pondělí 22. srpna 2016

COMFY


Ahojte. Po týdnu vás zase zdravím a než se pustím do článků z dovči, ukážu vám jeden z outfitů, který jsem měla na sobě. Je momentálně jeden z mých nejoblíbenějších a nejpohodlnějších. Dokážu v něm strávit klidně celý den a mít se fajn. DW hodinky jsou skvělým minimalistickým doplňkem a k růžovo-šedo-bílé kombinaci se perfektně hodí. Elegantní styl s podpatky se mi hodně vzdálil, řekla bych dokonce, že je mi už v 80 % cizí. Raději sáhnu po slip-onech, teniskách nebo espadrilkách, a to klidně i k sukni, což můžete vidět i v tomto případě. K létu patří samozřejmě i sandálky, které nosím bez výjimky i já, ale volím vždy takové, které jsou bez podpatku a cítím se v nich pohodlně. Když jsem si totiž měla po dlouhé době obout podpatky a vyrazit do společnosti, panikařila jsem právě z toho, že už v nich neumím chodit a necítím se ve své kůži. Vím, že hezky prodlouží nohy a postava rázem působí jiným dojmem, ale i přesto zůstávám svá a s podpatky už se pravděpodobně nesžiji. Jste na tom podobně jako já a chodíte v podpatcích spíše výjimečně na zvláštní příležitosti (třeba na plesy, do divadla, apod.), nebo je preferujete před pohodlnější obuví?


Poprvé můžete v outfitu vidět i mou oblíbenou kabelku Obag v pískové barvě, kterou jsem si pořídila v květnu a od té doby mi dělá perfektní společnici na cestách. 


top, skirt, shoes, necklace H&M/ jacket Amisu/ bag Obag/ watches Daniel Wellington/ earrings Michael Kors/ ring Juvelora.cz



Jak se vám líbí tento outfit? 

Budu se těšit na vaši odezvu,
mějte se krásně,

vaše A.

15 komentářů:

  1. Krasne barvicky, takove prijemne pudrove. Ja to mam s podpatky stejne. Mam nekolik paru a celkem se jim vyhybam.. Protoze se v nich taktez necitim ve sve kuzi a pohodlne.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je nádhera, přesně můj styl :) Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. sexy look
    new post:
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké a slušivé! Šperky Juvelora se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám opravdu moc ráda kombinaci šedé s růžovou nebo červenou, takže za mě opravdu paráda! :) A taky se podpatkům vyhýbám. Celý život jsem spíše tenisková :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Outfit je krásný, ani se nedivím, že patří k tvým nejoblíbenějším :) Také nejsem zrovna podpatková, při zemi se cítím mnohem líp :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Já teda na podpatky nedám dopustit. Vím, že to není zdravé, ale. ♥ :D
    Jinak ti to moc sluší, ta sukně je naprosto PERFEKTNÍ!

    OdpovědětVymazat
  8. Outfit se mi líbí, hlavně ta bundička!

    OdpovědětVymazat
  9. Všem vám moc děkuji za milé komentáře, které mne potěšily <3 !!

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, krásný outfit, moc se mi líbí kombinace jemných barev, super :)


    Personal Concepts

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)