středa 3. srpna 2016

BLUE & PINK


Ahojte. Na včerejší pochůzky po městě, kdy jsem zařizovala spoustu věcí, jsem potřebovala pohodlný outfit. U nás panoval další horký letní den, proto nepadla volba na nic jiného než na kraťase a tílko. Kombinace modré, růžové a bílé se mi vždycky hrozně moc líbila, a protože jsem na své narozeniny dostala vysněné hodinky od DW, ladila jsem outfit rovnou s nimi. Abych to totiž ujasnila- od té doby, co je doma mám, bych je nejraději nosila pořád a ke všemu, což není pokaždé možné. I v tomto případě je outfit spíše elegantního rázu a hodinky spíše ležérnějšího, ale vůbec mi to nevadí. Ba naopak. Celkem mě to i baví, míchat různé styly dohromady. Alespoň to není ,,nuda" a sem tam vypadají nevšední kombinace docela dobře, co myslíte? 



top Camaieu/ shorts Stradivarius/ bag Next/ shoes F&F/ watches Daniel Wellington/ necklace H&M


Krásný zbytek dne,

vaše A.

10 komentářů:

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)