pátek 26. srpna 2016

RIMMEL LONDON NEWS


Kdy naposledy byl na blogu (vyjma parfémů) článek s tipy na kosmetiku? Podle všeho, co jsem se dívala, tak v březnu. To už je pěkná doba. Nicméně se to pokusím napravit dneškem, jelikož mám pro vás hned několik skvělých novinek od Rimmel London. Mám je doma už delší dobu, takže jsem je poctivě již několik týdnů testovala a s jistotou mohu říci, který z výrobků stojí určitě za to si pořídit. Musím ještě zmínit, že Rimmel slaví 15 let spolupráce s modelkou Kate Moss a právě při této příležitosti vznikly nové rtěnky v luxusním rosegold obale, které jsou skvělé nejen díky překrásnému obalu. Také laky Supergel byly doplněny o nové odstíny, z čehož plyne, že by takových oslav mohlo být více, haha. A vůbec- řekli byste, že už je to 15 let, kdy spolu Rimmel s Kate začali navzájem spolupracovat? Já si vybavuji první reklamy v televizi a rozhodně mi nepřipadá, že mezitím už uběhlo tolik času. Alespoň vidíme, jak je čas skutečně pomíjivý. Proto ho nebudeme ztrácet ani teď a rovnou se pustím do představení všech kosmetických novinek, které nás zkrášlují a my se s nimi cítíme o level výše. 


Začala bych tou největší peckou, která se Rimmel opravdu vydařila. Jde o tekutou oční linku Colour Precise ve fixu, která má vysoce pigmentovanou černou barvu a na očích drží jako přibitá. Fix má tenký hrot, díky němuž se linka na oči snadno kreslí. Možná byste čekaly, že se bude špatně odličovat, ale opak je pravdou. Sice perfektně drží (téměř celý den!) a nerozmazávají se, ale zato jdou při odlíčení rychle dolů a nemusíte tak spotřebovat hromadu odličovacích tampónků. Velké plus vidím i v rychlém schnutí na očním víčku. Jakmile linku nanesete, zaschne a už se ani nehne. 


U očí ještě chvíli zůstanu a představím vám novou řasenku Wonder'full Volume Colourist, která by měla postupně obarvovat naše přirozené řasy během jejího dlouhodobějšího používání a myslím si, že tomu tak skutečně bude. Řasenka má kartáček, který nalíčí i ty nejmenší řasy u oka a dobře se s ním pracuje. Měla jsem už samozřejmě i lepší řasenky, než je tato, ale nezklamala mě. 




Od dekorativní kosmetiky na oči se přesunu ke kosmetice na rty. Vrátím se k již zmiňovaným rtěnkám Lasting Finish by Kate ze speciální edice, které jsou krémové a krásně syté. Vlastním dva odstíny- nude 54 Rock'n'Roll a rudě červený 51 Muse Red. Rtěnka v nude odstínu je vhodná na každodenní nošení, ta v rudě červeném spíše na zvláštní příležitosti, protože je poměrně výrazná a odvážná. I přesto jsem ale s rtěnkami velmi spokojená a moc ráda je používám. 



Další rtěnkou od Rimmel London je hydratační Moisture Renew Sheer&Shine v odstínu 200 Glow Rious Pink. Rty jsou po jejím nánosu jemně růžové a lesklé. Připadá mi spíše jako balzám, ale je fajn. 



Poslední novinkou na rty jsou konturovací linky Exaggerate v odstínech 063 Eastend Snob a 102 Peachy-Beachy. Ty jsem nikdy nepotřebovala ani nepoužívala. I teď je používám spíše zřídka, tudíž je nemám s čím srovnávat, jelikož jsou moje první. Musím ale podotknout, že vůbec nevysušují rty a mají nádherné odstíny. 




Blížíme se ke konci článku, s nímž mám pro vás ještě novinky v podobě laků na nehty Supergel. Jelikož mám UV lampu od Sally Hansen, kupuji gelové laky právě od téže značky. Když ale Rimmel přišel s těmito laky, ke kterým není potřeba žádná UV lampa a mají stejný gelový efekt, těšila jsem se, až je vyzkouším. Laky mají štěteček, se kterým se snadno manipuluje, lak navíc poměrně rychle zasychá a vypadá moc hezky. Výdrž by měla být až 14 dní, mně tedy osobně tak dlouho nevydrží, spíše se přikláním k maximálně jednomu týdnu. Abych ještě nezapomněla, mám nude odstín 011 Bare Yourself, vínový s lehkým třpytem 044 Rock'n'Sparkle a samozřejmě svrchní lak Top Coat, který dokončí celý proces lakování. Určitě doporučuji laky vyzkoušet. Cena je mnohem výhodnější než za klasické gelové laky a svůj účel splňují. 




Máte zkušenosti s některými z těchto novinek? Jak jste s nimi případně spokojeny? 


Mějte se moc hezky a užijte si víkend!
Vaše A.

5 komentářů:

  1. Značka Rimmel London je moje nejoblíbenější, takže jsem tyhle novinky samozřejmě zaznamenala :) Řasenku už chvilku mám doma, je fajn, ale stejně jako ty mám své jiné oblíbené :) Tenhle týden jsem si koupila nude rtěnku - z té jsem naprosto nadšená ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Mě nejvíce zaujaly rtěnky a řasenka :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. mňa táto limitka veľmi zaujala :) najmä rúže a kontúrky :) ale nalákala si ma aj na gél laky, lebo mám veľmi jemné nechty a možno ako náhradu za umelé, ktoré nosím, by som to vyskúšala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Aktuální novinky od Rimmel jsou super, já si hodně oblíbila nude rtěnku. Mám jednu z nich, druhou ne, takže tu si musím teprve pořídit, na nude rtěnky jsem zatížená. Super je i linka a řasenka :) A laky na nehty také, hodně dlouho mi totiž na nehtech vydrží :)

    Velká Giveaway o krabici kosmetiky

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)