pátek 29. července 2016

MY BIRTHDAY PRESENTS


Poměrně dlouhou dobu jsem zvažovala, zda se s vámi i letos podělit o to, co krásného jsem dostala ke svým narozeninám, abyste to třeba nepochopili tak, že se chlubím. Proto na rovinu říkám, že mi nikdy o žádné chlubení nešlo, nejsem zrovna ten typ, který by se v chlubení vyžíval. Naopak ale tím, že toho s vámi sdílím velkou spoustu, chci sdílet i věci, které mi dělají velkou radost a díky kterým můžete načerpat inspiraci a získat tipy i vy, moji milí čtenáři. Nejprve začnu tím, co mě vždy doslova očaruje, a tím jsou bezesporu květiny. Květiny jsou ty, které mi vykouzlí úsměv na tváři opravdu pokaždé. Květiny mi dokážou zlepšit náladu, pouhá jejich přítomnost v jedné místnosti se mnou mě zcela uklidňuje. A pokud se ke všemu line jejich vůně celým pokojem, jsem o to více šťastnější. Máte to taky tak někdo? Letos jsem byla obdarována tolika květinami, že se mi o tom ani ve snu nezdálo. Každoročně očekávám květiny od své rodiny a přítele. Neberu to jako samozřejmost, ale vždy v to tajně doufám. A doposud jsem se ještě nikdy nezmýlila. Moje máma mi vždycky říká, že od nich mohu květiny očekávat pokaždé, protože ví, jak moc je miluji. Když nadešla ona šťastná chvíle, kdy mi přišla celá rodina pogratulovat k tomu, že jsem zase o rok starší (achjo, a to jsem si přála zastavit věk v době, kdy mi bylo 20!) a já spatřila v tátově ruce nádherné bílé lilie, jejichž vůně byla cítit na míle daleko, radovala jsem se jako malá a neustále ke květině přičichávala. No a potom ji snad hodinu fotila. Ze všech úhlů. Ne, dělám si legraci, ale občas mám pocit, že když chci něco zdokumentovat a vystihnout tak krásu oné ,,věci", trvá mi to takřka sto let. Obrazně.


Když už jsem zmínila jeden z dárečků od své rodiny, zmíním hned i další. Při gratulaci spočinula v rukou mé sestry velká bílá krabice, ve které na mě čekal ovocný dort. Narozeniny bez dortu si nedokážu představit. Mám spoustu známých, kteří dorty vůbec nedostávají, ale podle mě k takovým oslavám patří. Tento ovocný, který se v krabici ukrýval, mi svým způsobem oznamoval léto, které panuje za okny a pro které je ovoce typické. Dort jsem ihned nakrájela ke kávě a vychutnávala si každé jeho sousto, protože byl výborný!


Tady bych už nejraději řekla STOP. Mám vše, co jsem chtěla. Na řadu ale přišla i mámina gratulace s taštičkou v ruce, ve které se na mě na jejím samotném dně smála černobílá krabička. Když jsem ji otevřela, vykoukl na mě nádherný stříbrný prstýnek s kamínkem. Vypadá jako zásnubní, haha, ale od té doby jsem ho z prstu nesundala. Máma má zkrátka vytříbený vkus, co říkáte?



Ještě před gratulacemi od své rodiny mě čekala gratulace od přítele. Ten byl tak roztomilý, když mi přál přesně v 7:00 ráno, tedy v dobu, kdy jsem se skutečně narodila. Zašeptal mi do ucha Krásné narozeniny, lásko a fičel do práce. Později jsem byla i rovnou obdarována a opět se to neobešlo bez dojetí a slz. Nejenže jsem od něj dostala tři překrásné růžičky, ale mimo jiné i dárkovou sadu přírodní kosmetiky od L'Occitane v bezchybném provedení a obalech, po které jsem dlouho toužila, a rovněž jsem dostala i to, z čehož se mi začaly koulet slzy po tváři...




...ocelové srdíčkové náušnice od oblíbence Michaela Korse. ,,Ten tvůj chlap si tě hezky rozmazluje", říkala mamka. A má pravdu. Zase nastala ta chvíle, kdy mi došla slova a jen potichu jsem rozvazovala hnědý pytlíček s nápisem MK. Když jsem z něj do svých rukou vysypala tyto dokonalé skvosty, slzám se zkrátka nedalo ubránit. Takové dárky si nezasloužím a vlastně pak ani nevím, jak vyjádřit svou vděčnost a nepopsatelnou radost. Z celého srdce pak můžete neustále opakovat svému příteli, jak moc mu děkujete a jak moc ho milujete, ale stejně to nestačí. Tohle se nedá slovy vyjádřit. Ten vnitřní pocit je osobitý!





