pondělí 29. srpna 2016

BLACK FOREVER


Černá barva je základem mého šatníku. Vlastně ještě společně s bílou a šedou. S těmito barvami se vedle šlápnout nedá. I ti nejméně kreativní lidé, kteří se o módu až tolik nezajímají, dokáží vytvořit perfektní look seskládaný právě z těchto základních barev. Když jsem si čtvrteční ráno na dovolené vybírala, co si vezmu na sebe, automaticky jsem sáhla po své pohodlné asymetrické sukni, která je vepředu kratší a vzadu delší. Jelikož jsem věděla, že budeme zase celý den na nohou, zvolila jsem k ní slip-ony. Mám ráda takové kousky oblečení, které se snadno kombinují a můžete s nimi vykouzlit elegantní outfit i naopak sportovnější. Do sukně jsem zastrčila pruhované tričko ze Stradivaria a celkový outfit završila koženkovou bundou, kterou kdybych mohla, nosím snad pořád. Tímto outfitem jsem udělala radost převážně svému příteli, protože se mu velmi zalíbil. Klidně by mi k němu místo slip-onů zvolil i tenisky. Naprosto souhlasím. Tak třeba příště, až budu mít nějaké po ruce!






jacket, shoes H&M/ t-shirt Stradivarius/ skirt Amisu/ bag Mango/ earrings, watches, bracelet Michael Kors




A jak jste na tom vy se základními barvami v šatníku?


Mějte se moc krásně,
vaše A.

7 komentářů:

  1. Moc hezká kombinace :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit! V mém šatníku jednoznačně převládá černá a poslední dobou i hodně šedá a bílá..

    OdpovědětVymazat
  3. tiež je čierna farba v mojom šatníku asi najčastejšie :) neviem čím to je, ale vždy sa mi tie čierne veci páčia najviac zo všetkých :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Tvé outfity jsou super a tento je tez dobrý :) Líbí se mi tak ta sukně :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Bílá, šedá a černá jsou top barvy i pro mě, skvělý outfit! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Všem děkuji za pozitivní ohlasy a komentáře <3

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)