úterý 26. července 2016

BLACK&WHITE PARTY


Krásné slunečné úterý všem! Doufám, že se máte skvěle a vychutnáváte si léta plnými doušky. Pro mě byl poslední týden dost náročný a já vám ihned prozradím, z jakého důvodu tomu tak bylo. Někteří z vás si určitě vzpomínají na článek z mé loňské námořnické párty, který sklidil úspěch. A právě proto, že se párty vydařila, rozhodla jsem se letos uspořádat další tématickou- tentokrát ve stylu black&white. Den ,,D" jsem naplánovala hned den po svých narozeninách, tedy v sobotu 23. července. Mnozí z vás, kteří už někdy pořádali oslavu narozenin, určitě ví, co všechno to obnáší a kolik starostí okolo všeho najednou máte. Já miluji dekorace a všechno, s čím si mohu vyhrát a vytvořit tak příjemné prostředí. Stejně jako loňský rok jsem výzdobu objednávala ze stránky mojeparty.cz, na které jsem našla vše, co jsem potřebovala. O bleskovém doručení a parádních dekoracích se vám už ani nemusím zmiňovat, eshop budu mile ráda doporučovat všem svým známým a samozřejmě i vám- čtenářům. Jak už napovídá black&white, veškeré dekorace byly laděny do černobílé barvy. Jedinými barevnými doplňky byly špejle do ,,fotokoutku" a samozřejmě občerstvení.




Podobně jako vloni jsem pro své přátele přichystala občerstvení, které obnášelo sladké koláčky od babičky, šátečky se zelím a tyčinky se šunkou z listového těsta, chipsy, popcorn, ovoce (meloun, hroznové víno), zeleninu, šopský salát a spoustu dalšího. Hlavně jsme ale grilovali, z čehož měli všichni snad největší radost, jelikož to k létu patří. Co si budeme povídat. S mámou jsme nakoupily kuřecí maso, vepřovou krkovici, žampiony, hermelíny, goudu, cuketu, cibuli i kukuřici na gril. Táta byl tak hodný, že se ujal role ,,u grilu" a já už se jen starala o to, aby měli všichni všechno a nikomu nic nescházelo. 


Obrovskou radost jsem měla z toho, když se všichni nahrnuli pod pergolu, hudba se dala hlasitěji a začali jsme zpívat a tancovat. Přesně takto jsem si to totiž představovala a věděla jsem, že mě kamarádi nezklamou. Bylo to boží a klidně bych si to hned zopakovala. To, že jsme šli téměř všichni spát až okolo páté/šesté hodiny ráno (já dokonce až v 7:00!!!), vypovídá o skvělém naladění a zábavě.




Na závěr bych chtěla podotknout, že se mi letošní párty líbila ještě mnohem více než ta minulá, a jsem hrozně šťastná, že si téměř všichni pozvaní přátelé našli čas a dorazili se bavit. Už teď se těším na příští rok! Nejlepší na tom všem je právě ten čas, který společně strávíme a následně máme na co vzpomínat <3 Tímto ještě jednou DÍKY všem! 

Snad jsem vás třeba inspirovala a článek se vám líbil. Dejte mi vědět dole v komentářích, budu se těšit! PS: Už teď mám pro vás nachystanou spoustu článků, tak se rozhodně můžete těšit! 



Mějte se krásně, vaše A.

7 komentářů:

  1. wau! tak vám muselo byť naozaj super :) krásna výzdoba,téma,jedlo... :) všetko najlepšie dodatočne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Opět dokonalá party! Skvěle provedené. Všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to musela být úžasná párty :) v sobotu jsme taky s kamarádama pořádali grilovačku, je to paráda

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá fakt krásně :) Škoda, že mí přátelé takové párty nepořádají. Nebo na ně nejsem zvaná :D Každopádně jsi šikulka - mít to každý rok originální! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji tematicke narozeninove oslavy a zavidim, ze mate zahradu, kde ji muzete poradat. Nebo je to nekde jinde? Vypada dle fotek, ze se to mega vydarilo, vsem vam to moc sluselo a vypadate spokojene :)

    OdpovědětVymazat
  6. Looks like a very fun party!! The decorations look amazing and the food sounds very delicious!! Great work!! You look wonderful as always too!! :) Love your outfit!!

    OdpovědětVymazat
  7. No to je úžasné, mne zaujal ten meloun- tak jednoduché a přitom tak originální :) A tobě to samozřejmě moc slušelo ! Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)