pondělí 18. července 2016

FINGERS UP FEST 2016



Ahoj ahoj ahoj, vítám vás všechny u nového článku, který soustředím pouze na jedno místo, a to do Mohelnice- konkrétně do Morava kempu. V něm se totiž konal již šestý ročník festivalu Fingers Up, který se pomalu, ale jistě stává velmi oblíbeným místem u mladších i starších návštěvníků. Znáte tento festival, nebo o něm slyšíte poprvé? Když mi v e-mailové schránce přistál e-mail od milé Domči s pozváním na tento pro mě doposud neznámý festival a rovnou jsem se měla stát jedním z jeho ambassadorů, neváhala jsem ani vteřinu a nadšeně potvrdila svoji účast. Směla jsem si vzít s sebou doprovod, takže jsem se obrátila na svou sestru, která nezklamala a s radostí mi ihned oznámila, že půjde. Nakonec jsme vymyslely plán a vzaly s sebou i naše drahé polovičky. Od té doby jsme už jen všichni odpočítávali dny, kdy festival vypukne- tedy 8.-9. července. Původně jsme se měli festivalu zúčastnit oba dva dny s tím, že přespíme v chatkách, nakonec nám ale do toho vlezlo v sobotu něco jiného. Byla to škoda, ale i přesto jsme si páteční festivalový den užili. O tom, jaké to bylo, se dočtete dále.


Fingers Up je festival, který je tak trochu odlišný od těch, které možná navštěvujete. Nejenže si poslechnete kvalitní hudbu od skvělých zpěváků/zpěvaček/skupin, vyzkoušíte dobré jídlo, pivo, limonády, ale rovněž budete obohaceni o spoustu dalších zážitků z různých sfér-ať už fashion, art nebo sport. Můžete si vyzkoušet chození po laně, zahrát si frisbee, také si zahrát fotbal v nafukovací kouli (Bumper ball) nebo si zajezdit na longboardu. Kromě toho si můžete poslechnout cestovatelskou přednášku nebo navštívit ZOOT stánek. V areálu kempu je i velký bazén, u kterého hraje DJ. Zní to zajímavě, co? Tohle netradiční pojetí festivalu u mě rozhodně zabodovalo.





Na festival jsme dorazili kolem třetí hodiny odpoledne. Hned při vstupu do areálu mě překvapilo, jak málo lidí se v něm nachází. Říkala jsem si ale, že je ještě brzy a určitě jich dorazí více. Hned jsme vyrazili na obhlídku okolí a byli ze všeho nadšení. Líbilo se nám posezení na dřevěných paletách s pytli, rovněž taky barevné pytle InflaBag, které se nafukovaly vzduchem. Vychytávka! 






Za zmínku stojí rozhodně i domácí limonády ze Skogu, protože mátová, kterou jsme s přítelem vyzkoušeli, byla doslova boží! Co se týče jídla, tak bylo opravdu z čeho vybírat. Makrela z grilu, sladká palačinka ze stánku Mikey's Little Sins, kebab, nudle se zeleninou, nudle s gyrosem, langoše, hranolky, párky v rohlíku, rýže na různé způsoby, tortilla s kuřecím masem, tortilla s tofu.. to vše bylo k dispozici. Bylo fajn, že byl k dispozici i stánek s jídlem pro vegetariány i vegany, kde jsem v podvečer vyzkoušela rýži s kari a zeleninou. A bylo to výborné!!





Camel Balls? Ty mě snad nejvíce pobavily, haha :D

Když se mě ale zeptáte, z čeho jsem kromě jídla, pití a celkově prostředí byla unesená, byla by to večerní výzdoba. Ta světýlka a lapače snů! Není to nádhera? Tohle se jim opravdu povedlo!




Nesmím se zapomenout zmínit ani o hudbě, která na správném festivalu nesmí chybět. Já jsem znala z pátečního programu pouze Kláru Vytiskovou (která rozjela pořádnou show!), ostatní kapely vůbec. Byla jsem ale zvědavá, našla si je na Youtube a poslechla si jejich skladby. Některé se mi líbily méně, některé více. Na Fingers Up mi ale někteří zpěváci téměř vyrazili dech. VR/NOBODY a NO DISTANCE PARADISE = pecka největší! U vystoupení VR/NOBODY jsem měla i husí kůži. Hudba se rozléhala celým mohelnickým areálem, o perfektních efektech ani nemluvě. Prosím znovu, tohle byl pro mě zážitek! Od 23:00 až do půlnoci vystupovala britská kapela Swim Deep, které se koncert rovněž povedl. 

zdroj: www.youtube.com








Na závěr bych ještě chtěla poděkovat celému týmu Fingers Up a Domči, která mi umožnila nahlédnout do jiného festivalového ,,světa" a zúčastnit se ho se vším všudy. VELKÉ DÍKY, uvidíme se snad zase příští rok. A do Prahy zdravím taky Annie, se kterou jsem se mohla alespoň na chvíli potkat a pozdravit se! 


Mějte se všichni krásně a dejte mi vědět dole v komentářích, zda vás festival zaujal a jestli byste se ho příští rok zúčastnili.


Vaše A.

5 komentářů:

  1. Ta čelenka je boží! :-) a moc pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  2. My jezdíme pravidelně na Rock for People u nějž se mi líbí právě ta různorodost i jiného programu, takže tohle zní lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné fotky :) Vidím, že si si fest naozaj užila :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný report, na FingersUp jsem letos byla už podruhé a stopro vím, že příští rok jedu zas :) Líbí se mi jak výběr kapel, tak jídlo, ta výzdoba je božská a program okolo také. Plus to malinké množství lidí a bazén, když vyjde počasí = pecka. Moc doufám, že se tento festival rozjede a bude oslovovat stále více lidí!

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda že jste si na bazénu nevyzkoušela naše nafukovací surfy Hawaii Paddleboard ;-) tak třeba za rok ;-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)