkám ve městě naživo, přijde mi to jako kus plastu. Asi bych do ní nešla :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem na Obag kabelky stejný názor, přišla jsem jim na chuť teprve nedávno, tak třeba se časem zalíbí i tobě :)

      Vymazat
  5. Prosím, odkud máš košili se šněrováním.?.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Hi :)
    Nice this bag!! and nice blog too... would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you. ♥ ♥
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)