Přítelova máma mi k narozeninám poslala knížku Láska z Paříže, ze které jsem jako správný knihomol měla druhé Vánoce a už teď se těším, až se do ní ponořím. Předtím mě ale čekají ještě další dvě knížky, které jsem dostala od své mámy, a to Girl Online na turné od Zoe Sugg a Hvězda od Alex Flinn. Četl je z vás někdo? 



Další květinu jsem dostala od své sestry a jejího přítele. Asi se nemusím dlouze rozepisovat, protože mi vyrazila dech. Oba dva měli jasnou představu, jak by měla vypadat. Jelikož jsem uspořádala black&white párty, shodli se i pro květinu ve stejných barvách. To se jim opravdu povedlo. Černými bonbony mě rozesmáli, ale zároveň fascinovali. Škoda jen, že květiny nemohou být věčné a nemohou mi dělat společnost po celý život.




Tyyjo, už jsem vám toho tolik napsala a stále nejsem u konce. Doufám, že vás čtení i fotky baví, ještě chvíli to budu protahovat, protože až teď se dostávám k dárečkům, které mi nadělili moji úžasní přátelé. Je skvělé obklopovat se lidmi, kteří vás mají rádi a kteří se vás snaží potěšit za každou cenu. Pár z nich včetně mojí mámy a sestry mi splnili sen. Dostala jsem totiž k narozeninám své vysněné hodinky od Daniela Wellingtona, na které jsem si dělala zálusk už nějaký ten pátek. Vím, že je spousta blogerek dostává zadarmo a mají jich hned několik. Já jsem vděčná za tyto, na které se mi přátelé i s příspěvkem od rodiny složili a udělali mi tak obrovskou radost. VELKÉ DĚKUJI! Původně jsem toužila po těch, které mají kožený pásek, ale po vyzkoušení těchto jsem usoudila, že chci, aby těmi prvními byly právě ony. Jsou minimalistické, originální a stylové. Černý nebo hnědý pásek si mohu dokoupit později i sama.




Kromě hodinek jsem od svých dalších přátel dostala květiny, kosmetiku, náušničky, dekorace do bytu, svíčky, YC vosky, sladké dobroty, vína a spoustu dalšího. Nejraději bych se ke každému dárečku rozepsala zvlášť, ale to bychom tu byli asi až do zítřka. Jediné, co bych ještě ráda napsala, je to, jak moc jsem vděčná za lidi, které kolem sebe mám a jak moc jim za všechno děkuji. Nejen za milé dárečky, ale i za to, že tu pro mě byli a za to, že si nenechali ujít ani párty a užili si to se vším všudy. Stálo to za to!










Mějte se krásně, vaše A.

9 komentářů:

  1. Já mám moc ráda tyto dárečky, protože se taky aspoň inspiruju tím, co udělá radost :). Dostala jsi dárky překrásné a maminka má teda úžasnej vkus, prstýnek je nádhernej ♥
    Fakt krásný, úplně všechny dárky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Darecku jsi dostala pozehnane, pratele evidentne vi, jak ti udelat radost. Hodinky nejsou dle meho gusta, ale Tve ruce lichoti a verim a chapu, jak moc velkou radost Ti museli udelat, kdyz jsi si je tolik prala. Kvetiny jsou kapitola sama o sobe! Sama je miluji a nejednou jsem dostala velice originalni kvetinu. Zkratka a dobre dekuji za inspiraci a krasne fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Samé krásné dárky! To je velmi milé.

    OdpovědětVymazat
  4. No vůbec to nevypadá že se chlubíš :D

    OdpovědětVymazat
  5. waaaau :) to sú teda krásne veci :) máš okolo seba úžasných ľudí :) tie náušničky MK sú božské :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné dárečky jsi dostala. Mám tyto články ráda a vůbec to neberu jako chlubení, spoustu čtenářů to jistě také zajímá a rádi se podívají, cos hezkého dostala. Moc se mi líbí kosmetika a dekorace do bytu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle články mám ze všeho nejvíc ráda :) Dostala jsi boží dárky, prstýnek a ty naušnice, prostě nádhera!! :) Já ti dodatečně přeji jen to nejlepší :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. úžasné věcičky, já také doufám, že k narozeninám dostanu květiny, když ne jindy tak aspoň na narozeniny:3.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Nemám slov Anetko! Jeden dárek hezčí než ten druhý :) jak píšeš, máš kolem sebe samé úžasné lidi. Nejvíc mě vždy dostane Tvůj přítel, je vidět, že jsi pro něj opravdu tou, kterou si chce tolik hýčkat. Ať jste i dále šťastní :) !

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)