čtvrtek 30. června 2016

KHAKI OVERAL


Poslední červnový den je tady a s ním taky poslední červnový outfitový post. Včera jsem vstávala hodně brzy, jelikož mě už v 8:00 čekal blokový seminář, jehož absolvováním jsem definitivně uzavřela tento semestr. Využila jsem příležitosti, že budu zase v Olomouci, a sešla se s kamarádkami. Kristýnka mi rovnou nafotila i outfit, ve kterém jsem vyrazila. Bylo zase pekelné vedro, takže vzít si overal, který je vzdušný, byl ten nejlepší nápad, který mě hned po ránu mohl napadnout. Overal mám z Topshopu a miluji ho nejen kvůli jeho střihu, ale i barvě. Khaki je jedna z těch TOP, mám v šatníku hned několik khaki kousků a ráda si kupuji další a další. Navíc se poslední dobou přikláním k jednoduchosti, protože jednobarevné kousky jsou stejně nejlépe kombinovatelné. Co si o tom myslíte vy? Souhlasíte se mnou, nebo se raději přikláníte k extravagantnějším a výraznějším kouskům oblečení?


overal Topshop/ kabelka Mango/ sandálky F&F/ řetízek H&M/ brýle Clockhouse/ hodinky a náramek Michael Kors




Přeji vám krásný den,


Vaše A.

7 komentářů:

  1. Khaki je nadherna! Moc ti ta barva slusi a samotne se mi neskutecne libi! Celkove to barevne ladeni je za me na 1*!

    OdpovědětVymazat
  2. Jednobarevnost také u mě vede :) Khaki barvičku moc v lásce nemám, ale tady na overalu se mi moc líbí :) Sluší ti to :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle barva je na tebe jak dělaná a navíc to má boží střih <3

    OdpovědětVymazat
  4. Khaki ti moc sluší! Hrozně se mi líbí, jak si vše sladila!
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)