pondělí 27. června 2016

RANDOM PICS



Máme tu další pondělí a s ním začátek nového týdne. Všechny vás po víkendu zdravím, doufám, že jste bez újmy na zdraví přežili ty neskutečné tropy a užili jste si volné dny. Já jsem se po skončení zkouškového konečně prospala, v pátek byla na brigádě, celou sobotu (vstávala jsem 3:15!) jsem strávila na fotbalovém turnaji a včera jsem byla tak unavená, že jsme s přítelem proleželi téměř celý den. Po třech dnech jsem si taky uvědomila, že jsem neměla kafe, což je u mě dost nezvyklé. Obvykle si dávám dvě denně, takže jsem to musela dneska napravit a s chutí jsem se rovnou pustila do nového článku, ve kterém uvidíte několik fotek za posledních pár týdnů. Rozhodně nebudu tvrdit, že jsem byla celé 2 měsíce zabořená v knihách a nevěnovala se ničemu jinému. Naopak jsem trávila spoustu času se svými kamarády, kdy jsme společně grilovali maso i zeleninu nebo něco oslavovali. Taky jsem sem tam jela na výlet, sem tam si užívala holčičí večery a sem tam jsem jen doma lenošila a fotila, co se dalo. Spoustu fotek jsem přidávala na instagram, ale některé můžete vidět poprvé právě tady na blogu.


Minulý víkend jsme trávili slunečnou sobotu v olomoucké ZOO, kde bylo naštěstí lidí tak akorát a nebyly tak žádné velké tlačenice, které nemám ráda. Podívali jsme se i k bazilice na Svatém Kopečku, kde jsme se s přítelem snažili nafotit outfit, tentokrát ale bezúspěšně. Chvílemi slunce svítilo, chvílemi bylo za mraky, takže směsice fotek, která vznikla, mě zrovna dvakrát nepotěšila, ale byla by škoda neukázat alespoň ty ,,použitelnější" fotky.



Během zkouškového jsem se každé ráno těšila na to, až si dám zase jednu z mých nejoblíbenějších snídaní- bílý jogurt, müssli nebo vločky, ovoce a kokos. 



Chvílemi jsem měla čas i na čtení něčeho příjemnějšího, než byla zrovna skripta ke zkoušce. Knihu P.S. od A. Geislerové, kterou jsem dostala na svátek od svého přítele, doslova hltám. Je to jedna z těch NEJ knížek, protože je hezky čitelná, velmi zábavná (mám ráda knihy, u kterých se zasměji!) a plná překrásných ilustrací, které bych si dokázala prohlížet pořád dokola a dokolečka. 


Tři metry do vzduchu jsem skákala hned poté, co mi ve schránce přistál dopis se vstupenkami na festival FINGERS UP, který se koná už za 14 dní! Stala jsem se jedním z ambassadorů této akce a už se nemůžu dočkat, až to všechno vypukne. Bude to určitě velkolepý zážitek. Chystáte se tam někdo taky? Budu moc ráda, když se s vámi potkám i osobně! 


Konec zkouškového jsem oslavila s Kristýnkou v Olomouci, kdy jsme měly celý den jenom pro sebe a mohly tak probrat vše, co nás jen napadlo. Zašly jsme si na obědové menu, poseděly na zahrádce s vínkem v ruce a byly spolu až do večerních hodin. Stihly jsme i lehkou večeři v CrossCafé a osvěžující limonádu. Už se mi stýskalo po těch našich holčičích dnech a večerech, jelikož během zkouškového jich bylo opravdu minimálně. 






Když byla chuť a hlavně taky čas, experimentovala jsem v kuchyni. Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet slaný špenátový koláč bez mouky, takže jsem se pustila do jeho zhotovení, které bylo bleskové. A kupodivu- koláč byl moc dobrý. Ovšem mou nejoblíbenější večeří je zeleninový salát, nejlépe se šunkou, sušenými rajčátky a mozzarellou.



Na závěr si neodpustím dvě fotky sladkých dobrot. Makronky jsem dostala k svátku od Lucinky a musím říct, že zmizely rychlostí blesku. Jen se po nich ,,zaprášilo" :) Banánové byly nejlepší! A třesně? Ty byly nejsladší odměnou za zkoušku! Jen kdyby po nich nebolelo břicho... 



Doufám, že se vám dnešní článek plný fotek líbil :) 
Dejte mi vědět v komentářích, těší mě vždycky vaše odezva, která mě inspiruje a posouvá dále! 


Vaše A.

8 komentářů:

  1. Tiez mam tie hnede sandalky s kovovym pruzkom, su tak jednoduche a tak pekne 🙂 Rada ich nosim. Pekne fotky 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Teeda ty už máš dlouhý vlásky:) nádherné fotky♥

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně se mi sbíhají sliny! :D Krásné fotky!
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedené fotky, hrozně ráda čtu tvoje příspěvky, vždycky mě něčím inspirují :-) Hodně jsi mě navnadila na tu knihu P.S., čtu o ní samou chválu.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)