neděle 31. července 2016

MEXX LOOK UP NOW


Krásný večer všem. Než se vrhnu do dalších článků, které mám pro vás připravené, chtěla bych vás seznámit s novými letními vůněmi od značky Mexx z řady Look Up Now, které mne velmi mile překvapily. Mám ráda květinové či ovocné vůně, které osvěží a ke všemu příjemně voní. Dámská verze této vůně obsahuje stopy mých oblíbených druhů ovoce (mandarinku, broskev, ostružiny), kromě toho ale i jasmín, vanilku a santalové dřevo. Kombinací této směsice tak vznikla skvělá letní vůně v minimalistickém obale, která se perfektně hodí do kabelky. Máte ji tak stále při ruce a kdykoliv během dne si můžete dopřát pocit, který ve vás po jejím nastříknutí na tělo vyvolá léto a ovoce, které k němu patří. Rozhodně se na ni nezapomeňte podívat v drogeriích, je totiž i za velmi příznivou cenu.



Kromě dámské verze parfému musím vychválit i pánskou, která mi voní snad ještě více než ta z řady Life is now. Po přičichnutí vám do nosu pronikne vůně dřeva, ale i ovoce (zde konkrétně hrušky) a konvalinek. Okouzlující dřevitě-květinová vůně pro správného muže. Lépe bych to asi nenapsala. Zkrátka- vůně se povedla. Zabodovala i u mého přítele a táty! 



Znáte tyto letní vůně? Zaujaly vás? 


Mějte se krásně, já si jdu po náročném víkendu konečně odpočinout k animované pohádce Zootropolis.


Vaše A.

1 komentář:

  1. super článok vône na prvý pohlad pôsobia super a určite tak aj voňajú ♥

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)