středa 6. července 2016

WEEKEND


Od víkendu uběhly dva (co nevidět tři) dny, takže by bylo od věci vám ukázat fotky, které se mi během víkendu sešly. Jelikož měli všichni mí kamarádi dovolenou a nakonec si ji vzal i přítel, začal nám víkend už v pátek dopoledne. Byli jsme pozváni na grilovačku, která byla se vším všudy- spousta masa, spousta zeleniny, zeleninový salát, hermelíny, pivo, víno.. později jsme se dokonce nadlábli i hamburgery. K tomu všemu nechyběla dobrá nálada ani hudba, nechyběl ani smích. Takový ideálně strávený pátek a vlastně i část soboty, jelikož jsme se vrátili domů kolem druhé hodiny v noci. Naspali jsme zhruba pět hodin a jelo se na letiště u Prostějova, na kterém čekal velkolepý zážitek především přítelovu mamku, a to tandemový seskok.



Za mě obrovský palec nahoru! Já osobně se bojím výšek, takže si nejsem jistá, zda bych do něčeho podobného šla, ale musel to být neskutečný adrenalin. Já jsem byla jako pozorovatel po celou dobu napjatá a netrpělivě čekala na moment, až uvidím vyskakovat první lidi z letadla. Jelikož vzlétli do výšky zhruba čtyř kilometrů, mohli jsme zahlédnout jen ,,tečky" létající ve vzduchu, ale i přesto to bylo něco parádního. A co si potom museli říkat ti, kteří vyskakovali z letadla a byli právě těmi ,,tečkami"? Zažili jste už něco takového? Pokud ano, prozraďte mi vaše pocity- ty, které jste měli při vzletu, ty, které jste měli během seskoku, a pocity, které vás ovládly po dopadu zpátky na zem. 



Při zpáteční cestě jsme se zastavili na oběd a spěchali za našimi kamarády na koupaliště. Bohužel jsme ale nestíhali, takže to dopadlo tak, že jsme nikam nešli a bazén jsme tak přesunuli na neurčito. V neděli jsme odpočívali a vůbec nic se nám nechtělo. Nakonec jsme ale přeci jen ,,vytáhli" paty z domu a zajeli se podívat k větrnému mlýnu, ke kterému mě to vždycky lákalo. Stojí na svém místě už nějakou tu řádku let, ale já jej nikdy neviděla zblízka. A to jsme kolem něj už nesčetněkrát projížděli! Kolem mlýnu panovalo ticho, slyšet byla jen příroda. Zase u mě nastala duševní spokojenost. Byla jsem šťastná. Na místě, kde jsem zrovna stála, a především po boku muže, kterého miluji. V minulém postu jsem vám psala, že i další místo a okamžik si zaslouží samostatný článek, a to rozhodně dodržím. Můžete se těšit. 





Na závěr mám pro vás ještě pár fotek týkajících se právě onoho čtvrtečního dne, o kterém jsem vám posledně psala. Byla by škoda je neukázat, jelikož mají své kouzlo. 







 A jaký byl váš víkend? Užili jste si ho a těšíte se na další? 


Vaše A.

3 komentáře:

  1. Mnam! Miluji grilovacky a dobrutky! Hned musime take nejakou gril party usporadat, jen aby nam pralo pocasi. Na seskok bych nemela koule, malem jsem ho dostala ke svym 21.narozeninam, ale nakonec jsem rada, ze se nic takoveho uprimne nekonalo.. Moc se tesim na dalsi zazitek, tak snad v dalsim clanku.

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju grilovačky, ale když má člověk kamarády po celé ČR a nejméně jich má v místě bydliště, tak je někdy trošku obtížné se na něčem domluvit:) Ale příští víkend plánuju nějakou tu grilovačku podniknout :)
    btw: Ty fotky před bouří nemají chybu :))
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)