pondělí 11. července 2016

NATURAL SHADOWS


Hezký pondělní večer! Na dnešek jsem měla naplánovaný post z pátečního festivalu, ale ještě chvilku mi potrvá, než se prokoušu fotkami, upravím je a následně vyberu ty, které co nejlépe vystihnou tamější atmosféru a celkově moje dojmy a pocity, které ve mně festival zanechal. Proto přišlo na řadu jiné alternativní řešení, a to outfitový post v mých oblíbených barvách a basic kouscích. Netuším, zda pro vás bude outfit vůbec nějakou inspirací, ale cítila jsem se v něm skvěle. Sladění khaki, šedé a hnědé se mi hodně zalíbilo, přírodní odstíny jsou zkrátka fajn! Je až pozoruhodné, kam se člověk dokáže ruku v ruce s módou posunout. Jak moc dokáže změnit názory, co se módy týče, rovněž taky styl. Móda je rozmanitá, nabízí spoustu možností a každý člověk má právo najít si to své. To, v čem se bude cítit dobře. To je na tom ze všeho to nejdůležitější.







top, skirt H&M/ bag Gate/ shoes F&F/ necklace Lindex/ watches, bracelet Michael Kors/ ring Juvelora.cz



Mějte se krásně!


Vaše A.

12 komentářů:

  1. Vypadas fantasticky! Nadherne barvy, vyrazujes spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow beautiful landscape..
    i like your skirt
    kisses

    OdpovědětVymazat
  3. Anetko, jak ty to děláš, že ti to sluší čím dál víc <3

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný outfit, máš skvělý vkus :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Great looking combination!! Love that skirt and it looks sooo good with your amazing legs!!! You look beautiful!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to se moc těším na článek z Fingers Up :)
    JInak ti to moc sluší :)

    Fingers Up 2016

    OdpovědětVymazat
  7. ááá odkiaľ máš tu krásnu kabelku???

    OdpovědětVymazat
  8. Super! Tohle je to tričko? http://www2.hm.com/cs_cz/productpage.0257667042.html Laura

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)