pondělí 4. července 2016

SUNSET


Jedno z nejkrásnějších focení vůbec. Říká se, že všechno, co je neplánované, bývá nakonec nejlepší. Něco na tom pravdy bude. Na tento večer a západ slunce nikdy nezapomenu. Můj přítel, zapadající slunce, příroda, pole, obilí, blížící se bouře, čerstvý vzduch, zpěv ptáčků, šustící listy stromů... může tento okamžik něco nahradit? Může být něco kouzelnějšího? Hezčí zahájení prázdnin jsem si nemohla ani přát. Tohle se vlastně nedá slovy ani popsat. To musí člověk zažít. Zažít ten pocit, kdy se cítí šťasten a najednou zapomene na všechny starosti. Ten klid před bouří, který vládl celým okolím, byl skutečně uklidňující. Klidně bych si tento večer zopakovala tisíckrát za sebou. Byl to ZÁŽITEK.


To, že bychom s přítelem nafotili outfit, ve kterém jsem k němu jela, mě napadlo cestou, když jsme byli na dálnici a každou chvíli jsme z ní měli sjíždět. Že by byl přítel dvakrát nadšený, to se říct nedá, haha, ale co by pro mě neudělal. Ani jeden jsme nečekali, jak skvělý večer to nakonec bude. Sedli jsme si na pole, sledovali blesky tam někde v dáli a západ na druhé straně za námi. 
K outfitu bych napsala už jen pár slov, protože tento článek není jenom o něm, ale hlavně o mých pocitech a o okamžicích, které se nám v životě dějí, a pokud je zachytíme v tom nejjasnějším světle, o to více si jich vážíme a o to více nás naplňují. Další takový okamžik přišel i o tři následující dny později, ale o tom zase někdy příště. I ten si totiž zaslouží samostatný článek, takže se můžete těšit.

Měla jsem na sobě nové šaty z Bershky a křivák z H&M- dva kousky, u kterých nechápu, jak jsem bez nich doposud mohla být. Ne, dělám si srandu, ale řadím je mezi ty nejoblíbenější. 



dress BERSHKA/ jacket, shoes, necklace H&M/ bag MANGO/ watches, bracelet MICHAEL KORS



Mějte se krásně a hlavně se mějte rádi! Brzy se vám ozvu s postem z víkendu. 


 Vaše A.

15 komentářů:

  1. Tak tohle je mega suprový outfit :) Ty šaty jsou pěkné :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Miško! Cítila jsem se v tom skvěle :)

      Vymazat
  2. Ty šaty jsou jedním slovem PECKA a celá ta kombinace s křivákem a kabelkou je DOKONALÁ! Perfektní Anetko :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky! ja som si dnes tie isté šaty v Bershke skúšala :))) ale nakoniec som ich tam nechala
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Verunko, z fotek mám velkou radost :) Nechala jsi je tam? Neseděly ti? Já bych je naopak brala i v jiných barvách, jsou fakt parádní a hrozně moc pohodlné :)

      Vymazat
  4. Gorgeous photos!! You look amazing!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle saty jsou naprosto uchvatne a svetlo na fotkach me ucarovalo a dychlo na me presne tu atmosferu a pocity, ktere jsi nejspis prozivala! Ty saty jsou jednim slovem DOKONALE! Nadherne Ti obtahnou siluetu tela a delaji neskutecne krivky. Libi se mi, jak vyzdvihnou zenske krivky s hlavne poodhali dokonale pevne nohy. Vim, ze jsi to (snad na muj dotaz) zminovala nekolikrat, ale zajimalo by me, co cvicis. Mozna by byl dobry i nejaky samostatny clanek, nebo aspon soukroma rada s tipy a triky :) hehe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, díky Tvému dnešnímu komentáři mám hned lepší náladu, děkuji za něj <3 Na Tvůj dotaz ohledně nohou jsem Ti myslím už odpovídala, ale to vůbec nevadí. Asi opravdu napíšu článek, ve kterém shrnu moje cvičení i stravování, kterým bych se sice chlubit neměla, ale patří to k tomu, jelikož 80% stravy dělá právě člověka tím, jak vypadá :)

      Vymazat
    2. Vzpominam si, ze jsi mi psala nejake drepy a posilovani, ale uprimne uz si nejsem moc jista :) rada se proto inspiruji a kdyby se ti ( nedej boze) nechtelo psat clanek, klidne na email nebo do directu, budu vdecna :)

      Vymazat
  6. vyzeráš úžasne :)! outfit, vlasy, prirodzený make-up, doplnky...dokonalé

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)