úterý 21. června 2016

I AM BACK


Krásný úterní večer všem. Je až neskutečné, kolik času uplynulo od publikování mého posledního článku. Necelý měsíc. Opravdu. Sama nemůžu uvěřit tomu, že jsem to tak dlouho vydržela, ale věc se má tak: potřebovala jsem si dát pauzu od jakéhokoli rozptylování, jelikož letošní zkouškové bylo obzvlášť náročné. Na letní semestr jsem si zapsala celkem dost předmětů, kdy většina z nich byla zakončena ústní zkouškou, ke které člověk ,,došel" až po splnění písemného zápočtu. Takové 2 v 1. A to ani nemluvím o tom, že některé zakončení předmětu obnášelo zápočet, ústní zkoušku a k tomu všemu ještě seminární práci s prezentací. Měla jsem toho až nad hlavu. Když jsem ve čtvrtek zvládla tu nejtěžší zkoušku z české syntaxe za krásné ,,B", nedokázala jsem se ani radovat. Byla jsem tak vyřízená (jak po psychické, tak i fyzické stránce), že jsem se těšila na jediné - až padnu do postele a alespoň jeden den se prospím. Teprve až na druhý den, kdy jsem se probudila přibližně o půl 9, přišel ten očekávaný moment radosti, jásání a uvědomění si toho, že mám zkoušku v kapse. *HAPPY GIRL!* Po chvíli jsem se ale radovat přestala, protože jsem věděla, že nebyla poslední. Poslední jsem měla totiž dnes a odnesla jsem si na závěr krásné ,,A". Prázdniny mohou začít, olalááá! <3


Dlouho jsem zvažovala, jakým článkem vás na blogu zase přivítat, až padla volba na outfit, který je jedním z mých oblíbených a především těch pohodlných. Ještě donedávna bych tenisky dobrovolně nenosila. Jak málo stačí k tomu, aby se vše obrátilo o 180 stupňů a tenisky začaly patřit mezi mou oblíbenou obuv. Tyto puntíkované jsou jedny z těch nejroztomilejších a taky praktických, jelikož černá se nešpiní tolik jako bílá. Jak se vám outfit líbí? 



body H&M/ vesta Gate/ kalhoty Esmara/ kabelka Mango/ tenisky Adidas/ hodinky a náramek  Michael Kors






Mějte se krásně!


Vaše A.

10 komentářů:

  1. Mluvis mi s tou skolou z duse, mela jsem to stejne a taky uz je to snad zdarne za mnou ( cekam na zapis posledni znamky..) Tenisky jsou super roztomile, moc se mi libi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom zápisu známek bych Ti, Andrejko, mohla povídat :D Ale radujme se, před námi jsou prázdniny <3 A děkuji moc, tenisky mám fakt ráda, i když se hůře kombinují.

      Vymazat
  2. je fajn že jsi se vrátila :) Tvé články mam velice ráda. Outfit jako vždy velice povedený :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší! Děkuji moc, Miško :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji, Verunko :* Kvůli takovým se ráda vracím :)

      Vymazat
  4. Ty botky jsou nádherný :) A vlastně celkově ten outfit je super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jee to bodýčko mám taky, byla to láska na první pohled :) Super outfit a boží brýle! A gratuluji ke zkouškám!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimla jsem si, Markétko :) Moc ti sluší! A děkujii, konečně prázdninky :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)