pondělí 23. května 2016

LACE & PINK


Outfit, který má v sobě trochu toho romantického ducha, je konečně na světě. Tohle nedělní focení bylo obzvlášť příjemné a zábavné. Možná proto, že bylo tak krásné počasí, anebo proto, že mě přítel fotil po delší době, takže mě ještě nestačil mít plné zuby. Jedno z toho dozajista. Z fotek taky sálá můj upřímný a spokojený úsměv, který je momentálně spíše vzácný než častý. Ale musím uznat, že už je to mnohem lepší. I dnes jsem se po úspěšně zvládnuté ústní zkoušce z literatury cítila fajn. Hlavně mě překvapila Lucinka, která mi dodatečně přála k svátku s nádherným balením makronek a růží v ruce. Co více si přát. Takové situace a dárečky vám vždycky vykouzlí úsměv na tváři, ať už chcete nebo ne- tomu se neubráníte. A jsem za to ráda! K outfitu, který mám v dnešním postu na sobě, bych napsala jen pár slov. Krajkovou halenku se spadlými rameny mám poslední dobou nejraději a ještě raději k ní nosím světle růžové džíny z C&A. Bohužel (nebo spíše bohudík) v nich stále více plavu, jelikož jsem zhubla nějaké to kilo, a i když mi ještě před měsícem seděly dobře, dnes tomu tak pro změnu není. Měla bych být ráda, ale když ony byly moje oblíbené...Teď se akorát všude krabatí a padají mi z pasu, neustále je musím potahovat nahoru, což mě (nečekaně) pěkně štve. Novinkou jsou ale sluneční brýle a především kabelka z eshopu Ladylove.cz, kterou jsem si v neděli vzala poprvé ven.





top, slip-ony H&M/ džíny, brýle C&A/ kabelka ladylove.cz/ hodinky a náramek Michael Kors/ prstýnek juvelora.cz



Mějte se krásně!


Vaše A.

8 komentářů:

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)