středa 4. května 2016

JIHLAVA/ PART II.



Ahojte! Všechny vás vítám u pokračování, týkajícího se našeho pobytu v Jihlavě. Chtěla jsem se vám s novým článkem ozvat už o víkendu, nakonec ale nebyl vůbec čas. Už od pátku jsem se totiž učila na zkoušku z literatury a řeknu vám, že je až neskutečné, jak tento semestr rychle utekl. Vždyť ještě nedávno jsem měla zkoušku z morfologie (tuším na konci ledna) a najednou je konec letního semestru a s ním další zkouškové. Fakt paráda! Přeji tedy všem studentům, ať se vám všechno podaří a máte co nejdříve prázdniny! V to totiž doufám i já. Už se na ně tolik těším! V sobotu jsme poprvé grilovali, odstartovali tak ,,grilovací sezónu" a já si hned zavzpomínala na loňské léto, které bylo boží. Snad i to letošní bude stát za to. Omlouvám se, že jsem zase trošku odbočila od tématu dnešního článku, jdu to hned napravit. O tom, co jsme s přítelem dělali druhý den našeho pobytu, se dozvíte níže. 


Druhý den nás poměrně brzy ráno vzbudil drnkot budíku, což bylo samozřejmě plánované. Nechtěli jsme se zbytečně dlouho zdržovat na hotelu, protože venku, ač mělo pršet, bylo slunečno, a to nás rozhodně navnadilo. Kéž bych jen věděla, jaká je venku kosa. Možná bych se i přioblékla!! Hned po snídani jsme tedy vyrazili na výlet do nedalekého Telče, který má jedno z těch nejkrásnějších náměstí vůbec. 







Po procházce centrem města jsme zamířili rovnou k Telčskému zámku, kde se nás brzy ujal průvodce, se kterým jsme si měli možnost prohlédnout vnitřní prostory zámku. Ty byly nádherné, hlavně tedy stropy a zámecká zahrada, na kterou jsme měli výhled a následně se do ní sami podívali. 







V zámku jsme řádně promrzli, takže jediné, co nás po jeho návštěvě zajímalo, byl teplý oběd. Nedaleko centra (a vlastně i kousek od našeho zaparkovaného auta) jsme narazili na restauraci U Hraběnky, do které jsme rovnou zapadli a vyhnuli se tak šílenému davu turistů. Objednali jsme si filírované kuřecí prsíčko balené ve slanině a zalité švestkovou omáčkou- teeeda, ještě teď jsem z ní přeslazená, protože to byla samá marmeláda. Asi bych si to znovu nedala, ale ke kuřecímu masu se to určitě hodí. Skvěle se to navzájem doplňuje. 



Po náročném obědu jsme nasedli do auta a vydali se zpátky na hotel. Cestou jsme chtěli nafotit outfit, který jsem měla na sobě, ale fotek se moc nepovedlo, tak alespoň malá ukázka (včetně úvodní fotky:)).




Jelikož jsme se na hotel vrátili v odpoledních hodinách, rozhodli jsme se ještě využít čas mezi večeří, a proto jsme zašli do jihlavského muzea. Šli jsme hodinu před zavírací dobou, takže jsme celkem pospíchali, ale i přesto se nám muzeum líbilo. 





Součástí byla i výstava NONSENS, která byla opravdu zábavná. Posuďte sami z fotek, u některých ,,vynálezů" jsem se fakt nasmála. 










Z muzea jsme se loudavým krokem vydali zase zpět k hotelu. Zapomněla jsem se vám zmínit, že v tom stejném hotelu byla ubytována i česká hokejová reprezentace do 16 let včetně komentátora Martina Hostáka, takže jsme samozřejmě nevynechali ani hokej a podívali se krátce na zápas ČESKO-SLOVENSKO přímo na zimním stadionu. 




Protože jsme ale byli hladoví, nevydrželi jsme tam dlouho a raději se vydali na večeři, která byla stejně dobrá jako předchozí den. V tomto případě jsme si akorát s přítelem prohodili role- on večeřel těstoviny, které jsem si z nabídky vybrala předchozí den, a já zase naopak mexickou směs, kterou měl přítel. A abychom nebyli nudaři, prohodili jsme si i dezerty, haha. 



Po večeři už následoval zasloužený odpočinek, na který jsme se po celém dni těšili jako malí. Koukali jsme na film Zkažená úča, popíjeli vínko, mlsali dobroty a čerpali síly na další den. Takový perfektní sobotní večer! 



Pokračování (poslední!) zase příště :)


Mějte se krásně a dejte mi vědět, jestli se vám článek líbil.


Vaše A.

5 komentářů:

  1. Jak krásné fotky! :) Je vidět že jste si to užívali :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Very cool! Love the bag

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Telčský zámek je úžasný :) muselo to být moc fajn :)
    grey & elega

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky, moc se mi líbí ten černý outfit:))
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)